četrtek, 10. november 2022

Domača naloga in voščilnice iz arhiva

V četrti domači nalogi v MŠPU je potrebno dodati mini tresoči del na glavni motiv. Še prej pa je treba izbrati glavni motiv. :-) Odločila sem se za skodelico vroče čokolade. 


Postavitev sem kopirala od učiteljice Vladke. Ozadje sem izdelala z doma narejeno stencilko (šablona iz seta šivanje Najlepši par). Spodnji del izreza prepletenega taga pa sem našpricala s perfect pearls. Prav lepo se blešči. Skodelico sem senčila z rumenim distressom in jo namontirala na moss gumo. Zvezda je Tinino darilce ob nakupu. Držala sem se Vladkinih navodil in mini tresočke nisem preveč napolnila. Je pa to res filigransko delo. :-) Ampak učinek je pa fantastičen. Skodelico sem okrasila s stepeno smetano, sladkorno palčko in bodiko. Pentlja je iz seta amerikanka žepek 3D. Vem, da bi bilo boljše, če bi napis zalepila malo višje, ampak je prišlo od manjše nesreče, oziroma packe, ki jo je bilo treba zakriti. Se zgodi...

Skodelico vroče čokolade odlagam na poličko z domačimi nalogami v MŠPU 10: Četrta naloga - Mini tresoči del na glavnem motivu

Prijavljam pa jo še na naslednje izzive:

- C.R.A.F.T Challenge: Challenge #657 - Anything Goes 

- Krafty Chicks Challenge #637: Week 2 - Christmas 

- little red wagon: Challenge #679 - Winter

Moj arhiv neobjavljenih izdelkov poka po šivih. Čeprav od zgodnje pomladi letos nisem veliko ustvarjala, objavljala pa še manj, se je arhiv vseeno napolnil. Poskusila ga bom malo izprazniti. Danes začenjam pri koncu. Tukaj se vsaj še spomnim, kaj sem počela. Pri tistih starejših bo verjetno samo slika, brez opisa. :-)

Za Nejino Mijo, ki je še vedno navdušena nad samorogi in modro barvo, sem se za pomoč obrnila k stričku Googlu. Našla sem lepo sliko samoroga, ki ni bila avtorsko zaščitena. Snela sem jo in natisnila na akvarelni papir. 

To ni ravno moj stil, ampak prejemnici je bilo všeč. To pa je najbolj pomembno. :-) Izrez prepletenega taga mi je tako zelo všeč, da ga zadnje čase res ves čas uporabljam. 

Tudi na spodnji voščilnici sem uporabila prepleteni tag. In juto, ki se je je leta valjala po mojem brlogecu, sedaj se pa ne morem naveličati lepiti jo na voščilnice. :-)

Tudi sončnica je trenutno pri meni ves čas na ustvarjalni mizi. Super enostavno jo je pobarvati in sestaviti. Idejo, kako dodati voščilo, sem "ukradla" Tini. 

Sončnico lepim v novembersko galerijo Najlepši par (okrašeni pravokotniki, prepleteni tag, sončnica, kupon za srečo)

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)
 

15 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito si ustvarjala. Imam prav slabo vest, ker letos nisem uspela razveseliti z voščilnicami nikogar. Ustvarjalnica je bila zaprta zaradi velikih gradbenih del. Upam, da nadoknadim za praznike. Mija je bila zagotovo navdušena do neba in nazaj.

Tina Z. pravi ...

Kako krasne ideje, sploh skodelica in tole z juto. Ne bi o njej, leta jo že imam, ampak zdaj ne vem več, kje.

Klara pravi ...

Sonja, vidim, da si potrebovala samo malo spodbude od učiteljic in naloge kar same letijo na kup:)! Krasna tresočka je, pa tudi samorogec in sončnica sta super... Lep vikend!

Melanie Hungerford pravi ...

That cup of hot chocolate looks so good, lovely Christmas card! Thanks for joining us at Krafty Chicks.

Elaine Stark pravi ...

Lovely cards. Thanks for joining CRAFT challenge. Elaine (Guest Designer)

Imke pravi ...

What a fun shaker and christmas card. What is better than a hot drink in winter.

Thanks for joining our "Winter" Challenge @ Little Red Wagon. Hope to see you back again soon.

Imke ~ MY CRAFTY PLACE

Erikine spominčice pravi ...

Zelo lepo.

Cvetoči travnik pravi ...

Nalogo si opravila odlično in skodelica kar kliče po druženju ob kavici. Si pa tudi sicer pridna, saj važno je, da delaš za dušo, objave pa pridejo, ko je volja in čas. Velik objem 😘😘😘Andreja

Valerija pravi ...

Tudi sama se sedaj ne bi branila skodelice vroče čokolade, sploh, če bi bila obogatena s kupčkom smetane. Lepo si ustvarjala. Krasne voščilnice.

Brenda in IN pravi ...

I wish my homework at school was making cards rather than math and science! These are just lovely. The hot chocolate cup caught my eye with those beautiful bright colors.

Vladuška pravi ...

Sploh ne govori koliko je mojih neobjavljenih zadev. Pa tudi ne zato, ker bi toliko ustvarjala v preteklosti, ampak ker sem prelena, da bi sproti spisala objave. Mogoče pride vse enkrat na vrsto. Lepo, da si nam ti pokazala stvari in tista tvoja skodelica itak zmaga in krasno si ji dodala mini tresoči del.

Renske Wishes You pravi ...

Love the shaker part in your hot chocolate cup. Thank you for joining at the CRAFT Challenge blog. Good luck with your entry.

Hugs, Renske CRAFT DT

Sheryl pravi ...

A lovely card.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Tina pravi ...

Oooo skodelica z zvezdico...kako čudovito! In juta mi je tako všeč na tvojih voščilnicah....

Majda pravi ...

Draga Sonja, v živo je tvoja voščilnica še čarobnejša!
Kar naprej jo malce stresam in obujam spomine na najino čajčkanje. Hvala še enkrat, ker si prišla in hvala, ker si tako lepo okrasila naš domek!
Objem, Majda