sreda, 29. januar 2014

10 x nagradica

Kar 10x sem dobila nagradico Liebster Blog Award. Hvala vsem, ki ste se spomnile name. Obenem "koristim gužvo" in se zahvaljujem za vse obiske in komentarje na mojem blogu. Pravila bom malo priredila, ampak samo zato, ker je igrica že nekajkrat zaokrožila po blogih.

Tukaj so pravila:

  1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
  2. Navedi 11 dejstev o sebi.
  3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
  4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
  5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.


Hvala (naključni vrstni red):

Urška - Ustvarjalni oblački
Martina - Male stvari
Vilinke - Vilinke Ročno delo
Natali - Življenje je lepo
Metuljčica - Metuljčica ustvarja
Danica - Moje drobtinice 23
Renata- Renatina ustvarjanja
Klara - Today is a Perfect Day
Ayaa - Ayaa Making
Sabina- Activ Imagination

11 dejstev o meni

Z vetrom v laseh - z dragim na motorju - neprecenljivo.
Ko plavam v morju, pozabim na vse. Proti koncu dopusta imam med prsti že plavalno kožico.
Srečna sem, ko mi uspe uresničiti dolgoletno željo (jahanje, obisk Skandinavije)
Rdeče pike dobim, ko se spomnim, da bo potrebno iti v akcijo za nakup oblačil.
Preveč vsega si zapomnim.
Težko govorim o sebi.
Rada poslušam.
Rada pomagam.
Podariti mi pomeni več, kot dobiti.
Obožujem zapestnice.
Ne maram anket.

Pa še odgovori na vaša vprašanja


Vilinke

1. Kako si začela z ustvarjanjem voščilnic?
Čisto preprosto: škarje in lepilo.
2. Kdo te je navdušil?
Ne spomnim se, vem pa, da so mi bile doma izdelane voščilnice veliko bolj všeč, kot industrijske.
3. Za koga izdeluješ svoje umetnine?
Za svoje drage, za prijatelje in za sodelavce.
4. Katero orodje najraje in naj pogosteje uporabljaš pri ustvarjanju?
Škarje, lepilo, cedilko, zobno ščetko, vodene barvice
5. Kaj največkrat izdelaš?
Voščilnico ali pa kakšno naštrikano igračo
6. Zakaj si se odločila za blog?
Da še drugim pokažem, kaj delam.
7. Kaj ti pomenijo komentarji pod tvojimi izdelki?
Vsakega komentarja sem izredno vesela. Komentarji mi dajejo motivacijo, da nadaljujem s svojim delom.
8. Kateri novi pripomoček, bi zelo rada imela?
O tem soloh še nisem razmišljala.
9. Za kaj zapraviš največ denarja?
Za nakup spodnjega perila :-)
10. Kaj je za tebe popolna sprostitev?
Skočiti v morje in plavati, plavati, plavati :-)
11. Kaj te razveseli?
Pohvala.

Martina


1. Koja tehnika te u tvom hobiju najviše fascinira?
Štrikanje, pacanje z barvami.
2. Što te navelo na to da se baviš ovim hobijem?
Odkar se spomnim rada ustvarjam. Z različnimi materiali.
3. Dali bi voljela da tvoj hobi postane tvoj posao?
Mislim, da ne.
4. Prodaješ li svoje radove ili ih radiš samo jer ti to čini zadovoljstvo?
Včasih kaj malega naredim po naročilu.
5. Stvaraš li dnevno ili samo dok si raspoložena za to?
Po navdihu.
6. Da se ne baviš ovim hobijem što bi radila?
Nekaj bi že ustvarjala :-)
7. Gdje provodiš najviše svog slobodnog vremena?
Kaj je to prosti čas? :-)
8. Gdje pronalaziš inspiraciju za svoje radove?
Na različnih blogih in v naravi.
9. Što bi voljela još naučit?
Uf, veliko vsega.
10. Kava ili čaj?
Kava.
11. Tvoje omiljene boje?
Oranžna, modra, rjava, zelena...


