torek, 20. junij 2017

Poročna v zelenem

Še dobro leto nazaj se projekta, ki mi je bil zaupan nazadnje, sploh ne bi upala lotiti. Tokrat pa sem z veseljem sprejela izziv, da izdelam tridelno poročno voščilnico, ki se zveže s pentjo, v zeleni barvi in seveda z žepkom za evrčke. Po inspiracijo sem se odpravila k Hali in Nataši. Sicer sem že v naprej vedela, da moja kuverta ne bo bogato okrašena. Ne premorem veliko pripomočkov s poročno tematiko, zbirka potiskanih papirjev je bolj skromna, sestavljanje papirnatih rožic v prelepe cvetlične aranžmaje pa tudi rajši prepustim tistim, ki to umetnost obvladajo. Najbolj vesela sem, ko lahko sama pobarvam papir za ozadje in še naslednji dan v službi skrivam roke v žep delovnega plašča, da mi ni potrebno razlagati, od kod barva na prstih. :-)

Osnovo voščilnice sem izdelala iz akvarelnega papirja. Bilo je kar nekaj merjenja in preračunavanja. Pri Hali občudujem nesimetrično obliko »pokrova« kuverte. Preizkušala sem vse mogoče izreze, pa mi ni bilo všeč, zato sem ostala kar pri preverjeni simetriji. Osnove, s katerimi sem okrasila izdelek, sem najprej poštemplala s štampiljko pisave, potem pa vse senčila z enako barvo. V šopek so spletene bele papirnate vrtnice iz Tedija. Listi so izrezani s šablono vrtnice CC, ki sem jo dobila od Vladke in mi je že velikokrat »rešila življenje«. :-)  Upam, da sta bila ženin in nevesta vsaj pol toliko navdušena nad voščilnico, kot je bila naročnica, ko jo je zagledala. :-)







Poročno kuverto prijavljam na naslednje izzive:
- Najlepši par: Galerija meseca junija (male in velike pisane črke, napis čestitke, Kotna čipka)
 
Pri nas je pestro, morda še malo bolj kot običajno. :-) Dragi je šel včeraj v bolnico gledat na uro, saj so ga, namesto da bi ga operirali, danes poslali domov. Bolj nujne operacije so imele prednost pred njegovo "lepotno". 

Prejšnji teden sva dežurala pri mojih starših, ki sta bila na dopustu, doma pa so jima mojstri delali novo fasado. Dobra fora, da pobegneš od doma in se rešiš stresa. :-) 

Sivka cveti s polno paro in vsak dan spletem kakšno butarico. 

 
Moj hrošček, ki je zadnje čase vedno na visokih delovnih obratih, mi je včeraj "padel v komo". Ko sem ga stresla, da bi ga spravila k sebi, so iz njega izpadli kolešček, podložka in zatič. Lahko si predstavljate, kako žalostna sem bila. Danes sem se mentalno pripravljala na nakup novega, ampak me je dragi presenetil in hroščka odnesel k sosedu, ki mi ga je v petih minutah obudil v življenje. :-)) Jupiiiii! :-)

Danes so vsi trije delčki na svojem mestu.

Pa še dve trenutno najlepši novici: Veronika je dobila službo v Portorožu, Miha in Monika pa čez dober teden priletita domov na dopust. :-)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

27 komentarjev:

Renata pravi ...

Krasno ti je uspela kuverta. Tudi jaz sem ta mesec ustvarjala nekaj novega na temo poroke.
Občudujem kako pletete butarice iz sivke. Moja sivka na balkonu ima kar kratka stebla in ne vem če bi mi uspel ta izziv.
Super mojstra imate za soseda, verjamem da si bila vesela popravila.

Valerija pravi ...

Uau, totalno sem navdušena nad tvojo kuverto. Barve so svetovne, oblika in okrasitev pa prav tako. Me veseli, da ti je sosed uspel rešiti hroščka.
Sonja, najlepša hvala za tvojo ljubko voščilnico ob rojstvu Tima.
Lp

Klara pravi ...

