četrtek, 5. avgust 2021

Modro za fantke

Ne morem mimo današnje košarkaške tekme. Vem, da so naši fantje še bolj žalostni kot jaz. Tako zelo sem jim želela, da bi zmagali! Presneta ena pika! Saj ne, da bi gledala tekmo. :-) To je preveč stresno zame. Poslušala sem prenos na radiju in vmes pacala z alkoholnimi tuši, da so bili živčki bolj mirni. :-) Sem pa ponosna na fante, ker se do konca niso predali. Še ena tekma je ostala. Če bodo tako srčni, kot do sedaj, bo vse v redu. Ampak, jaz bom spet pri radiju. :-)

Sicer sem pa danes tukaj, da vam pokažem dva bodija, ki sem ju naredila za Veronikine in Andrejeve prijatelje  ob rojstvu njihovih "prestolonaslednikov". :-) Oba bodija sta izdelana z ustvarjalnimi pripomočki Najlepšega para


Za Martinov bodi sem uporabila vzorčast papir iz Tedija. Okrasila sem ga s spečim medvedkom in belim metuljčkom. 

Prijavljam na naslednja izziva:

- CRAFT-alnica: Izziv  #291 - PIKE

- Addicted to Stamps and More: Challenge #411 - Make Your Mark

Za Roka sem bodi izrezala iz akvarelnega papirja in spodnji del poštemplala z zvezdicami. Okrasila sem ga z rumeno krono in ovratnikom. Ovratnik, naramnice, pas, gumbe in napis sem senčila z modrim distressom.

Prijavljam ga na naslednja izziva:

Najlepši par : galerija meseca avgusta (veliki bodi z dodatki, velike in male pisane črke)

- NBUS: NBUS Challenge #29 (die cut body)

Pa še oba skupaj. :-)

Pazite nase in na druge!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


11 komentarjev:

Klara pravi ...

O kako sta luštna bodija! Sem ravno danes razmišljala, če je ta šablona tista, ki jo nujno rabim ali je katera druga;)! Sama sem pa skrivaj pogledovala med novice,da me ne bi prezgodnji infarkt:)

Valerija pravi ...

Ooo, kako lepa bodija si "sešila". Oba sta tako ljubka, da ne bi mogla izbrati, kateri mi je bolj všeč.

Brenda in IN pravi ...

These are the most adorable, personalized cards for the babies birth. Those bodysuits are the cutest ever with their names, crown and moon.

R's Rue pravi ...

Beautiful

Bonnie pravi ...

These are an adorable way to welcome a new baby, Sonja!

Darnell pravi ...

These are so precious, Sonja! What darling keepsakes they will be for the family. Thank you for sharing with everyone at NBUS and take it easy listening to the radio! I love what a devoted fan you are! Hugs, Darnell

Moje drobtinice23 pravi ...

Modra odločitev, da si tekmo spremljala po radiu, ker pogled na igro res lahko povzroči še večji stres.
Nad vse uporabna šablona. Luštna bodija si naredila.

laurie pravi ...

So sweet!! Thanks for playing along at ATSM!

Goga pravi ...

Tile Tinini bodiji so zakon. Tvoja sta prelepa, res si ju super sestavila. Hvala za družbo v pikasti Craft-alnici. Lp Goga
Ps:tudi jaz ne gledam tekem. Zame je to čist preveč stresno. Sem pa ponosna na fante, pa tudi, če se ni izšlo kakor smo si želeli.

AndrejaM pravi ...

Hvala, ker s pikami in lepo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

Tina Z. pravi ...

fantastična bodija, polna krasnih dodatkov!
in olimpijske so vedno dogodek, poln emocij, naši pa neverjetni!
Hvala, da si se pridružila pikastemu izzivu Craft-alnice, kjer sem gostja.