Urška

1. Komu si podaril-a svojo prvo narejeno voščilnico?
Ne spomnim se več.

2. Tvoj top blog?

Vsi, ki jih spremljam.
3. Tvoj moto v življenju?
"Da, treba je najti svoje sanje, potem postane pot lažja. Vendar pa ni sanj, ki bi trajale kar naprej. Vsake sanje zamenjajo druge sanje in ne smemo si želeti, da bi katere obdržali za zmeraj." (H.Hesse)
4. Kdaj najraje ustvarjaš?
Najraje pacam z barvami.
5. Zadnja stvar, ki te je nasmejala?
Veliko in rada se smejim. 
6. Tvoji občutki pri ustvarjanju?
Sprostitev.
7. Morje ali hribi?
 Morje.
8. Največkrat uporabljena barva?
Zadnje časa modra.
9. Trije hobiji, ki te razveseljujejo?
Vožnja z motorjem, jahanje, ustvarjanje - vse tri pod številko 1.
10. Najljubši motiv na voščilnici?
Nimam najljubšega motiva.
11. Besedilo, ki si ga največkrat prepevaš?
Trenutno pink Floyd Shine On You Crazy Damond (v avtu, ko sem sama)


Natali

1. Najljubši dan oz. čas v tednu?
Petkov večer, ko se spomnim, da je pred menoj celi vikend :-)

2. Kaj ti je všeč na mojem blogu in kaj ne ( če ga sploh bereš)?
Všeč so mi misli, ki jih lepiš na blog in obožujem tvoje tematske voščilnice. Najrajši pa preberem, kako ste krasili vodnjak :-)
3. Katera je tvoja sanjska služba?
Ne boš verjela. Sanjarim o tem, da sem lastnica in gospodinja majhnega družinskega hotela vrhunske kategorije.
4. Katera je tvoja najljubša knjiga?
Tukaj si me pa našla. Navadno tista, ki jo nazadnje berem :-) Senca vetra. Trije tovariši. Štoparski vodnik po Galaksiji, Kraljevi morilec, Njegova temna tvar…
5. Tvoj moto za življenje je...
"Da, treba je najti svoje sanje, potem postane pot lažja. Vendar pa ni sanj, ki bi trajale kar naprej. Vsake sanje zamenjajo druge sanje in ne smemo si želeti, da bi katere obdržali za zmeraj." (H.Hesse)
6. Televizija ali kino?
Kino
7. Katera je tvoja sanjska dežela?
Skandinavija – poleti :-)
8. Kakšno ime bi si izbrala, če bi si ga sama izbirala?
Ziher kakšno indijansko, recimo Ženska tisočih listkov :-)
9. Kdo je tvoj vzornik oz. oseba, ki ti je spremenila življenje?
Moj dragi in moja otroka.
10. Oblika najljubše rekreacije oz. športa?
Plavanje v morju.
11. Če bi bila miss sveta, kaj bi bilo tvoje poslanstvo?
Ustvariti družino in živeti srečno :-)

Metuljčica

1. Kako dolgo že ustvarjaš, kaj je bil tvoj prvi izdelek in komu je bil namenjen.
Uf… odkar se spomnim. Mislim, da sem v vrtcu naredila nekaj za mamo.
2. Koliko časa preživiš ob ustvarjanju?
Različno. Odvisno od navdiha. Vsaj kakšno urico na dan pa zagotovo.
3. Če bi imela možnost sama izdelovati ustvarjalne pripomočke, kaj, kar zdaj pogrešaš na tržišču bi izdelala?
O tem nisem nikdar razmišljala, saj bolj malo brskam po trgovinah.
4. Kaj ti pomenijo praznični dnevi, takšni in drugačni?
Sprostitev in mir.
5. Katera je tvoja najljubša roža?
Sivka.
6. Pa barva?
Oranžna.
7. Katera gora te fascinira?
Triglav – enkrat se bova srečala iz oči v oči :-)
8. Kakšne radosti ti je prinesel zapadli sneg?
Izdelavo sneženega moža :-)
9. Tvoja najljubša družabna igra?
Remi.
10. Kaj te osrečuje?
Družina.
11. Tvoji cilji v prihodnosti………..
Da bi bili vsi, ki jih imam rada, zdravi in srečni.


