ponedeljek, 23. julij 2018

Brez veliko besed

Samo še o dopustu sanjam.  Dva tedna divjanja v službi, pa bo. :-) Navdiha za pisanje dolgih prispevkov nimam. Danes sem se sproščala v mojem brlogecu. Res sem hvaležna za ta moj otoček miru. Nastalo je nekaj na željo in nekaj za dušo. Tisto o željah še pride na vrsto, ustvarjanje za dušo pa vam pokažem tokrat.

Na CAS Mix Up izzivu je ta mesec tema barvanje izrezov. Spet sem plonkala od Tine. :-) Ko pa ima tako vrhunske ideje, da se jim ne morem upreti. :-)




Tulipane sem izrezala iz belega akvarelnega papirja in jih barvala v akvarelni tehniki z zig markerji. Barvala sem do robov in utorov. Tulipane sem postavila na ozadje, izdelano s pomočjo mreže, ki mi je služila kot stencil šablona. Še odtisnjen napis iz seta Sanje in nekaj luskic in voščilnica se postavlja na ogled na naslednja izziva:

- CAS Mix Up Card Challenge July: Colour Your Die Cut
- Najlepši par: Galerija meseca julija (Kvadrati s šivi, Tulipani, Sanje)

Za Craft-alnico pa sem se poskusila v vintage tehniki. Tole mi ne gre preveč dobro od rok, ker vedno dodam premalo elementov na svoje izdelke. Ampak mislim, da je vintage tudi lahko CAS. :-)



 Medtem, ko sem razmišljala, kaj ustvariti, sem brskala po svojih škatlah z ostanki, neuporabljenimi ozadji, že davno izdelanimi elementi in različnimi "pildeki". Našla sem embosiran okvir, ki se mi je zdel idealen za ogledalo, z belo tempero in distress blazinico potapkan list iz (najbrž ste že uganile) Dr. Romana in iz kraft kartona izrezano osnovo. Nekaj je še manjkalo. Aha! Elegantna dama v črnem. :-) Njen odsev v ogledalu sem potapkala s pomočjo negativa izreza in distress blazinice. Ko sem že vse zalepila, sem ugotovila, da manjka še napis. Zaradi preveč plasti je bilo nemogoče odtisniti napis s pomočjo pripomočka. Pa še maskirati je bilo potrebno štampiljko Najlepšega para. Zaradi tega je odtis oguljen. Z roke nisem znala nikdar lepo odtisniti štampiljke, potem ko pa sem se razvadila z mojim pripomočkom, pa mi gre še slabše.:-)

Voščilnico prijavljam v Craftalnico: Izziv #215: Vintage

.... v odštevanju dni do dopusta.... 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)





 

22 komentarjev:

Bonnie pravi ...

Love these pretty tulips, Sonja! Their colors are so bright and pretty and they look so nice on the stenciled background! Your lady is so classy and I love the reflection in the mirror! Very clever! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

Susan Joyce pravi ...

Beautiful Tulip card, love the bright colours and the sponging in the background. The Vintage card is lovely too, I like how you created the shadow effect and your Lady die cut. Thanks for sharing at CAS Mix Up this week.

nancy littrell pravi ...

Beautiful stencil background for your gorgeous colored die cut tulips, Sonja. So pleased you joined us at CAS Mix Up. Hugs..

AndrejaM pravi ...

Dama z odsevom v ogledalu ti je fantastično uspela! In napis: še dobro, da je malce oguljen, kot se za “vintage” spodobi! saj je “vintage” in

Valerija pravi ...

Uau, kaj naj rečem. Obe sta super, ampak tale vintage...odsev dame v ogledalu...fantastično si to naredila. Navdušena!
Naj ti dnevi do dopusta čimprej minejo!

Loll pravi ...

Your tulips are bright and beautiful Sonja! They look gorgeous over top of the stenciled background. And your vintage card is fantastic ... great job creating the reflection in the mirror! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Klara pravi ...

Joooj kako fino izgleda odsev dame v ogledalu! Res je krasna! No pa tudi tulipančki in ozadje je čudovito:)!

Marjeta pravi ...

Obe voščilnici sta krasni tako tulipani kot dama z odsevom v ogledalu. Glede napisa ti je pa že Andreja napisala da to tako mora bit če je vintage.

Natasa pravi ...

Fantastična je tvoja vintage voščilnica Sonja, zelo mi je všeč silhueta dame in njen odsev v ogledalu je odlična ideja! Krasna voščilnica!

Ne-Ja pravi ...

Obe sta fantastični, ma tudi meni pade v uč tvoja dama- noro všeč :-D

helena pravi ...

Hahaha, tole z dopustom je hecno. Letos se mi zdi da vsi komaaaaaj čakamo. Voščilnici sta top, vintage dama pa itak zmaga. Senčenje je vrhunsko in tudi z odtisom ni nič narobe.

Vladuška pravi ...

Vintag epo moje sploh ne rabi bit "nadevan", predvsem gre za postarinjen izgled. In menim, da ti je to odlično uspelo in voščilnica mi je prav všeč. Tako kot tudi tista s tulipani. Zdrži še malo, pol pa pride mir in polnjenje baterij :)

Vladuška pravi ...

Aja, pa ta odsev v ogledalu je svetovn.

Nena pravi ...

krasno ti je uspelo.....bom plonkala od tebe :)

Mac Mable pravi ...

What wonderful cards, both of them. The tulip card is stunning and so very pretty. The second card is so classy and elegant. Thank you for joining in The CAS Mix Up Challenge with your amazing tulip card x.

Julia Aston pravi ...

Your die cut colored tulips are beautiful layered over your pretty stenciling Sonja! Thank you for sharing with us at CAS Mix Up!

Helena pravi ...

Še malo pa boš lahko uživala na dopustu. Moj (bolj razpršen) je že skoraj končan :)
Enkratni voščilnici si naredila. Ja, Tina je res v navdih in lepo je videti, ko njene ideje zaživijo na drugih blogih.
Tudi vintage voščilnica je super. Zelo lepa je, ker na njej ni preveč vsega.

Majda pravi ...

Odsev v ogledalu, sem brez besed!Čestitke draga Sonja za dve tako drugačni a tako posebni voščilnici. Vsega sta mi prinesli, svežino poletja in željo po branju dobre knjige ;-)
Dopust pa je skoraj že tu, zdrži še malo, Majda

Goga pravi ...

Aaaa Dr. roman si uničila, si ga prej še enkrat prebrala?? Če pa to ni dosti za vintage voščilnico, potem ni pa nič. Prav lepa je tvoja dama in ja popolnoma ustreza izzivu.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Goga pravi ...

Hvala za čudovito RD voščilnico. res ste mi polepšale dan <3

Renata pravi ...

Krasni voščilnici! Tinine ideje so razred zase. Zelo dobra učenka si. Voščilnina z damo in njen odsev, fenomenalno. Zelo lep vintage. Dopust, pa še malo, malo. Uživaj!!!!

Andreja pravi ...

Čudovito vintage voščilnico si naredila :-)) Lepo si jo sestavila.
Malce zamujam s komentarjem; najprej dopust, potem pa še gripca.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!