ponedeljek, 21. maj 2018

Metulj, mavrica in venček

Dolgo sem dala mir z objavami, zato moram sedaj to nadoknaditi. :-) Objava bo malo daljša. Že v naprej hvala vsem, ki se boste prebili do konca. :-) Nekateri izzivi se bodo kmalu končali in res jih ne bi rada zamudila. Vikend sem preživela v svojem brlogecu in veselo barvala, rezala, štemplala in lepila. Po vaših blogih vidim, da ste tako kot jaz, komaj čakale Tininih novosti. :-)

Začnimo s Twofer Card izzivom. Članice ustvarjalnega tima tokrat želijo videti metulje. To pa je res najmanjši problem. :-) Problem je nastal, ko sem poskusila ustvariti nekaj drugačnega, Torej uporabiti enak izrez na dva različna načina, na dveh voščilnicah za različna namena. Malo sem pobrskala po spominu in shrambi, odprla vrečko z novimi šablonami in se lotila ustvarjanja.

Na obeh voščilnicah sem uporabila manjšega metulja iz seta Srčni metulji. Na prvi, rojstnodnevni, sem ga ujela v alu folijo, na drugi, spodbudnici, pa je poletel čez mavrico. Izrez je uporabljen "tradicionalno",  obakrat kot metulj.

Voščilnici prijavljam na izziva:
- Twofer Card Challenge #5: Butterflies
- Najlepši par: Galerija meseca maja (Kvadrat s šivi, Valoviti kvadrat, Srčni metulji, štampiljka iz seta Sreča, Pravokotnik s šivi, Valoviti pravokotnik, Sanje, Mavrica, )




Na rojstnodnevni voščilnici sem vzorec kvadratov izdelala s stencil šablono, ki je v tem primeru plastična mreža. :-) Barvala sem z voščenkami in barvo razmazala s prstom. Tudi valoviti okvir je pobarvan z voščenko. Metulj je izrezan, zalepljen na osnovo, prekrit z alu folijo in podrgnjen, da se skozi folijo vidi njegov obris. Uporabila sem idejo, ki jo je pokazala Tina. Na spodnji sliki sem poskusila ujeti postopek packanja.

Voščilnico prijavljam na izziva:
- CAS Mix Up Card Challenge May: Gelatos or Crayons
- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says: Stencil it



Na tej voščilnici sem mavrico Najlepšega para vrezala v osnovo in z akvarelno tehniko barvala mavrico tako, da sem s papirjem zaščitila vsako barvo posebej, kot je pokazala Tina v svojem predstavitvenem filmu. Na spodnjem koncu mavrice prejemnika čaka čisto posebno sporočilo. :-)

Mavrico prijavljam na naslednja izziva:
- CAS Watercolous Card Challenge May: Rainbow
- AAA Crads: CAS Game #115: Inspired by Nature
- Simon Monday Challenge Blog: Simon Say: Inspired By A Song (Somewhere Over The Rainbow)

Danes rojstni dan praznuje Helena z bloga Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno. Vedno znova nas razveseljuje s svojimi čudovitimim nežnimi voščilnicami. Njeno barvanje rožic je sanjsko lepo. Zanjo sem izdelala pomladni venček cvetja, osnovo pa okrasila s čipko. Helena, vse najboljše!



Voščilnico prijavljam v Craft-alnico: Izziv#211: TIC-TAC-TOE - uporabila sem prvo vrstico: čipka-rože-rojstni dan.

Začela sem z izdelavo prazničnih voščilnic za Mihov dobrodelni bazar. Ker so bili lansko leto kupci navdušeni, se projekta lotevam še z večjim veseljem. :-) Kupila sem nekaj novih, bolj modernih napisov v angleščini.

S pomočjo doma izdelane šablone sem tako kot na zgornji voščilnici rože, pri tej naštemplala zvezdice Najlepšega para iz seta Na nebu. Uporabila sem tradicionalne barve.