Danica

1. kaj si po horoskopu
Škorpijon
2. katera barva ti je všeč
Oranžna
3. kje najdeš svoje trenutke za sprostitev
Vsepovsod je nekaj, kar me sprošča – celo na sestanku v službi
4. kateri del Slovenije ti je najbolj všeč
Prlekija – tam, kjer sem doma :-)
5. kaj najraje ustvarjaš
Rada štrikam in papirčkam.
6. tvoja priljubljena tehnika ustvarjanja
Špricanje s vodenimi barvicami, cedilom in zobno ščetko
7. kdo je tvoja vzornica/vzornik za ustvarjanje
Vse punce na blogih, ki jih obiskujem
8. tvoj najljubši izdelek, ki si ga ustvarila
Uf… že več kot 30 let nosim pulover iz ovčje volne, ki sem ga naštrikala v gimnaziji (sicer se krči z leti, ampak se še spravim vanj )
9. kaj je tvoje vodilo pri ustvarjanju
Manj je več
10. komu so namenjeni izdelki izdelke
Moji družini, prijateljem in meni
11. koliko časa že ustvarjaš
Od kar se spomnim

Renata

1.Kdaj si začela ustvarjati?
V vrtcu in osnovni šoli
2.Kje ustvarjaš?
V svojem brlogu papirčkam, ob gledanju televizije pa štrikam
3.Kateri novi pripomoček, bi zelo rada imela?
Nimam posebne želje.
4.Zakaj si se odločila za blog?
Želela sem svoje delo pokazati še komu drugemu, ne samo mojim trem doma :-)
5.Kaj te najbolj veseli?
Vse, kar me pomirja.
6.Verjameš v horoskop?
Ne.
7.Kateri letni čas, ti najbolj ustreza?
Poletje na morju.
8.Kaj te najbolj razveseli?
Zadovoljstvo mojih otrok.
9.S čim se najraje pocrkljaš?
S potepom :-)
10.Brez česa, ne bi mogla živeti?
Brez svoje družine.
11.Kaj ti gre najbolj na živce na spletu?
Vsiljive reklame.

Klara

1. Najljubši letni čas in zakaj?
Poletje, ker lahko plavam v morju.
2. Nadaljuj stavek: Življenje je .............lepo.
3. Kaj najprej narediš, ko zjutraj vstaneš?
Vzamem tableto za znižanje pritiska (leta so tukaj, punce :-) ).
3. Najljubši citat/stavek/moto/misel?
"Da, treba je najti svoje sanje, potem postane pot lažja. Vendar pa ni sanj, ki bi trajale kar naprej. Vsake sanje zamenjajo druge sanje in ne smemo si želeti, da bi katere obdržali za zmeraj." (H.Hesse)
4. Čokolada ali sladoled?
Čokolada
5. Najbolj sem ponosna na:
Svoja otroka
7. Nadaljuj stavek: Letos bom poskusila......... sklatiti kakšno kilo :)
8. Najbolj se razveselim, ko pomislim na:
Morje :-)
9. Najljubše gospodinjsko opravilo?
Pobrisati jo iz kuhinje.
10. Najljubša knjiga?
Navadno tista, ki jo nazadnje berem :-) Senca vetra. Trije tovariši. Štoparski vodnik po Galaksiji, Kraljevi morilec, Njegova temna tvar…
11. Najljubši ustvarjalni pripomoček? :)
Špricanje z vodenimi barvicami, cedilom in zobno ščetko

Ayaa

1. Kdaj si naredila prvič tvojo čestitko?
Verjetno že v osnovni šoli.
2. Tvoja najljubša barva?
Oranžna
3. Tvoj najljubši izdelek, ki si ga objavila na svojem blogu?
Voščilnica z Lego kockami
4. Kako bi preživela dan, če bi se čas za 24 ur ustavil?
Ob morju, z dobro knjigo v roki in nogami v vodi :-)
5. Česa te je najbolj strah?
Neznanja.
6. Tvoja najljubša risanka?
Lolek in Bolek
7. Tvoj najljubši letni čas in zakaj?
Poletje, ker lahko plavam v morju
8. Kateri kraj ali državo si želiš obiskati?
Še enkrat Skandinavijo - poleti
9. Tvoj najljubši šport?
Moto GP in umetnostno drsanje
10. Če bi vodila delavnico za izdelovanje čestitk. Kakšno popotnico bi dala tvojim učenkam?
Išči navdih , delaj po svoje.
11. Kateri je tvoj najljubši predmet oz. orodje pri izdelovanju papirnatih izdelkov?
Špricanje z vodenimi barvicami, cedilom in zobno ščetko

