ponedeljek, 11. oktober 2021

Igranje z listjem

Ponovno sem našla nekaj zanimivega zase. Novo tehniko. :-) Preprost prevod izraza "botanical print" bi lahko bil odtiskovanje z rastlinami. Recimo. :-) Navodila sem našla na izzivu CAS Mix Up. Včeraj sem se ves dopoldan igrala z različnimi načini odtiskovanja listov rdečega javorja. Nikar ne povejte mojemu dragemu, da sem trgala liste iz njegovega najljubšega drevesa. :-)


Fotografije niso najboljše, saj dežuje že od prejšnje srede, pa še novo orodje imam za urejanje fotografij, ki se ga šele učim. Nekam počasi mi gre. :-) List sem potapkala z rjavo distress blazinico in ga odtisnila na ozadje našpricano z rjavo in modro barvo na akvarelni papir, ki sem ga že lep čas prelagala iz škatle v škatlo, pa ga nikakor nisem znala uporabiti. Za odtis lista pa je bilo idealno. Dodala sem še voščilo in vse skupaj nalepila na malo večji pravokotnik s šivi.  

Voščilnico prijavljam na izziv CAS Mix Up October Mixed Media Challenge: Botanical Prints

Pri spodnji voščilnici pa sem list odtisnila z lepilno blazinico in ga toplotno embosirala z belim prahcem. 


Tudi tukaj sem uporabila ozadje, ki sem ga izdelala že pred časom in zafrknila pri lepljenju na osnovo. En delček je ostal nepoškodovan, ko sem želela vse skupaj poravnati. Vseh besed, ki so ob tem grmele iz mojega brlogeca ne želite slišati. :-) Na miks media papir sem v akvarelni tehniki nanesla jesenske barve. Po sušenju sem jih poštemplala z gumicami. Včeraj pa sem na ozadje odtisnila list javorja in ga vroče embosirala. Izrezala sem ga s krogom in podenj prilepila še malo večji izrez kroga rjave barve, vse skupaj pa na belo ozadje in rjavo osnovo (vsi izrezi, razen kroga z listom, in napis so od Najlepšega para).

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge #613 - Anything Goes

- Cardz 4 Guyz: #281 Autumn Colours Birthday Card

Kot zadnjo vam pokažem še eno  ki se v živo kar precej blešči. :-) 



Napisa ni, ker je z najvišje inštance pri nas doma prišla depeša, da bi napis vse skupaj skazil. :-) Če že sprašujem za mnenje, ga moram tudi upoštevati. Pa še čisto prav je imel, moj dragi. :-) Ta list sem odtisnila kot prvi poskus. Z distress blazinico aged mahogany. Ker je blazinica še skoraj čisto nova, je tudi temu primerno mokra. Po odtisu sem potresla prozorni prahec in ga zapekla z grelno pištolo. O tem sem že večkrat brala po tujih blogih, pa si nisem upala preizkusiti. Ker pa je bil ta odtis testni, sem zbrala pogum. :-) Ko bi mi vsaj uspelo ta lesk pokazati s fotografijo! List sem izrezala s kreativnimi ovali Najlepšega para. Ker šablonica izreže samo srednji del, sem valoviti del izrezala s škarjami, pobarvala z blazinico in pravtako potresla s prozornim prahcem in zapekla z vročo pištolo, potem pa vse skupaj na hrbtu zlepila skupaj in zalepila na belo ozadje, izrezano s pravokotniki s šivi od Najlepšega para. Tudi ta voščilnica je že na poti k slavljenki. Z zamudo, kot se mi zadnje čase večkrat zgodi. :-)

Voščilnico prijavljam v oktobersko galerijo Najlepšega para (pravokotniki s šivi, kreativni ovali)

Prejšnji teden sem prijateljici iz drugega konca Slovenije razkazala naše kraje. Ujeli sva krasno jesensko vreme, se naklepetali, najedli lokalnih dobrot in za daljšo vožnjo najeli šoferja. Za ponoviti! :-)
 

Razgled z Dvorca Jeruzalem


Lep pozdrav do naslednjič. :-)


16 komentarjev:

Bonnie pravi ...

Wow, Sonja! You have a wonderful trio of leaf prints! Each is unique and equally beautiful! Your maple tree yielded you some real treasures! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

Claire pravi ...

Wow, what a lovely array of maple leaf prints. All very different and unique... I love the second one, think its the rich background that draws my eye.

Great cards Sonja and you live in a truly beautiful part of the world x

Klara pravi ...

Uau, čudovite so! Dvomim, da bo Silvo hud, ker si listke zares dobro uporabila! Okoli naše hiške so pa samo dolgočasni listi s sliv, hrušk in jabolk;)...

Brenda in IN pravi ...

Wow, you got three great cards with your leaves. I love the white embossed one on that lovely saved background. I have also used a few choice words while crafting. That's why it's better for me to stamp alone!

Zvonka pravi ...

Tole igranje z listjem mi je zelo poznano še iz službenih časov. Tebi so krasno uspele vse tri, vsaka je najlepša. Me je pa najbolj navdušilo ozadje pri drugi, čudovito je.
Sem poslušala podrobno poročilo o vsem. Objem k tebi.

moi pravi ...

Ravno sem pomislila, da ta "štampiljka" zgleda kot pravi list, potem pa berem, da je res. Vse so čudovite.
Res sta imeli srečo, da sta še ujeli zadnje sončne in tople dneve, tudi pri nas vreme ni naklonjeno fotografiranju.

nancy littrell pravi ...

Three Stunning maple leaf CAS botanical leaves card designs, Sonja. TFS all your beauties and your descriptions. Your cards will be treasured by their recipients:-) So pleased you joined us at CAS Mix Up. Love and Hugs...Nancy

Metuljčica pravi ...

Čudovite voščilnice z listjem si izdelala, ena je lepša od druge.

dj pravi ...

Gorgeous!! These maple leaf prints are so beautiful!! The one you made for our "autumn colors birthday" challenge is gorgeous!! Thanks for playing along with us over at Cardz 4 Guyz!!

Brenda pravi ...

All of your cards are beautiful, but the second is absolutely gorgeous! Thanks so much for joining us over at CRAFT Challenge this week!

Valerija pravi ...

Navdušena sem nad tvojo igro z listjem. Fantastične voščilnice so ti uspele. Krasna ideja in izvedba.
Prepričana sem tudi, da si se super odrezala kot vodička. Prav gotovo je bilo prijetno v tvoji družbi. Upam, da te tudi sama kmalu spoznam.

Natasa pravi ...

Fantastične so! Super ideja!

Dawn Phillips pravi ...

Such stunning cards. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

Jolanda Johnstone pravi ...

How lovely. A really beautiful card! Thank you for joining us at Cardz4Guyz this round. Cheers, Jolanda - DT

Loll pravi ...

All of your leaf prints cards are beautiful, Sonja!! LOVE the shape of those delicate maple leaves! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Linda pravi ...

WOW! These look amazing. Gorgeous leaf prints, and such pretty colours. Thank you for playing along at CAS Mix Up!