ponedeljek, 22. april 2019

Novi poskusi

Mislim, da bom za nekaj časa nehala z učenjem novih tehnik. Tale zadnja, večplastno embosiranje, me je stala preveč živcev, papirja in časa. Ampak trmasta kot sem, sem zadevo speljala do konca. :-) Težave so se začele že z izbiro primernih štampiljk in nadaljevale pri skromnem naboru barv praškov za embosiranje. Pri delu pa sem ugotovila, da tudi grelec ni več čisto "pri pravi".


Uporabila sem štampiljko sončnice. Z zlatim prahom sem embosirala največjo, nanjo odtisnila manjšo in jo embosirala s srebrnim prahom, potem pa še sredino ponovno z zlatim prahom. Sončnico sem zalepila na valoviti kvadrat Najlepšega para, ki je izrezan iz osnove narejene s spreji, ostanek novoletnih projektov. Osnova voščilnice je enak bel papir kot tisti, na katerega sem toplotno embosirala sončnico. Na koncu sem odtisnila še voščilo od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na izziv CAS MIX UP Card Challenge April 2019: Layered Stamping with Heath Embossing (die cutting, spraying, stamping)

Nisem bila prepričana, da mi bo uspelo izdelati voščilnico po skici za tokratni izziv na Craftalnici. Skice so moja šibka točka. :-) Kompliciranje pa vse skupaj še otežuje. Torej, moja moška voščilnica po skici zgleda takole:


Štampiljko skuterja sem dobila kot nagrado na enem od izzivov na Craftalnici. Če me spomin ne vara, od Ustvarjalnega dotika. Izrez ceste je kdo ve od kod, vzorčasti papir je iz Hoferja. Štampiljko voščila so posodile (Ne)strašne pošasti Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva_
- Craftalnica; Izziv #233: SKICA
- The Male Room: Challenge #109: Anything Goes, Optional Twist One Layer

Za konec pa sem prihranila eno otroško, da vas malo raznežim. :-) Pikapolonica in marjetica Najlepšega para.

Ob poskusih nove tehnike in sestavljanja po skici se prav prileže malo smušinga za ozadje in sestavljanja čudovitih izrezov in štampiljk.

Dobrodošlico za malo Nejo prijavljam v aprilsko galerijo Najlepšega para.

Tako lepo sem se navadila na praznike, da bom naslednji, prvomajski, teden špricala v službi. :-) Do takrat pa me čaka še veliko dela. Tudi pakiranje.


Lep pozdrav do naslednjič. :-)
 




22 komentarjev:

Mac Mable pravi ...

So glad you kept going with the heat embossing and layering of the embossing powders, as your card is so striking and so very beautiful. Great choice of stamp and powders and what a fabulous card. The masculine card is wonderful and what an adorable third card....super cute x. Thank you for joining in the CAS Mix Up challenge with your first really pretty card x.

Bonnie pravi ...

Your persevered and have awesome results with the layered stamping with heat embossing, Sonja! Love the scooter and the beautiful watercolor background on your other two cards. Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

Klara pravi ...

Oooh čudovite so! Najbolj pa zadnja-itak! Se sploh še nisem domislila, da so pikapoke tudi zelooo primerne za dojenčkaste:)... Me že zanima, kam jo bosta mahnila med počitnicami!

Loll pravi ...

Your layered heat embossed sunflower is to pretty, Sonja! Love the elegant look with using silver and gold. Your sketch card is so fun, and your last card is so pretty with the beautiful image and watercoloured background. Thank for sharing your first card with us at CAS Mix Up!

Ne-Ja pravi ...

WAW vsaka posebej je razred zase. Dvojno embossiranje je zelo zanimivo izpadlo, vrejamem pa da so šli živčki nekam ;). Moška je fantastično izpeljana skica in TOP ideja s cesto in skuterjem. Pri otroški si zadela žebljico na glavico -TOP kombinacija in za piko na i še pika poka, ki spi na marjetici - všečkan ma polno! :)

Hali pravi ...

uf tole večplastno embosiranje, bravo, tudi skice si se lotila na res zanimiv način in tazadnja, joj kako je pa luštkana, sigurno si kdja sposodim idejo, da se le še kakšno dete rodi kje v bližini :-) Uživaj na dopustu, tudi jaz bom doma. Doma, nikamor nas ne bo letos odnesla pot, se veselim tudi tega, upam, da bo vreme za malce "terasanja" :-)

helena pravi ...

Z zadnjo si res raznežila, čeprav za prejšnji tudi nimam nobenih pripomb :). Jaz bom tudi pakirala :)

leycika pravi ...

Same lepe voščilnice so nastale. Skico si uporabila res zelo domiselno. Super ideja :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vedno znova me navdušiš s tehnikami, tvojo vztrajnostjo,..navdihujoče. Tudi te so krasne,lep pozdrav Tamara

Linby pravi ...

All wonderful designs, I think my favourite is the one with the bike and map. Thanks so much for sharing with us at The Male Room.
Linby x
DT

Valerija pravi ...

Vse so čudovite. Še dobro, da si vztrajala z embosiranjem, krasen rezultat si dosegla.

Helena pravi ...

Kar občudujem te v preizkušanju novih tehnik. Verjamem pa, da porabiš veliko časa in še kaj drugega. Učinek je zelo lep. Tudi moška je lepa, dojenčkasta pa nežna kot se spodobi.

Nataša pravi ...

vse so krasne. Moška voščilnica mi je vrhunska. Zelo dobro ti je uspela :)

Tina Z. pravi ...

Tale po skici je fenomenalna, in ta krasni smooshing, tako nežno in lepo. Glede embosiranja pa vsaka čast, krasen efekt, imam jaz tudi v planu..

Brenda in IN pravi ...

I know what you mean about new techniques. My head is swimming with new things I've tried. I'm glad you kept at the sunflower, it is beautiful, as well as the background paper you made. Perfect card for a guy and I love that paper you used. The smooshing on your last card is so pretty.

Zvonka pravi ...

Sončnica je čudovita, z embosiranjem si dosegla lep učinek. Moška je zelo domiselno sestavljena, zadnja pa je nežna in ljubka kot se spodobi za rojstvo.

Natasa pravi ...

O kako lepa sončnica, super ideja z embosiranjem, noro dobro izpade! Tudi skice si se dobro lotila, zadnja je pa itak cart, da je kej :)

Renata pravi ...

Spet nova tehnika, ti to zmoreš. Super je izpadla. Tudi moška je super. Ideja za ponucat. Z nežno otroško si me pa spet kupila. Ko spakiraš, možgane na off.

AndrejaM pravi ...

Super serija raznolikih voščilnic. tvoja interpretacija skice s cesto in dinamičnim ozadjem me je pošteno nasmejala. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT_alnici

Shaz in Oz.CalligraphyCards pravi ...

Three beauty cards, Sonja, you knocked over the new technique well done and love the scooter card too as well the children’s card too, you’ve excelled.
Prayer hugs, Shaz in Oz.x

{Wonderful Words of Life - Shaz in Oz}
{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}

Andreja pravi ...

Zelo lepo in razgibano voščilnico si naredila po naši skici :-)) Krasno si ji sledila.
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Papercraft Boutique pravi ...

Gorgeous layers of stamping with heat-embossing for the sunflower, Sonja! Love the square CAS design. Thanks so much for sharing it with us at CAS Mix Up!
Hideko