Sabina

1. Who would you be if you could be anyone in the world?
Odlično se počutim v svoji koži.
2. What is your favourite song and why?
Trenutno Pink Floyd: Shine On You Crazy Damond
Nikdar se ne vprašam, zakaj mi je nekaj všeč :-)
3. What is the earliest memory you can remember?
Bila sem stara malo več kot dve leti, ko sva šla z očkom v porodnišnico pogledat mojega bratca.
4. Which cuisine do you prefer more (Italian, Mexican, Chinese,...)?
Italijansko.
5. What is the funniest thing that happened to you?
Že ves dan premišljujem o tem, pa se ne morem spomniti. Rada se smejim. Tudi sama sebi. Držim se mota iz ene izmed Šifrerjevih pesmi: "Človek šele takrat dozori, ko se prvič sam seb' od srca nasmeji"

6. What is you favourite hobby beside blogging?
Ustvarjanje. Kakršno koli.
7. The title of the last book you read is ?
Njegova temna tvar
8. Where would you like to travel next?
Še enkrat v Skandinavijo. Poleti.
9. You dream car is?
Rdeči Hrošč.
10. What is your best quality?
Znam prisluhniti in poslušati.
11. Your guilty pleasure is?
Ni dovolj prostora :-)





Tole sem si pa sposodila pri Uri:

...in nominiram
vse vas,
ki ustvarjate
in živite...


Lep pozdrav do naslednjič :-)

11 komentarjev:

Martina pravi ...

Čestitke na nagradama..:)
Lp, Martina

MOJCA pravi ...

Ženska tisočerih listkov -. ...počakaj, da se neham smejat. Sem mislila, da sem samo jaz taka (tisti, ki je pameten piše). Enkrat se moramo srečat in usekat en remi - cel dan bi ga igrala. Ej, a je to starost ali smo si tako podobne!!!! lep dan ti želim, čao

Klaudija Rajković pravi ...

čestitam na nagradama :

lp Klaudija

Klara pravi ...

Hihihi, sem se res nasmejala ob odgovorih :D! Lep zasnežen dan!

Danica pravi ...

Huda si huda :)
Lp Danica

Sandra Pecić pravi ...

Uh,čestitam na istrajnosti da na sva pitanja odgovoriš...Ako se nekad budemo zajedno vozile,slušamo Pink Floyd!!;))
Kod vas je baš bogato napadalo..Pozdrav!:)

MA-MI pravi ...

Ops, si bila prva, na katero sem pomislila, da bi ji podelila nagrado, ko pa sem prišla na tvoj blog, me je čakalo presenečenje. Saj se ne čudim, če si do vseh tako pozorna, kot si do mene, potem so tudi drugi do tebe. Kar pridi k meni!
Tako, zdaj sem napisala, kar sem morala, zdaj pa si bom vzela čas, da preberem vse, kar si napisala, in te tako bolje spoznam. Lp, Maja

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

OOOooooo Sonja, kako si mi polepšala večer. Moja usta so od enega ušesa do ta drugega. Pridna, pridna oz. 10 x pridna,da si se potrudila in odgovorila na vsa vprašanja. Priznam sem se nasmejala ob indijanskem imenu.Čestitam za izvirnost!!!
vidim, da bi zelo uživala v tvoji družbi. Noja, sem že zdavnaj ugotovila, da se dobro počutim v družni škorpijonov.Na kratko- ful sem vesela, da te imamo v blogerskih krogih. Tista Skandinavija poleti pa zna tudi mene še zamikati, mogoče se bova pa kje tam srečali.

vilinke pravi ...

Izvirna kot vedno !!! Hvala za odgovore ;)

*Urška* pravi ...

Hvala za nagrado:)
lp Urška

Mnemosine pravi ...

Še ena nominacija je prišla z moje strani...pokukaj malo na moj blog :D
HF