sreda, 28. november 2018

San Francisco - deseti del

Miha in Monika sta pametno planirala naš road trip. Iz zelo lepega smo šli še na lepše. :-) Naslednji cilj je bilo jezero Tahoe, ki ga po velikosti prekašajo le Velika jezera  na meji med ZDA in Kanado. Je pa Tahoe drugo najgloblje jezero in z najbolj čisto vodo v ZDA. Nekaj fotografij mi je za tole objavo poslal  Miha, saj si jih je dragi po nesreči zbrisal iz fotoaparata, tiste s telefona pa niso tako lepe.  Še tale podatek: Jezero Tahoe leži v dveh zveznih državah, v Kaliforniji in v Nevadi. Ampak... začnimo tam, kjer smo končali. V krasnem stanovanju v Mammoth Lakes. :-)

Pogled s terase stanovanja v Mammoth Lakes

Zjutraj smo si pripravili močan zajtrk in sendviče za na pot. Po navodilih smo pospravili stanovanje in sedli v avto. Ampak, ne za dolgo. :-) Kmalu po odhodu iz mesta smo zagledali čudovito jezero in poskakali iz avta, da smo posneli nekaj lepih fotografij v kristalno čistem in ledeno mrzlem jutru.

Na bencinski črpalki med potjo je dragi pristopil k skupini motoristov, ki so bili vsi po vrsti zelo prijazni. Dovolili so mu celo, da je sedel na enega od motorjev. Mora biti res huda odvajalna kriza, če ti 14 dni ne brni pod ri*jo.  :-)

R*t na mestu :-)

Miha sem vprašala, kako bomo vedeli, da smo v Nevadi, pa mi je odgovoril, da bo vse postalo pisano in da bo v vsaki drvarnici igralnica. :-) Res je bilo tako. Niti obcestnega znaka "Dobrodošli v Nevadi", ne bi bilo treba postaviti. :-) Po niti malo kičasti Kaliforniji, je bila Nevada pravi mali šok. Le kako mora biti šele v Las Vegasu, če je že na podeželju vse pisano z ogromno svetlečimi panoji?!

Nevada

Vozili smo se po velikih prostranstvih, med ogromnimi ranči, kjer so se pasli konji in govedo. Na vsaki hiši je visela ameriška zastava, ljudje pa so bili verjetno v cerkvah, saj smo samo tam opazili veliko avtomobilov.

Prve kilometre ob jezeru smo prevozili v Nevadi in kmalu spet vstopili v Kalifornijo. Kar oddahnila sem si od vse nasičenosti. :-) Mlada dva sta nama pokazala hotelski kompleks, kamor se bomo vrnili zvečer, ko obkrožimo jezero.

Začeli smo uživati v krasnih razgledih. Na prvi postojanki smo slučajno našli prosto mesto. Nastale so čudovite fotografije. Že prvo "srečanje" z jezerom Tahoe je bilo čudovito. Pa se je dan komaj prav začel. :-)
Moja fanta v akciji

Tole bo verjetno za instagram :-)

Kjerkoli smo ob cesti videli prosto mesto za parkiranje, smo ustavili in se čudili krasnemu razgledu. V okolici jezera je tudi veliko počitniških hišk. Nekatere med njimi so prave vile. In vse s pogledom na jezero.

Miha je bil spet poln presenečenj. Obljubil je, da nas bo odpeljal na Olimpijske igre. :-) V enem od križišč smo zapustili obalo jezera in zagledali ogromen pano z napisom Squaw Valley, kjer so bile davnega leta 1960 zimske olimpijske igre. Danes je tam mondeno smučarsko središče.

Mi smo se ustavili v dolini pod smučišči in šli na sprehod v hribe. Naš dobro pripravljen vodič nam je obljubil skriti biser, slap, ki ga turisti ne obiskujejo množično. Midva z Mihom sva res slišala slap, dragi in Monika pa sta naju prepričevala, da je to samo veter. Srečali smo domačina, ki ga je Miha vprašal, če smo na pravi poti do slapa, pa je odgovoril, da je pot sicer prava, ampak smo par mesecev prepozni, saj zaradi pomanjkanja padavin ni dovolj vode za slap. :-) Verjetno si predstavljate, kako sta bila dragi in Monika ponosna, da sta pravilno prepoznala zvoke narave. :-)) Slapa sicer ni bilo, narava pa je bila čudovita in ni nam bilo žal, da smo grizli kolena v hrib.

Spet nazaj pri jezeru smo našli krasno plažo. Miha si je želel zaplavati v kristalno čisti vodi, ampak se je zadovoljil s tem, da je brodil po vodi. Ni dolgo trajalo, pa sem se mu pridružila. Toplo mi je pri srcu, ko sem videla, da moj odrasel sin še vedno zna prebuditi otroka v sebi, ko konec septembra skače po vodi v gorskem jezeru.

Kakšna mama,,,

...takšen sin. :-)

Foto Miha

Zadnjo tretjino jezera smo ponovno obvozili po Nevadi.

Pozno popoldne, ponovno v Kaliforniji, pa smo prispeli do našega prenočišča. Tudi to stanovanje je bilo zelo lepo in seveda, kot vse v Ameriki, veliko. :-) Še zadnje sončne žarke tistega dne smo lovili na sprehodu po kopališču.

Se nadaljuje....

NAZAJ                                               NA ZAČETEK                                       NAPREJ

12 komentarjev:

moi pravi ...

Čudovita pokrajina. Ta del poti ti še bolj zavidam. 😜

Klara pravi ...

Bi kar rezervirala eno hiško ob jezeru za dopust...

Metuljčica pravi ...

Pa mene bo kar kap, kako čudovita narava in jezera, res čudovita pokrajina.

Zvonka pravi ...

Krasne slike in prelep opis, veverica je tako ljubka, jezero pa čudovio lepo. Pozdrav.

Jože pravi ...

Že ko sva gledala fotke,sva uživala,kako ste šele vi.

Cvetoči travnik pravi ...

Imela sta sanjski dopust/potovanje in s takim vodičem je to že več kot luksus. Fantastično vse od opisa do prekrasnih fotk. Hvala ker to deliš z nami😘🤗

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno
očarala me je fotografija veveričke, ki nam ponuja kepco :)
lp

Ne-Ja pravi ...

Sonja tele fotke kar same od sebe vabijo da rezerviraš letalsko karto in greš via S.F. ;). Čudovita narava v krogu čudovitih ljudi, saj ni čudno, da si kar žarel ana srečanju :)

Darnell pravi ...

If you could see all these areas today, Sonja, it would be amazing! The mountains are all covered with snow and the waterfall would be flowing again from our big wonderful storm! It's awesome that you got to see Tahoe anyway, because it is always gorgeous! That's the lake where Kevin went water-skiing with his cousin and siblings after 45 years of not doing it and he completely detached his right hamstring trying to get up on the skis!! Thank you for sharing another sensational chapter! Hugs, Darnell

*Urška* pravi ...

Lepo se je bilo sprehoditi še čez en del tvojega popotovanja.Prekrasne fotografije.

Janja pravi ...

Fotografije so krasne. Ne dvomim, da ste nadvse uživali. Lp

Valerija pravi ...

Fenomenalne fotografije in super zapis - kot vedno.