Hihih si me nasmejala z izjavo,da skrivas pobarvane prste :)))! Krasno poročno voščilnico si naredila! Dobro,da je hrošček popravljen in boš lahko še na polno ustvarjala, ko je pa zunaj čisto prevroče... :)

Maja pravi ...

Prekrasna poročna voščilnica, v sicer netipični, zato pa zelo mladostni zeleni barvi.
Sreča, da se je hroščka dalo poraviti, ker nakup novega je kar zalogaj...

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kaksna lepa kuverta! Se kar se tolcem po glavi, da si nisem nabavila teh kotnih cipk, ampak prav zares ne bem, ce bi jih znala tako umetelno uporabiti, zato jih se kar nisem kupila ... Super si na porocno voscilnico umestila zeleno barvo! Zelo lepo!

Helena pravi ...

Poročna voščilnica v zeleni barvi mi je enkratna. Všeč mi je, ker si šla iz svojih okvirjev in se lotila malo drugačne oblike. Odlično ti je šlo.
Mmm, dišeče sivkine butarice.
Sreča, ker imaš takšnega soseda.
Super za Veronikino službo.
In uživajte, ko bodo mladi na dopustu.

Metuljčica pravi ...

Grem jaz od zadaj naprej. To pa je novica, kako super da je Monika dobila službo, želim ji vse dobro. Te že vidim kako hitiš pripravljati kakšno presenečenje dobrodošlice za Miho in Moniko.
Meni so lavandini zmrznili, le eden, starješi je ostal, mi je pa ostala prava sivka, vsak dan sem si zadala porezati tri grmičke, narediti manjše šopke, ki se potem lepo posušijo, saj je bo letos dovolj le za čajček, no pa kakšen venček bom spletla, pa napolnila kakšno dišečo vrečkico....., butarice pa meni ne gredo od rok, tvoje pa vsako leto občudujem.
Kuverta je fantastična, tako lepo pridejo do izraza čipke in zelena ji prav pristoji. Res bravo.

moi pravi ...

Kuverta je čudovita. Čipke jo naredijo elegantno, pisava na ozadju sofisticirano in rožice nežno. Tudi barvo si izbrala pravo, saj je zelena srčna barva (po čakrah).
Tvoja2 se znajdeta, ja ;) in ti prepustita ves stres. Sivko imaš čudovito, jaz še čakam na več cvetov, da lahko začnem delat butarce.
Super novička za Monikino službo in vrnitev potepinčkov domov. Možek pa bo že prišel na vrsto, naj se zahvali, da mu v tej vročini ne bo treba ležat v bolnici.
Ne pozabi uživat.

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the folds and the white and green
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Diana pravi ...

What a gorgoeus card! Love the combination of the colors!
Thank you for joining our Challenge at Scrapping4funChallenges, good luck!
Looking forward to see you at the next challenge

X
Diana
DT member at Scrapping4funChallenges
Diana's Creations

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pa je le nekaj svetlobe posijalo na kup težav....saj veš da se vse uštima. Sem vesela najprej za Moniko in njeno službo, potem pa za tvojega hroščka (to je isti občutek, kot da bi naenkrat odpadla tvoja desna roka!!!!...grozno!!!!!...to vemo samo me).
Da imaš dišečo sivko VEM, jo že voham. Hvala še enkrat, tvoja butarca je pri meni že tradicionalna...ohrani to lepo navado:-)).
Tvoj mož bi lahko mene poklical in bi mu povedala koliko je ura??????!!!! Se pravi...ponovi vajo še enkrat....!!! Zdaj pa še glavno: kuverta....fantastična barva in ne glede na to, da si se toliko kunštvala....res je prekrasna in vse pohvale za dodatke, ki so na njej....še jih boš lahko delala!!!!

vilinke pravi ...

S tole čokoladnico, pa si me takoj očarala. Narejena je v nulo. Super da ste hroščeka spet oživeli.
LP Vilinke

Keti's Projects pravi ...

Čudovita voščilnicaaa. Prav krasno si izvedla tale izziv. In pa še toliko dobrih novih v isti objavi. Hrošček dela. Služba in še obisk. Vesela zate. Uživaj!

