sobota, 10. junij 2017

Z motorjem od pentlje do jelenčka :-)

Divji teden je za menoj. Sploh ne vem, kdaj je odbrzel mimo. :-) Danes je bilo dogajanje v našem malem mestu novica dneva. Pošteno je zagorelo v industrijski coni na drugem koncu mesta. Zgleda, da ne bo hujših posledic. Na srečo. Smrdelo je pa pošteno.

Za današnjo objavo sem pripravila tri izdelke. Začnimo z izzivom na Craft-alnici, kje dekleta želijo videti pentjo kot glavni motiv na voščilnici.




Na pentljo vedno pomislim v povezavi z darilom, zato sem se odločila, da bo moja voščilnica zgledala kot zavita škatla z darilom. Ideja ni moja. Nekje sem jo že "srečala", pa se ne morem spomniti kje. Ker darilo običajno zavijemo v pisan darilni papir, sem na beli kartonček naštemplala rožice Najlepšega para iz seta Okrasimo s cvetjem, zalepila darilni trak in zavezala pentljo. Na mali tagec sem odtisnila napis, ki so mi ga posodile (Ne)strašne pošasti in vse skupaj zlepila. Voščilnica je  na poti k Magdi (upam, da njena sivka že cveti in da nima časa gledati blogov). Zraven sem priložila še veliko vrečko znamk, ki jih pridno zbiram zanjo. Tako je ideja z voščilnico, ki zgleda kot darilce, kar primerna. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Craft-alnica: Izziv#187: Pentlja
- Najlepši par: Galerija meseca junija

Naslednja voščilnica je moška, motoristična. Prijatelj, motorist, je prejšnji teden praznoval okroglih 40. Dragi je zbral fotografije iz njunih potepanj, Veronika pa jih je sestavila in poslala na izdelavo foto albuma. Meni je preostalo, da darilo aranžiram. :-) Izdelala sem škatlico, pokrov pa okrasila.



Cesto in hribčke sem si rahlo zarisala s svinčnikom, potem pa senčila z distresi. Počasi mi uspeva dobiti na izdelek tudi nekaj globine, ampak bo potrebno še veliko vaje, da ujamem pravilno senčenje. :-)

Motor se pelje na izziv:  Simon Monday Challenge Blog: Simon Says: Masculine


Za konec pa še ena praznična klasika z jelenčkom in luskicami, ki jih v tokratnem izzivu želijo videti na Christmas Card Throwdown: Stash Challenge: Gems/Pearls/Sequins.




Lep pozdrav do naslednjič. :-)



23 komentarjev:

Darnell pravi ...

Fantastic creations, Sonja! I love the handmade wrapping paper, fun motorcycle card, and really awesome Christmas card! Thank you for a ton of inspiration!! Hugs, Darnell

Nataša pravi ...

Vse so krasne, pentlja mi je tako zelo všeč :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Joj si bila zopet pridna! Krasne voščilnice si izdelala, pentljo pa si tako lepo zavezala, da bi jo bilo škoda razvezati :)
Prijatelj motorist je bil zagotovo zelo vesel darila.
Želim ti lep vikend <3

Majda pravi ...

Med uživanemj v jutranjem sončku sem se v mislih odpeljala k tebi, ne sicer z motorjem, temveč s čarobno preprogo 😉 In kaj vidim, da je pri tebi ponovno tako barvito, vse pa z darilci prekrito... Čudovita darila si ppnovno ustvarila, na srečo eno še ostane pri tebi do zime, da ga boš lahko še pbčudovala 😊...
Naj ti vikend teče počasi, s polževo hitrostjo, Majda

Klara pravi ...

Uau, kako lepo si naštempljala darilni papir! In pentljica je popolna! Upam, da požar res ne bo preveč vplival na zrak in zemljo... Lep vikend!

Nena pravi ...

vse do pike dodelano...no pa saj to je pri tebi že stalnica:)

Kath Stewart pravi ...

what an adorable card Sonja and great work creating those hills in the background...thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...enjoy your weekend...hugs kath xxx

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla draga Sonja, sem v mislih s teboj, bolj kot na blogu:)). Ob tem požaru sem upala, da nisi kje blizu, ampak tako ali tako je vse preblizu.
Tvoja pentlja je res kot pravo darilo.A ne, kako včasih na videz preprosta naloga da misliti in človek težko uide iz svojih vzorcev. Si pa naredila simpatično voščilnico.
Motoristična je tebi"skoraj" pisana na kožo, tako da ti ni bilo težko narediti:), pa tudi globino si ujela - meni je super.
Seveda, z jelenčkom pa spet pridno polniš novoletno škatlo - pridna.
En lep pozdravček in objem ti pošiljam, Andreja

Lucinda pravi ...

