sobota, 26. oktober 2013

Pišem ti pismo

Tokratni izziv na Izazovih i slatkiših me je navdušil za kar dve voščilnici. Pa še nove štampiljke in blazinice sem lahko testirala. To je bilo uživanja na kvadrat :-)

Spodnjo voščilnico sem naredila za prijateljico, ki te dni praznuje rojstni dan. Nisem odkrivala tople vode. Tale ideja s kuvertico mi je super všeč. Malo sem štemplala, malo senčila. Kuvertico sem izdelala sama. Tudi velike kuverte ni bilo težko izdelati, pa čeprav "peš". Pa še barva se ujema z voščilnico.





Prijavljam jo na Izazove i slatkiše: 19.izazov - "Pišem ti pismo"

Moja mala prijateljica Eva se že skoraj dva meseca uči igrati violino. V torek je imela svoj prvi nastop. Za to priložnost sem ji izdelala "glasbeno" voščilnico. V kupu svojih papirjev sem našla primeren motiv z violino, štampiljka violinskega ključa, ki sem jo dobila od Tamare, pa je bila super primerna za to priložnost. Eva je bila nad drobno pozornostjo navdušena in je svoji mamici zaupala, da se res splača nastopati, če zato dobiš tako lepo čestitko :-)


Danes sva imela z dragim pestro popoldne. Takoj po kosilu sva šla k njegovi sestrični na Goričko po jabolka, ki sva jih zamenjala za orehe :-) Potem pa še na žurko k prijatelju, tudi na drugo stran Mure. Če bi predolgo ostala, bi že govorila po prekmursko :-) Všeč mi je, da si tudi s prijatelji ne podarjamo dragih daril. Najrajši doma pridelane ali izdelane stvari. Podarila sva mu stekleničko mojega domačega amaretta, ki sem jo okrasila s tagcem. Spet štampiljke in malo barvanja. Tagec je bil namenjen tudi kot voščilnica. Malo sem mozgala, kako to izpeljati, potem sem pa dva kartončka spela z razcepko in na notranjega napisala voščilo.

Juhu, nedelja bo pa za eno uro daljša!

Lep pozdrav do naslednjič :-)

21 komentarjev:

Unknown pravi ...

Čudovito si ustvarila:) ja tile nastopi so nekaj enkratnega naša punca Katja je tudi igrala violino kooolk lepo je blo poslušat :) zdaj pa bolj malokrat zaigra škoda pogrešam:(......ja domača darila zakon pr meni je tudi tako:)

Simko pravi ...

Lepo si štempljala in s tem razveselila kar 3 osebe... :). Meni bo tale ura zjutraj prav prišla, saj je zdaj že krepko čez polnoč... :)
Pozdravček,
Simona

Anonimni pravi ...

Wow, kod tebe svasta nova. Obje čestitke su ti predivne. A tag si prekrasno osmislila.
Lp i ugodnu nedjelju ti zelim.
Sonja.

Carmen S. pravi ...

Hallo Sonja,
Alle Drei Bastelwerke gefallen mir sehr gut. Ich bin begeistert von Deinen selbstgemachten kleinen Briefumschlägen und auch der Flaschen Anhänger ist wunderschön.

Einen schönen Sonntag wünscht Dir, Carmen

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zopet en lep dan za teboj in nekaj čudovitih izdelkov :)

AvE's Crafts pravi ...

Lepe! Tale ideja s kuvertico je res zakon. :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti izdelki
lep vikend
Tamara

Simona pravi ...

Ideja s kuvero je odlična. Voščilnica z violinami pa me je spomnila na prvi nastop mojega sin (veš kdaj je že to bilo, vsaj 15 let nazaj. Je tudi igral violino in spomnim se, kako ponosen je bil, jaz pa verjetno še bolj. Take pozornosti, kot si jo ti pripravila Evi pa še polepšajo trenutek.
Domača darila pa so itak najboljša, kajne?

Anonimni pravi ...

baš slatke čestitke :D lp

Mojca pravi ...

Krasno si tetirala svoje nove pridobitve :) lp

Vanja pravi ...

Divne su cestitke!

Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

Pozdrav
Vanja

Klara pravi ...

Luštne stvarce si izdelala...in me spomnila na štampiljke na katere sem že pozabila, da jih imam. Mislim, da so bile ene izmed prvih kupljenih. :-)

Keti's Projects pravi ...

Zelo lepi sta. Me veseli, da te je naš izziv spodbudil k ustvarjanju oz. ti dal novo idejo.

Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši. SRečno!

Pozdravček, Keti

Nena pravi ...

lušne voščilnice, domača darila so pa itak zakon :)

Andreja pravi ...

ooo tole pisma pa so zelo lepa :-)) Lepe voščilnice si naredila!
Hvala ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši"!

Tina pravi ...

Sonja, koliko lepega v eni objavi! Zelo mi je lepo, kako si pozorna do ljudi... Takšne srčne (in zelo lepe) pozornosti res prinesejo veliko radosti.

Mojca pravi ...

Same krasne reči so v tvoji objavi.

Vladuška pravi ...

Kako lepo pristojijo mini kuvertice obema cestitkama. In zelo lepo, da je bila deklici cestitka tako vsec. Domaca darila so najboljsa in tagec je super ideja zraven.

Irene pravi ...

Wow traumhaft schöne Sachen hast du wieder kreiert.
Besonders toll finde ich die Musiknoten/Geige
Herzlichen Dank auch für deine lieben Komis auf meinem Blog,
ich habe mich sehr darüber gefreut
Liebe Grüsse Irene

Hali pravi ...

Domača vabila so res najboljša in drobne pozornosti, ki ljudem vedno več pominijo. V veselje je ustvarjati, kaj? Krasna darila si pripravila!

MOJCA pravi ...

Prav fletna darila si pripravila. Meni je to še posebno všeč , da so darila doma narejena - zame so neprecenljiva. Pismo si pa krasno skombinirala s kuverto. čao