Voščilnico prijavljam na izziv: Christmas Card Throwdown: May Theme Challenge: STARS



Lep pozdrav do naslednjič. :-)





31 komentarjev:

Helena pravi ...

Draga Sonja, najprej se bom ustavila pri "moji" voščilnici. Hvala zanjo - čudovita je in je že "ukradla" poglede občudovanja.
Fajno otvoritev Tininih novosti si naredila - zelo lepi sta. Pridna si tudi že z izdelovanjem voščilnic za bazar. Ko ti steče, se ne moreš ustaviti :)
Prijeten dan in objem!

Metuljčica pravi ...

Tudi jaz se bom najprej ustavila pri Helenini voščilnici, ki bo sigurno med mojimi favoritkami. Krasna je, čipka pa jo naredi še bolj unikatno. Lepo si ustvarjala tudi s Tininimi novostmi, pa tudi Mihovega bazarja si se ponovno lotila. Bravo za vse skupaj. Krasna objava, z veseljem sem jo prebrala od začetka do konca.

Nena pravi ...

moj poklon.....vidim, da mi kljub kilometrini manjka še par kilometrov da se ti pribljižam :P

Klara pravi ...

Meni pa je najprej padel v oči zaklad s konca mavrice! Super izgleda! Pa tudi ostale tri so nekaj posebnega, sploh stencil za mrežast vzorec je kul:)!

AlisonC pravi ...

You have been very busy creating all these cards. An inspired idea to have a circle of stars. Thanks for joining in at 52CCT

Ne-Ja pravi ...

Sonja, čudovito si ustvarjala vse po vrsti. Meni se pogled ustavi pri tvojih metuljčkih, sploh tisti v foliji je TOP, uporaba Tininih novosti je pa itak brezhibna in inspirajoča :).

Hali pravi ...

Kako si pridna in kako raznoliki izdelki nastajajo..čudovito, prav vse po vrsti

Jane pravi ...

So pretty! Love the bright happy colours. Thanks for joining in with the Inspired by Nature Challenge at AAA Cards.

Natasa pravi ...

Same zanimive in raznolike voščilnice. Lepo si ustvarjala! Venček za Heleno je čudovit in lepo si obrobila voščilnico s čipko. Tudi zadnja z naštempljanimi zvezdicami je krasna, super barve si izbrala!

ankitag612 pravi ...

Wow. So much crafty goodness in one post. I love how you chose pastels for the rainbow and the ink blending using fine tips in different areas of the stencil, such a neat idea indeed! A very fine set of cards, I have to say. Thank you so much for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge. xx Ankita

Mac Mable pravi ...

Mac MableMay 22, 2018 11:09
What fabulous cards, all of them. Loved the butterfly flying over That Beautiful rainbow and the die cutting on the metal is fabulous on the other card .... Also I loved the mixed media elements and the pretty colours. Thank you for Joining and at the CAS Mix Up Challenge with your first wonderful card x

Lucinda pravi ...

A great selection of cards that you've shared here. Your star wreath is beautiful, so crisp and fresh. Thank you for joining us at the 52CCT.

Susanne Vargas pravi ...

Your butterfly cards are really wonderful! Love how you embossed the butterfly on foil with the stenciled strip on the side! And the pretty butterfly combined with the rainbow looks so sweet!
Thank you for joining us at the Twofer!

Julia Aston pravi ...

Beautiful stenciled edge using your crayons so pretty in the green, yellow and blue - and the metallic butterfly is lovely! thanks for sharing with us at the CAS Mix Up! Julia xx

Loll pravi ...

Beautiful cards. Love the way you've used the same butterfly in two completely different ways. Thanks for playing with us at Twofer Card Challenge.

Great us of gelatos through a stencil to add some bright colours along with your gorgeous metal butterfly. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Bonnie pravi ...