A lovely reindeer, and great use of embossing for the background. Thanks for joining us at the Christmas Card Throwdown.

Andreja pravi ...

Sonja, super si se znašla in naredila čisto pravo pentljo; lepo si zavila :-)) Krasna motoristična voščilnica in všeč so mi velike očke izpod čelade. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Andreja pravi ...

In hvala, ker si tudi praznično razpoložena in naredila krasno voščilnico z jelenčkom. Všeč mi je! Hvala, ker se igraš z nami pri Christmas Cards Throwdown.

Tina Z. pravi ...

krasno si se spomnila s pentljo, zelo mi je všeč in kako si lepo štampiljkala rožice, vau! motoristična je zakon, jelenček pa zelo cart!

AlisonC pravi ...

An inventive set of cards. Cheeky Rudolf is very cute on the snowy background.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Metuljčica pravi ...

Pozdravček Sonja. Joj, tale požar sem tudi sama spremljala..samo da ni hujšega. Res si se potrudila z voščilnico s pentljo in komaj čakam odziv, sem prepričana da bo vrisk in veselje. Voščilnica za motorista pa je prav kulska. Tale jelenček pa je tako luban. Krasno si ustvarjala.

Vladuška pravi ...

Hvala bogu, da ni nič hujšega s tem požarom. Je pa res že malo čudno, kaj se zadnje čase dogaja pri nas. :( Ja, s časom si tudi jaz nisem na ti, ampak zato več počivam in uživam v lepem vremenu. Tako času pokažem, da se mu ne dam :)) Zelo lepo si voščilnico spremenila v paket, izdelala škatlo za album in zaključila po novo letno.

moi pravi ...

No, na srečo je pošar minil brez hujših posledic. Sem mislila nate.
Mašna na paketu je lušna in lepo si pobarvala ovojni papir ;) Le kje si to videla? Hmmm... :D
Motoristična je super lušna in lepo ti gre senčenje ozadja. Pa tudi praznična z jelenčkom je super. Ma, ti kar zavidam, ko jih imaš že toliko ;)

Goga pravi ...

Krasno ustvarjanje. Spet si napisala cel roman in natresla same lepotičke. Darilo in mašna sta krasna, tudi ostala je, samo prva je za Craft-alnico.
Lp Lili

Ne-Ja pravi ...

Sonja, tvoje objave so vedno dodelane v nulo, res ne vme kje najdeš čas ;). Voščilnica kot paketek je svetovna in hvala, ker jo deliš z nami pri CRAFT-alnici:)! Motoristična zmaga - pogruntavščina z učki je cart 100 na uro :). Obožujem taka domača darila in se jih tudi izdelujem in podarjam, sploh pri obletnicah. Vedno zažge in privabi kakšno solzico v učke. Pridna si tudi, da polniš že škatlo za Novo leto. jaz niti n epomislim še na to kaj bom letos delala :(.

MA-MI pravi ...

Sonja, krasni izdelki ... pentlja pa je 1a. Moram priti k tebi se naučit delat tako lepe pentlje. Lp Maja

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole bo pa v stilu Lada Bizovičarja:"NARJEN, ŽENSKA, VSE JE NARJER"....še posebno pentlja je zažgala pri meni....pri motorjih si itak doma (ta že ne sme biti švoh),...Rudl je pa kar malo osamljen pod tem soncem.....dej mu kakšen pir, da bo lažje zdržal poletno vročino.
Googlam na veliko, če slučajno kdo podari kakšno uro na dan in če slučajno naletim na kakšnega, ti sporočim:-))!!!!!

ArtMBR pravi ...

Prav imaš, sem na drugem planetu: med sivkami in ostalimi rastlinami. Pa ne glede na to, nikoli ni prekmalu, pa nikoli prepozno za prejeti prijetno presenečenje. Tokrat rečem le to, da je veliko lepša mašnca v resnici. Hvala za pozornost in seveda znamke. Ko bom nehala praznovati, pa bom v zahvalo naredila še kakšno gasilsko vseh prejetih voščilnic in jih objavila.

Deborah Frings pravi ...

Super cards! I do like the clean, simple and fun Christmas card. Thanks so much for playing along with our stash challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

Hali pravi ...

Prekrasno, sploh prvo darilce..uauu čudovita ideja