nedelja, 5. november 2023

MŠPU - peta naloga

Pa je pod streho še peta domača naloga za MŠPU.  Pravočasno pred jutrišnjo novo nalogo. :-) Tokrat sem ustvarjala s filcem in ustvarjalnimi pripomočki Najlepši par iz nove kolekcije.


Ozadje sem izdelala s plastično šablono sneg in modro distress blazinico. Nanj sem nalepila dva zasnežena hribčka, izrezana iz filca. Smreke, hiška in jelenji par so izrezani iz belega akvarelnega papirja in senčeni z distressi. Sneg na strehi je iz filca. Napis sem odtisnila na akvarelni papir in izrezala s pripadajočo šablono.  

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- MŠPU 11 - Peta naloga: Izrezi iz filca ali blaga

- Najlepši par: Galerija meseca novembra

- Vesela hiška: Izziv #48 - POLJANA

Druga voščilnica pa je malo drugačna od tistih, ki jih izdelujem običajno. Šablono Božička (Cottage Cutz - Woodland Santa) sem pred leti dobila od prijateljice, pa je do danes še nisem uporabila. Priznam, da sem imela že kar malo slabo vest, ampak enostavno nisem našla poguma barvati in lepiti vse te drobne delce. :-) Sem pa vesela, da sem se lotila tega projekta, saj je Božiček (ki pa ni Božiček pač pa bolj Miklavž s škofovsko palico) na koncu izpadel zelo lepo. Zalepila sem ga na embosirano ozadje in dodala okvir iz zelenega papirja ter rdeč napis. 

 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- CRAFT-alnica: Izziv #347 - BOŽIČEK  

(Če tale moj malo drugačen Božiček ne ustreza izzivu CRAFT-alnice, ga prosim ignorirajte. :-)) 

- NBUS: NBUS Challenge #56 (Woodland Santa used for the first time) 


Lep pozdrav do naslednjič. :-) 


12 komentarjev:

Klara pravi ...

Kako si pridna Sonja! Krasni sta! Tole idejo s filcem za sneg si bom pa morda sposodila, ko/če mi uspe priti do papirčkov :)

Brenda in IN pravi ...

The felt snow looks so real on the roof. Great idea. I admire you for putting all those pieces together for St. Nicholas and he looks great. I do love that embossing folder he's standing on.

Cvetoči travnik pravi ...

Dobr si opravila nalogo s svojo puhasto pokrajino. Čestitke pa tudi za Miklavža, ki je prov čedn možak, le da se ga sama ne bi lotila, saj ima čist preveč drobnih delcev🙈. Lep pozdrav Andreja

Vladuška pravi ...

Tako mehko zasnežena je tvoja pokrajina. Lepo. In tale Miklavž/božiček je tudi krasen. Saj ves jaz sem še vedno ljubitelj SC šablon in vso to sestavljanje ima čar, čeprav je zamudno. Rezultati pa so vedno krasni.

Tina - pravi ...

Ooo navdušena sem nad mehkimi snežnimi hribčki in celotnim izgledom...krasna je!

Andreja pravi ...

Čudovit Božiček :-)) Zelo lepa voščilnica!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

igla pravi ...

Super lep Božiček. Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Marica

FinArt pravi ...

Draga Sonja tvoja snežna pokrajina kar vabi, da bi se sprehodil po mehkem belem snegu. Zelo lepo si združila oba izziva Veselo hiško in Malo šolo prazničnega ustvarjanja. Krasna inspiracija.
Tudi božiček je prekrasen. Res je zelo podoben Mikavžu, kot ga poznamo pri nas. To pa da samo še dodatne možnosti za ustvarjanje.
Lepo, da si nas obiskala. Objem in pozdrav Janja

Valerija pravi ...

Draga Sonja, lepo te je videti, ko nas prideš obiskat v Veselo hiško. Tvoja poljana je čudovita, nežna in spokojna. Hvala, da se igraš z nami.
Valerija DT

Goga pravi ...

Krasen Božiček. Hvla za družbo v Craft-alnici. Goga

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z Božičkom na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

Majda pravi ...

Draga Sonja,
tako lepo se je ponovno družiti s tabo v Veseli hiški.
Čudovito poljano si nam prikazala - z veseljem bi jo obiskala in skupaj s tabo na njej poklepetala.
Objem iz Vesele hiške, Majda