Beautiful butterfly cards, Sonja! I love the stenciling with the crayons! Such beautiful colors! You've painted a beautiful rainbow for your second butterfly! Love the sweet trail he's left behind! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up and CAS Watercolour!

nancy littrell pravi ...

Gorgeous butterfly cards, Sonja. I am so pleased you joined our CAS Watercolour challenge with your beautiful butterfly. TFS

Valerija pravi ...

Prekrasne kreacije. Se vidi, da si si v družbi svojih dragih napolnila baterije. Prav vse voščilnice so krasne, ampak tudi mene najbolj pritegne čudovit venček cvetja za Heleno. Tako je nežna in čudovita!

moi pravi ...

Same lepe voščilnice si naredila in uporabila super tehnike.

helena pravi ...

Kaj naj rečem - kapo dol. Super si "spedenala" metulja na dva različna načina in tudi vse ostalo ti gre odlično. Tele taokrogle moram pa tudi jaz nagruntat :)

Majda pravi ...

Zanimivo se je potepati pri tebi - toliko vsega si nam pričarala, da se moram vračati naprej in nazaj, da vse dojamem ;-) Očarala si me s tehnikami, barvami, frfotavimi metuljčki ... Hvala za navdih!
Lepo bodi, Majda

Andreja pravi ...

joooj Sonja, škoda ker se ti je nehote prikradel še izrez. Bela osnova je izrez, morala bi biti klasična in izrezana s škarjami. Tale izziv zna biti malce zahrbten, kajne :-))
Ampak sem vesela, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.
Vse voščilnice so zelo lepe in narejene z veliko tehnike. Super si jih sestavila.

Darnell pravi ...

Well done on your Twofer butterfly cards, Sonja! I love how you made your grid border with your crayons and finger and the metallic effect of your foiled butterfly! On your second card, the rainbow is so pretty and I love how you have the butterfly flitting right through the rainbow, leaving a wonder trail behind her!! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #5! Hugs, Darnell

Sapfina (Barbara) pravi ...

Sonja, pa ti si neverjetna!! Prav vsaka voscilnica zase je prava pasa za oci!!

Andreja pravi ...

Spet se oglašam in upam, da te moj zadnji komentar ni spravil v slabo voljo ...
Zelo lepo si razporedila zvezdice po voščilnici in dodala lep napis :-)) Krasna praznična voščilnica. Hvala, ker sodeluješ na našem izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown.

AndrejaM pravi ...

Lepo si ustvarjala in venček cvetk je tako lepo postavljen. Žal voščilnica ne ustreza izzivu. Vseeno hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

Renata pravi ...

Končno sem prisopihala do tvoje objave. Itak mi je vse všeč. Pričarala si krasno mavrico, ki si jo odela v belino. Perfekcija res. Metulju si dodala lepo ozadje z " gradbeno" šablono. Zelo, zelo všeč. Rožice in zvezde še vedno zgodba zase. Lepo bodi.

Emma Williams pravi ...

These are all such pretty cards, so bright and cheery with great colour palettes and lovely details! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

LucieGCards pravi ...

Fabulous cards! Love that rainbow! Thanks for playing along with us at AAA Cards!

Valentina B pravi ...

Meni je pa v oči padla tvoja nežno pastelna mavrica z zakladom na koncu. <3 Prav firbec me je, kako ti jo je uspelo tako pobarvat, pa vidim, da si se držala Tininega napotka ;) In ti tvoji venčki cvetlični so res nekaj posebnega in tudi v moji zbirki je en tak šopek. Zelo lepo izpade pa tudi z zvezdicami. In neverjetno s koliko različnimi tehnikami tebi uspe narediti vse voščilnice.

ArtMBR pravi ...

Zlagam voščilnice in ugotovim, da se ti sploh nisem tukaj zahvalila za čudovito voščilnico, skupaj s koledarjem, ki sem jo prejela v 2018 za rojstni dan. Hvala z obrestmi.