petek, 13. julij 2018

Božič v juliju


Tokrat bom pa čisto zares kratka. Nivo energije imam na eni črtici, pa še ta utripa. V službi je, kot vsako poletje, norišnica. Samo še tri tedne do dopusta bo treba zdržati. :-)

Pripravila sem dve praznični voščilnici. Malo barvanja, malo vročega embosiranja. Tokrat ne bo nobene nove tehnike.

Čudovito božično zvezdo iz seta Cvetoči božič od Najlepšega para sem vroče embosirala z zlatim praškom in pobarvala z distressi. Še ena za Mihov novoletni dobrodelni bazar.

Prijavljam jo na naslednje izzive:
- CAS Christmas July Challenge: Poinsettia
- Najlepši par: Galerija meseca julija
- AAA Cards: CAS Game #119: Christmas in July

Po skici redkokdaj ustvarjam, tokrat pa me je preprosta postavitev na CCT navdušila. Še dodatno sem motivirana z dvema zaporednima priznanjema na tem izzivu: :-)


Štampiljko medenjakov sem odtisnila z lepilno blazinico na kraft osnovo in vroče embosirala z belim prahom. Trak je ostanek potiskanega božičnega papirja, srček in valovit pravokotnik pa sta od Najlepšega para. Edina umetnost pri tej voščilnici je (skoraj) natančno odtiskovanje, ki ga zmore moj doma narejeni pomočnik. :-) Še ena za v Mihovo škatlo. Kdaj bom začela polniti svojo, pa nimam pojma. :-)

Voščilnico prijavljam na Izziv Christmas Card Throwdown: July Sketch Challenge.



Lep pozdrav do naslednjič. :-)





19 komentarjev:

Lucinda pravi ...

Great card, the gingerbread men are lovely, making me hungry! The heart is super cute! The poinsettia above is beautiful too. Thanks for joining in with the 52CCT.

Ne-Ja pravi ...

Obe sta lepi in težko bi se odločil aali sem bolj za medenjake ali z arožice :). Tudi moja baterija je na nuli in tudi jaz odštevam do odpusta, ke rje na šihtu prav tako pestro :(

sweet art designs pravi ...

Love both your cards. The three ginger bread men are adorable. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Jane pravi ...

Love the combo of traditional colours and image with that modern curly sentiment. Thanks for playing at AAA Cards.

Helena pravi ...

Lepi sta obe. Sploh prva, embosirana z zlato, mi je takoj padla v oči.
Upam, da se bo nivo energije med vikendom malo dvignil :)

AlisonC pravi ...

A perfect colour combination for your happy gingerbread men. Thanks for joining in at 52CCT

Craft-E-Place pravi ...

Beautiful and elegant. Thanks for playing along at AAA Cards

Bonnie pravi ...

Your poinsettia is beautiful, Sonja! I love the elegant gold and rich red and green! Love those gingerbread men! The kraft card base is perfect and the little strip of decorative paper grounds everything! Thanks so much for sharing with us at CAS Christmas!

Renata pravi ...

Vau, zelo lepi. Skico si lepo izpeljala.

Majda pravi ...

Sonja hvala za tvoj osvežilni piš v obliki tvojih dveh imenitnih voščilnic. Čudoviti sta.
V zahvalo ti izpod svoje 🏝 pošiljam ☀️ s tvojega priljubljenega otoka - jutri pade Odorščica 😉 Zdrži ... , Majda

Janja pravi ...

Zelo lepi praznični voščilnici. Lp

Loll pravi ...

Two sweet Christmas cards Sonja! LOVE the gorgeous coloured poinsettia. The gold heat embossing adds a lot of shine. And your gingerbread card is adorable with the scalloped edging and pretty patterned strip. Thanks for sharing your first card with us at CAS Christmas!

Christine Alexander pravi ...

perfectly elegant with the gold embossing and beautiful colouring. thanks for joining us at CAS Christmas

helena pravi ...

Tole z energijo na eni črtici mi je pa nekako poznano:) Verjamem, da boš zdržala do dopusta, si nabrala novih moči in idej, potem pa spet veselo na delo. Aja, voščilnici pa lepi, kot vedno.

moi pravi ...

Razturaš in čestitke za nominacijo.

Susan pravi ...

Two fabulous cards for Christmas! Love the beautiful poinsettia and berries - a perfect CAS card. And the gingerbread men look great with the lovely strip of starry ribbon. Thanks so much for joining us at CAS Christmas with your first card!

Valerija pravi ...

Obe sta zelo lepi. Sploh medenjački so mi padli v oči. Glede energije pa sva po moje tu nekje...je bil sedaj Tim bolan in sem ga imela skoraj neprestano v naročju, še k atiju ni hotel, je baje mamin objem najbolj zdravilen...smo bili danes (aja včeraj) že skoraj dobri, tako da upam, da se dvigne tudi nivo moje energije.
Lp

Tina Z. pravi ...

prekrasen božič si nam pričarala, sploh super so tile medenjački in zdrži do dopusta!

Tracie Pond pravi ...

Gorgeous colors and heat embossing. Thank you for sharing with us at AAA Cards. =) Tracie