nedelja, 6. november 2022

Domača naloga in ostalo

Pridno spremljam pouk v MŠPU pri Tini in Vladki in domače naloge delam sproti. Pri objavah pa se zatakne. :-) Tokrat vam pokažem mojo interpretacijo enakega cveta z enakim dizajnom vendar za dve različni priložnosti. 

Za izdelavo obeh voščilnic sem uporabili ustvarjalne pripomočke Najlepši par. Cvet sončnice je iz jesensko zimske kolekcije.

Voščilnici odlagam na poličko domačih nalog v MŠPU (druga domača naloga: enak cvet za 2 različni priložnosti z enakim dizajnom na obeh voščilnicah)
 
Prijavljam pa ju še na naslednja izziva:
- Najlepši par: Galerija meseca novembra (okrašeni pravokotniki, sončnica, napisi, prepleteni tag)
- NBUS: NBUS Challenge #44 (I've used the sunflower die cut for the first time)


Pa poglejmo še vsako posebej. 

Na voščilnici za rojstni dan je sončnica akvarelno pobarvana z različnimi odtenki rumene barve na izrezu iz jute. Juto sem nalepila na rjav papir in izrezala s šablono prepleteni tag. Tudi napis sem akvarelno pobarvala, da se lepše poveže s sončnico.
 
 
Voščilnico prijavljam na izziv

 
Za praznično voščilnico pa sem cvet sončnice akvarelno pobarvala z rdečimi odtenki in ga spremenila v približek božične zvezde. Za izdelavo ozadja sem uporabila doma izdelano štampiljko desk (v mojem primeru bolj opek, kot desk :-)))) Cvetni listi so iz seta božične zvezde. Napis je akvarelno pobarvan. Tudi na tej voščilnici so vsi ustvarjalni pripomočki Najlepši par.  
 

Za konec pa vam pokažem še preprosto moško voščilnico z žepkom. 
 
 

Za ozadje sem uporabila potiskan papir, s katerim nisva najboljša prijatelja. :-) Občasno pa mi vseeno uspe, da ga uporabim in sem celo zadovoljna z izzidom. Žep sem "peš" izrezala iz modrega kartona in ga senčila z distress blazinico faded jeans. Robove sem zapognila, da je nastal "delujoči" žep. Šive sem narisala z zlatim gel pisalom, napis pa izrezala iz zlatega papirja. Dvajsetak v žepu je samo rekvizit za fotografiranje. :-))

Voščilnico prijavljam na izziv
 
 
Lep pozdrav do naslednjič. :-)

15 komentarjev:

Erikine spominčice pravi ...

Zelo lepe voščilnice.

Cvetoči travnik pravi ...

Pridna si in lepo si ustvarjala. Izdelava dveh cvetov za različen namen mi je bolj blizu kot trije😉, moško si pa tud dobr spedenala😅. Izdelava in nato objava- to pa tudi pri meni šepa🙉. Lep pozdrav Andreja

MAJA pravi ...

Super si skombinirala potiskan papir in žepek. Zelo lepa moška voščilnica. Hvala, ker s svojo voščilnico sodeluješ v CRAFT-alnici, kjer sem tokrat gostja.

Brenda in IN pravi ...

The sunflowers look beautiful and I love them matted on burlap. The masculine card is a great one.

Sheryl pravi ...

I love the burlap on this card. Gives it a real rustic feel.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Klara pravi ...

Super si predelala sončnico, pa tudi moška je super! Meni pa ne gre ne ustvarjanje, ne objave... Saj bo bolje... :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Ćudovite so.

Vladuška pravi ...

Kako lepo se juta poda jesenski varianti in tako veselo rozasta je rojstnodnevna. Ta z žepkom je tudi krasna moška.

Darnell pravi ...

Great cards, Sonja! I love your painting of the flowers and especially love how you used jute behind the sunflower! I'll have to remember that idea. I like your manly card, too! Your gold stitching is fantastic and it's so fun how it works as a gift pocket. Thank you for inspiring everyone at NBUS! Hugs, Darnell

Tina Z. pravi ...

O, juta in žepek, same super ideje.

AndrejaM pravi ...

Lepa voščilnica ! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Bonnie Lynn pravi ...

Gorgeous floral cards and I'm loving the others as well. Thanks for sharing with us over at NBUS. Hope to see you again. Bonnie GDT

AndrejaM pravi ...

Hvala, ker z lepo moško voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

Andreja pravi ...

Čudovita moška voščilnica :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Tina pravi ...

Sonja, kako čudoviti sta.. pravzaprav - SO!!! tudi žepek mi je zelo všeč.