ponedeljek, 12. junij 2017

Ko me inspirira #59

Danes vas za spremembo ne bom zasipala s celim kupom voščilnic. Na ogled postavljam zahvalnici, izdelani za izziv Ko me inspirira #59. Ker pri nas že dolgo nihče ne hodi v pravo šolo,  je bilo potrebno malo improvizirati, da sem se lahko pridružila tokratnemu izzivu. :-) Ugotovila sem, da v šolo hodim sama.  Z  veseljem. Imam veliko učiteljic, krasnih ustvarjalk. Dvema, ki skrbita, da so moji možgani ves čas v akciji, gre čisto posebna zahvala. In prav zanju sta ti dve zahvalnici. Zanju in za njun izziv Ko me inspirira , za vse nasvete in znanje, ki ga tako nesebično delita. Dragi "tršici učiteljici", hvala za vse, kar sta me naučili v tem šolskem letu. Želim vama lepe počitnice in komaj čakam začetek novega šolskega leta in z njim novih izzivov. :-)


 




Zahvalnici sta elegantni in slovesni. Namesto z barvami sem tokrat celi brlogec in samo sebe "okrasila" z zlatimi bleščicami. Uporabila sem Tinin trik z obojestransko prozorno lepilno folijo. No, do folije še pridemo. Najprej je bilo potrebno v beli papir zarezati srčke, pikice in vijuge, kaj je najlažje storiti s šablono metuljevega leta iz kompleta Srčni metulji Najlepšega para. :-) Na spodnjo stran tako pripravljene osnove sem zalepila obojestransko lepilo folijo. Odstranila sem samo eno plast zaščitnega papirja. Osnovo sem posipala z bleščicami, jih otresla (v tej fazi odsvetujem kihanje, kašljanje in odpiranje vrat) in s pomočjo peki papirja utrdila bleščice v drobnih luknjicah, višek pa odstranila z mehkim čopičem. Besedo hvala sem izrezala iz enakega papirja kot je ozadje voščilnice, podložila sem jo z moos gumo. Moos guma je tudi med obema plastema papirja. Tukaj se pokaže dodatna vrednost obojestranske prozorne lepilne folije, saj odpade nanašanje lepila,  pa še eno dimenzijo izdelka dobiš kot bonus. :-)

Zahvalnici prijavljam na
- Ko me inspirira#59: Konec šolskega leta
- Najlepši par: Galerija meseca junija
- As You Like It Challenge: Favourite Reason to make Cards (just to say Thank You)
- HLS June: Anything Goes with Dies Challenge



Lep pozdrav do naslednjič. :-)



21 komentarjev:

Aleksandra pravi ...

Lepe zahvalnici in hvala za izčrpna navodila. Pozdravček Aleksandra

Majda pravi ...

Čudoviti sta obe - tako zelo elegantni in bleščeči, kot sta osebi, ki ju bosta dobili :-)
Hvala tudi tebi za šopek nasvetov, Majda

Metuljčica pravi ...

Res lepa poteza s tvoje strani. Naši super učiteljici si res zaslužita pohvalo. Si pa tudi ti super opisala postopek, zato hvala tudi tebi. Čudoviti sta, obe.

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudoviti zahvalnici si naredila.
Hvala za nasvete :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

No, še dobro da imamo tebe, ki se spomniš tudi na to. Lepo in HVALA našim tršicam, ker si res zaslužijo pohvalo, pa še marsikatera izmed vas tudi...
In najlepša zahvala so sigurno srčki, ki frfotajo po svetu..

Janja pravi ...

Obe zahvalnici sta res čudoviti. Lp

Maja pravi ...

Zelo lepe, preproste in elegantne.

Vladuška pravi ...

Draga moja Sonja. Danes zjutraj, ko sem zahvalnici videla na FB si me takoj prevzela z njima. Tako zelo sta mi bili všeč. In sploh nisem vedela, da je ena že na poti k meni :) In sedaj, ko sem sem kuverto odprla, sem kar zavriskala od veselja, da sem dobila prav to isto zahvalnico :))) In sedaj sem šla še brat blog. Tako da je bilo presenečenje popolno. HVALA ti za vse te lepe besede in pohvale in hvaležna sem, da lahko delim z vami svoje znanje. Zelo pridna si bila in odlično opravila s tem šolskim letom. Zahvalnica mi je res pogrela srce (>

Helena pravi ...

O, Sonja, kakšna lepa pozornost. Pa tako dobro si se spomnila na ustvarjalni učiteljici in jima naredila zahvalnici ob zaključku ustvarjalnega šolskega leta. Le zakaj se nisem sama spomnila, da bi naredila kaj podobnega, saj tudi sama nimam primernega prejemnika v pravi šoli :) No, morda te bom posnemala :)

moi pravi ...

O, kako krasni zahvalnici si naredila svojima učiteljicama. Pridna ♥

Nataša pravi ...

Prekrasno.
Hvala ti za napotke :)

helena pravi ...

Lepo si se tole spomnila - zahvalnici za tršici, ki nas celo leto gnjavita z novimi izzivi. Obe sta zelo elegantni in se vidi, da narejeni iz srca.

*Urška* pravi ...

Prekrasni zahvalnici-narejeni tako,kot jih znaš samo ti.

Zvonka pravi ...

Čudoviti sta in tisti drobni zlati srčki ju naredijo zelo elegantni. Lp

Annette pravi ...

Beautiful. Simple and classy.
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
In The Pink Challenge
Squirrel's not-so-random Challenge
As You Like It Challenge.

Renata pravi ...

Kako luštni! Všeč mi je kako si naredila 3D hvala napis.

laurie pravi ...

Great set of CAS cards! Love the design. Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

Julie B pravi ...

What a lovely idea to say thanks, love the subtle background.
Thanks for sharing at HLS anything goes with dies.:)

Renata pravi ...

Krasni zahvalnici. Lepo si se potrudila.

Tina - pravi ...

Draga Sonja....popolni lepotici, ki pa v živo naravnost žarita (zaradi izjemne prijaznosti in velikanske srčnosti=...res si zlata-kot vse tiste pikice in srčki...

Natasa pravi ...

Zahvalnici sta krasni!