Natasa pravi ...

Hihi vedno z užitkom in nasmehom preberem tvoje objave Sonja :) Poročno voščilnico si čudovito naredila, tudi če ni potiskanega papirja pri roki se dobro znajdeš. Hura za soseda, no in za tvojega hroščka, da je spet v akciji :)

Zvonka pravi ...

Sonja, konec dober vse dobro, bi lahko rekli. Me ustvarjalke smo po mojem brez hroščka skoraj tako kot brez rok. Super za službo in za skorajšnji obisk, to bo veselo.
Poročna kuverta je zelo elegantna in sveža v svoji lepi zeleni barvi. Krasno ti je šlo od rok. Lepo bodi.

Unknown pravi ...

I love the envelope shape! So great...I love it :)

Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Best of luck and hope to see you next round!

Carrie, DT
dearzae.com

Tina Z. pravi ...

prekrasna kuverta in same krasne novice, super! si pa res tako lep šopek naredila iz vrtnic.
uživajte skupaj!

The Crafty Bat pravi ...

Beautiful creation, Especially love the colours and flowers.
Thank you for joining us at Scrapping4funChallenges
Kelly (DT)

helena pravi ...

Same top novice si nam natrosila, razen to za možička. Zelena kuverta je prav opasna in vid se, da narejena z veliko natančnostjo. Sivka pa tudi pri meni že na veliko cveti.

Vladuška pravi ...

Odlično se odvijajo stvari pri vas in vesela sem za Veronikino službo in da boš lahko kmalu znova objela oba tvoja popotnika. :) Krasno si izpeljala svoj projekt in jaz sem prepričana, da bi ga prav tako izpeljala tudi eno leto nazaj. Včasih se je treba spopasti tudi s takimi izzivi, s čimer si sami sebi pokažemo, da zmoremo več, kot mislimo :) Sem vesela, da ti pride moja šablona prav.

Andreja pravi ...

Zelo mi je všeč tvoja zelena poročna voščilnica kot kuverta, lepo si jo sestavila :-))
Spet to nastalo veliko lepih butaric, kajne...
In čestitke Veroniki za službo; takoj postane malo lažje.

Majda pravi ...

kako lepo vse poteka pri tebi - same lepe novice!!! Vesela sem zate, za tvojo pupo in se s tabo celo malce veselim bližnjega srčnega srečanja :-) Vidiš, še strojčku se je milo storilo in je ponovno oživele ;-)
Kuvertica pa krasna od spredaj, od znotraj, od vsepovsod - prepričana sem, da sta očarana tudi prejemnika, ne le naročnica. Mene takšen izziv še čaka... morda bodo počitnice pravi čas, da se ga lotim :)
En velik objemček ti pošiljam in... ti le veselo kaži svoje pobarvane prste, še tebe naj spominjajo na razlog obarvanosti - užitke med ustvarjanjem! Pa, pa, Majda

Helen pravi ...

Beautiful - a very elegant design.

Thanks for joining us at Crafting from the Heart.

Helen x

Renata pravi ...

Me veseli, da je hrošček preživel. Zdaj vem, na koga se obrniti, ko bo moj hrošč v izdihljajih. Kuverta je čudovita. Zahvala tvojemu dragemu, da sem zaradi njega pristala na prednostni listi. Sivka, ki sem jo prejela danes, me prijetno pomirja. Hvala ti.

Hali pravi ...

Joj koliko lepih novic in kako krasna kuverta. Lepa simetrija, lep rob, potisk barva, sveža...prekrasno. Juhej za hroščka in super moža. Ah, saj veš, je že moralo biti tako, da so ga poslali domov. Uživaj!

Scrapping4funChallenges pravi ...

Hi, please follow the link
http://scrapping4funchallenges.blogspot.ch/2017/06/winner-and-featured-creations-92.html
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Tina pravi ...

Sonja, vedno vedi...ni je stvari, ki je ti ne bi zmogla!!! Izdelek je fantastičen...novice pa sploh :-))). Iskrene čestitke Veroniki in uživajte skupne trenutke!