sreda, 5. januar 2022

Gostja izziva The Male Room

Tokrat sem z vami kot gostja izziva The Male Room. Dame ustvarjalnega tima so me povabile, saj je na enem prejšnjih izzivov v lanskem letu bila moja voščilnica izbrana za najlepšo. Ponosna in vesela ob takšnem priznanju sem seveda takoj privolila, da se jim pridružim kot gostja.:-)

V januarju je potrebno izdelati voščilnico za najstnika. Do 1. februarja imate čas, da se nam pridružite.

Pri nas smo najstniška leta že zdavnaj preživeli. Brez hujših posledic. :-) Našemu najstniku je bila ob računalniku všeč tudi glasba. Nekoč smo mu kupili kitaro, ki se jo je sam naučil igrati. V glasbeni šoli je igral klarinet, ki mu ni bil preveč všeč. Kitara pa ga je mikala že od nekdaj. Prav zaradi tega sem za izziv izdelala voščilnico s kitaro, saj mislim, da je to pravi motiv tudi za današnje najstnike. 


Ozadje voščilnice, lesene deske, sem izdelala iz modrega foto kartona. Naredila sem utore in senčila z modrim distressom ter popacala z belo tempero. Osnova je temno modri karton. Kitaro mi je izrezala Renata iz belega kartona. Senčila sem jo z dvema odtenkoma rjavih distressov. Zvezdo in napis sem izrezala iz barvnih kartonov. Voščilo je v najstniškem "žargonu". Po mojem je takšen napis bolj kul, kot klasičen Vse najboljše. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- Najlepši par: Galerija meseca januarja (pravokotniki s šivi, luna in zvezde, male številke)

- A Place To Start: Challenge #012022 - Anything Goes

 

Izdelajte voščilnico za najstnika in se pridružite izzivu. Za inspiracijo pa pokukajte na bloge ustvarjalk ustvarjalnega tima The Male Room. 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

 

12 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čestitke za gostovanje. Naredila si res kul mladostniško voščilnico. Krasna!

Tina Z. pravi ...

Čestitke in zelo zasluženo z zeleno voščilnico!
Res je frajerska, najprej mi je v oči padel napis, zelo kul, ja. Kitara je zakon, pri nas jo brenkajo po svoje vsi, najstniška leta pa dobro šele prihajajo. So pa v puberteti že nekaj časa, se mi zdi.

Klara pravi ...

O najprej se ustavim pri klarinetu- naša K ga je letos začela igrati in je zaenkrat kar navdušena:)! Kitara je pa itak top, posebej za kakšne večere ob ognju s prijatelji! Bodi lepo!

Brenda in IN pravi ...

A fun card for teens and any music lover. The shading on the guitar made it look so real. Great card, Sonja.

MortiCraft pravi ...

Fantastic card for a teenager. I really like the bold colours you have used. Thanks for being Guest Designer at The Male Room. X

Claire pravi ...

Congratulations on your Guest Designer spot and you've created a super colourful card for a teenager, its perfect as in my experience all boys love the guitar. Well done Sonja :) x

Ne-Ja pravi ...

Čestitke za gostovanje - svetovna najstniška voščilnica in napis je zadetek v nulo :)!

Bonnie pravi ...

Perfect for a teenage boy, Sonja! My grandson started playing the guitar when he was a teenager and still plays.

Helen pravi ...

A great, fun card - love the colours you've used.

Thanks for being our Guest Designer at The Male Room Challenge.

Helen x

Ratana pravi ...

nice article great post comment information thanks for sharing.
SLOT ONLINE_ស្លត់អនឡាញ
Football Online_កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ

Goga pravi ...

Vesela sem tvoje družbe v moški sobi. Krasno smo začele novo leto tudi z tvojo pomočjo. Bodi fajn Goga

Chana Malkah pravi ...

Very nice card for a teenager! Love the shading on your guitar!

Thanks, for creating with us at A Place To Start!
Hugz,
Chana Malkah,
A Place To Start, Owner
613 Avenue Create, Owner
Redora Lee Designs , My Blog
Shopping Our Stash, DT