ponedeljek, 28. maj 2018

Popravni izpit. :-)

V zadnjem izzivu na Craftalnici so nam punce nastavile past. Prav začetniško sem se ujela vanjo. :-) Pa sploh ni res, da nisem prebrala navodil. Spregledala sem dejstvo, da je osnova voščilnice izrez. In tako so na mojem izdelku pristali štirje elementi, namesto treh. Andreja, hvala za opozorilo. Pošteno povedano, mi ne bi potegnilo, da je kaj narobe. :-) Zaradi tega danes "delam" popravni izpit. Uporabila sem drugo vrstico: reliefna mapica - rdeča - izrez.


CRAFT-alnica. Izziv#211: TIC-TAC-TOE 
Najlepši par: Galerija meseca maja (Kvadrat s šivi, Krog s šivi, Vinska trta, Velike in male pisane črke)

Izdelek, ki ne ustreza izzivu, sem odstranila, da ne zavedem še koga drugega. :-)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)



16 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čudovita je, to z osnovo te zelo hitro ujame v past :)
Si pa fantastično opravila "popravni izpit".

Metuljčica pravi ...

Bravo za tale popravni izpit. Več kot čudovita za prvo sveto obhajilo.

Ne-Ja pravi ...

Super si zdelal popravni izpit in to z odliko :). Punce so ratale zelo striktne, ni kaj :)

Tina Z. pravi ...

vau, krasno lepa je nastala, tako elegantna, izziv pa tudi meni težak :)

Helena pravi ...

Ja, zdaj bo počasi čas popravcev. Ti pa si že kar hitro začela. Mislim, da je izpit uspešno opravljen in tako kot so bile podane zahteve :) Krasna je.

Renata pravi ...

Popravec narejen, lahko napreduješ.:)Lepo voščilnico si izdelala. Zelo mi je všeč.

oldpunca pravi ...

Hvala dekleta za spodbudne besede.
S tem komentarjem skušam prelisičiti Googlova ali katerakoli že nova pravila, da spet dobim obvestilo o komentarju na svoj mail. Prebrala sem nasvet, ki ga je objavila Darnell. Samo še Obvesti me odkljukam.... Pa da vidimo. :-)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ti si vsaj naredila preizkus...jaz sem pa padla na celi fronti....popoln mrk...samo občudujem vse, ki se javljate na te izzive. Prekrasna je .

helena pravi ...

Popravni izpit opravljen z odliko. Meni tudi s temi novimi pravili nekaj ne gre skupaj. Le kdo za vraga jih prosi, naj stalno nekaj spreminjajo. Grrrrr, kako mi gre to na živce.

Hali pravi ...

joj še jaz s temi pravili in vsemi kozlarijami, pa kaj je treba kar naprej nekaj spreminjati??? V glavnem ja, izziv je na prvo žogo kao lahek, ko se ga lotiš pa..mhmh niti ni ne :-) krasen je tvoj popravni izdelek :-)

Andreja pravi ...

He He Sonja, me veseli, da je si naredila popravca in sedaj lahko nadaljuješ z zelo lahkim izzivom :-))
Čudovita je tvoja voščilnica za Sv. obhajilo in krasno sestavljena. Zelo se mi dopade reliefno ozadje.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tina pravi ...

Sonja, kako čudovito lepo je sestavljena in barve so v popolni harmoniji...

Valerija pravi ...

Zelo dobro si opravila popravni izpit. Krasna voščilnica je nastala. Ja, sem se pa tudi jaz ujela v past, se sploh ne zavedaš in na izdelek že "skoči" četrti element iz razpredelnice ;)

AndrejaM pravi ...

:) si me nasmejala s popravnim izpitom. Kot, da smo se vsi malo nalezli mrzlice ob koncu šolskega leta. Zagotovo si ta voščilnica zasluži odlično oceno in še pohvalo za prizadevnost!! Hala, ker sodeluješ v Craftalnici

Goga pravi ...

Bravo za popravca. Vesela sem, da ti je uspelo opraviti v drugo z odliko. Lepa voščilnica je nastala.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Valentina B pravi ...

Popravni izpit opravljen z odliko. :) Kako hitro se zgodi, da spregledamo, kakšna so navodila. Ampak pomembno je, da ne obupamo, temveč vztrajamo in popravimo. ;) Všeč mi je belo opečnato ozadje s kelihom in krasno izdelanim grozdom iz krogcev. Všečno zelo.