torek, 8. november 2022

Oblečeni jelenčki

Tretja domača naloga v MŠPU je paperpiecing, kar pomeni, da je namesto barvanja motiva potrebno uporabiti potiskani papir. Za izziv sem si izbrala štampiljko jelenčka iz enega starejših Tininih setov. Lušno je bilo brskati po škatlah z micenimi koščki potiskanega papirja in izrezovati puloverje in šale za jelenčka. Poigrala sem se tudi s stencilko ter različnimi napisi. 


Sem že kdaj omenila, da je strukturna pasta zakon? :-) Novi napis pa tudi. :-)

Tukaj je pa vseh pet manekenov, vsak v svoji modni kombinaciji. :-)

Jelenčka odlagam na poličko z domačimi nalogami v MŠPU: Tretja domača naloga - Uporabi tehniko "paperpiecing" - namesto barvanja odtisov uporabi barvni papir (vsi ustvarjalni pripomočki, uporabljeni za izdelavo voščilnice, so Najlepši par)

Jelenčka z zelenim puloverjem prijavljam na izziv NBUS - NBUS Challenge #44 (the sentiment is mine newest purchase)

Za soseda, ki mi je pomagal premagati kup birokratskih ovir, da je mama dobila pokojnino po očetu, pa sem izdelala mini pop up zahvalnico.


 

Uf, koliko merjenja in rezanja je bilo potrebno za izdelavo pop up elementa v "starih časih". Sedaj, ko nam je Tina pripravila te super rezalne šablone, pa je vse skupaj mala mal'ca. :-)

Zahvalnico prijavljam na izziva:

- Najlepši par: Galerija meseca novembra (amerikanka 3, sončnica, hvala)

- The Male Room: Challenge #168 - Pop-Up Element


Velika hvala vsem, ki ste se spomnile na moj rojstni dan.💕 Lep dan je bil. Moji so mi pripravili krasno praznovanje. Leta pa so itak samo številke...

Da ne pozabim na mojo malo prijateljico, Nejino Mijo, ki je zame pobarvala sovico in izdelala zapestnico. Pa ne samo zame, pač pa tudi za mojega dragega, da ne bi  bil žalosten. Mija, zlata si! Hvala. 😘

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


10 komentarjev:

Darnell pravi ...

So glad you enjoyed your birthday, Sonja, and thank you for sharing the many wonderful cards! And what colorful bracelets for you and Silvo! Your batch of Christmas cards are so cute with the little reindeer all decked out in style and I love the sweet flower thank you card, too! Hugs, Darnell (Thank you for linking again at NBUS!)

Vladuška pravi ...

Kako lepo si oblekla vse jelenčke. In zahvalnica je krasna. Me zelo veseli, da si imela lepo praznovanje in vse najboljše.

Brenda in IN pravi ...

These sweaters and scarfs are so pretty and perfect for winter. I love the shape of the pop up sunflower card. You got some lovely birthday cards from everyone. That's the best part of having a birthday!

*Urška* pravi ...

Ooooo, kako lepo si oblekla jelenčke. To zimo jih zagotovo ne bo zeblo. Tudi pri zahvalnicah si se potrudila. Vesela sem, da si se imela lepo za rojstni dan <3

Cvetoči travnik pravi ...

Kompleten postroj tvojega ustvarjanja je TOP, lepo si poskrbela za manekene, tako z dizajnerskimi oblačili kot z ambientom😀. Lep pozdrav k tebi, objem in sem vesela, da je bilo praznovanje super. Na št.se pa ne oziraj, ta res ne igra vloge😘😘😘

Erikine spominčice pravi ...

Krasno ustvarjanje.

Bonnie Lynn pravi ...

Your cards are fabulous! I really love those scarves you added to the deer. Thanks for sharing and inspiring everyone over at NBUS. I hope to see more of your projects. Bonnie GDT

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

Your cards are beautiful, I love the card entered into our challenge, the sunflower makes a happy card with the lovely pop up it makes it special. Thank you so much for joining us in our Clean & Simple challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
Faith DT

Goga pravi ...

Krasno ustvarjanje. Hvala za družbo pri The Male Room. Goga

Tina pravi ...

Kakšen lep kupček in res so lepe oblekice in šali, ki si jih 'zašila' ;-)....samo kaj, ko na koncu Mijina zapestnica vse zasenči ;-)