torek, 22. oktober 2013

Spet malo štrikanja

Danes je šel na pošto paket z naštrikanimi kvadratki za akcijo Knit-A-Square. In čisto proti moji navadi cela dva tedna prej, kot se akcija zaključi :-) Naštrikala sem 7 kvadratkov, dodala pa še zajčka in medvedka. 7 je pravljično število. Naj odejice, v katere bodo zašiti moji kvadratki, pričarajo otrokom vsaj malo pravljice. Vsi kvadratki imajo tudi izvezene srčke. Se vidi, da že celo večnost nisem vezla, saj je vsak srček drugačen.


V nedeljo sem ob gledanju filma naštrikala 3 male muce, obeske za ključe. Jutri jih bom poslala novim lastnikom. Upam, da jih bodo veseli :-)

Zadnje čase imam veliko srečo pri žrebanju. Pri Izazovih i slatkiših sem dobila štiri digitalne štampiljke po svoji izbiri. Helen je bila zelo prijazna in mi jih hitro poslala, jaz pa jih še nisem uspela uporabiti.

Dobila pa sem še en sladek bonbonček od Tamare. Sem že "razturala" s štampiljkami, ampak bolj za trening :-) Hvala Tamara.

Ta teden je moj ustvarjalni brlog kot avtobusna postaja. S hčerko si podajava kljuko. Ona ima namreč še vedno lastninsko pravico v tisti sobi in tudi pridno uporablja moje pripomočke :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)

22 komentarjev:

Unknown pravi ...

O kolk si bla pridna lepo si naštrikala:)prava humanitarna dušica:)

Simko pravi ...

Temu se reče ROČNE SPRETNOSTI! Pridno si štrikala in vse za dober namen. Pa veliko užitkov s tvojimi novimi pridobitvami... :)
Pozdravček,
Simona

Anonimni pravi ...

Opa svasta nova ima kod tebe. Cestitke na osvojenim nagradama. A i jedno bravo za sudjelovanje u humanitarnoj akciji,lijepe kvadratice si napravila, a i igracke kao dodatak super.A oni privjesci su mi bas preslatki.
LP, Sonja.

Andreja pravi ...

Pridna si zelooo :-))
Lepo izgleda prav vse!

Vladuška pravi ...

Kako lepo si vse to pripravila za otroke in krasno nagradico si dobila.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Te tvoje živalce so tako lepe!! Ne morem si kaj, mene takšni simpatični izdelki čisto prevzamejo. Zelo si ustvarjalna in pridna.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

III, kako lepo. Res je užitek izdelati nekaj za nekoga "in need"- uf, kako bi se to po naše reklo ?!?!
tudi jaz sem lani uživala v štrikanju kvadratkov.
si pa res srečnica, da si bila izžrebana. to le dokazuje, da si pridna .
srečna pa tudi, kajne?
vse dobro

Trenutki kreativnosti pravi ...

Kako srčkane mucke, bravo! In čestitke za bonbonček.

Mojca pravi ...

Joj kako so luštne tele tvoje živalice. lp

vilinke pravi ...

Lepe mucike so in vrjamem da bodo novim lastnikom všeč.Delodiš pa vidim da se ti je že vrnil,če si lahko zaštrikala vse mucke polek enega filma,bravo
LP Vilinke

Biljana pravi ...

Pridna, zelo, zelo, čestitam za nagradico;)

MOJCA pravi ...

Oooo, tudi tebi je uspelo narediti veliko kvadratkov. Krasno, pa muce so mi tudi všeč. čao

Tina pravi ...

Kako ljubke so mi tvoje mucke! Pa vse ostalo tudi... Čestitke tudi za nagradice. Si kaj igrala Loto zadnje čase?

oldpunca pravi ...

Na Loto pa niti pomislila nisem :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pridna in tako polno ustvarjalna, se že veselim tvojih naslednjih objav, srečko pa le kupi, saj če jo imaš v žepu lahko tudi kaj zadaneš, ne?
Lp Tamara

Martina pravi ...

Iiii, kako srčkano. Pa tako plemenit namen, bravo.

Mojca pravi ...

Lepi, zelo lepi izdelki vsi po vrsti. Čestitke za nagradice.

Danica pravi ...

Tale mačja druščina je pa prav simpatična.
Lp Danica

Simona pravi ...

Srčkane mucice si naštrikala. Pa tudi vse ostalo ni od muh. Tale akcija s štrikanimi odejicami ... Moj poklon.
Fajn je postati pri tebi, si vedno tako optimistična!

Carmen S. pravi ...

Hallo Sonja,
Heute funktioniert die Übersetzung ganz schlecht. Deine gestrickten Quadrate sind wunderschön. Den Hasen und den Bären muß man einfach lieb haben. Auch von Deinen niedlich gestrickten Katzen bin ich begeistert. Du kannst richtig Stolz auf Dich sein, so schön Stricken zu können.

Herzlichen Glückwunsch zu Deinem tollen Gewinn von Tamara.

Ganz liebe Grüße und ein schönes Wochenende wünscht Dir, Carmen

Nena pravi ...

Kaksne lusne mucke. Ob tem tvojem strikanju sem se spomnila na svoj pletilni stoj ki sem ga pred leti prodala jaz kozica

Sandra Pecić pravi ...

Ma ti možeš da pleteš dok gledaš film???Vau! Čestitke za ove lepe nagrade i tvoje simpatične radove.Mace su prave zavodnice;))