petek, 8. januar 2016

Prvič v letu 2016

Prvi teden novega leta se končuje, jaz pa krepko zamujam tako z objavami, kot s komentarji. :-) Ampak tokrat opravičeno. Zadnje dni, kar sta bila Miha in Monika doma, sem želela biti z njima vsak možni trenutek. Sploh ne upam pomisliti, kako dolgo ju ne bom videla. Konec januarja se namreč selita čez veliko lužo v San Francisco. Vem, da živita svoje sanje in prav je tako. Ponosni smo nanju, ampak San Francisco je tako zelo daleč...

V sredo sem ju vrnila velikemu svetu. Najslabši možni dan za potovanje sta izbrala. Že ko smo opoldne krenili od doma proti Brniku, je začel naletavati sneg. In potem ves čas. Mislim, da sem položila doktorat iz vožnje po avtocesti. :-) Na srečo po poti domov v družbi radija in prenosa smučarskih skokov, da sem lahko navijala za naše orle. Domov sem prišla ravno na podelitev medalj. Otroka pa sta tačas sedela v letalu. Namesto ob pol petih so vzleteli šele malo pred osmo.

Silvestrovali smo doma. Dedka in babico smo povabili na večerjo, ki jo je pripravil dragi z Mihovo pomočjo. Mene je doletela čast, da sem lahko pospravila posodo. :-) Po večerji smo obsedeli za mizo, se  pogovarjali in smejali. Ob polnoči smo odprli šampanjec in nazdravili novemu letu in izzivom, ki nas čakajo. Na prvi dan novega leta pa smo uživali ob prenosu Novoletnega koncerta Dunajskih filharmonikov,  pozneje pa navijali za naše orle. Prav lepo je bilo.

Prazniki so torej minili. Prehitro, tako kot vsako leto. :-) Včeraj sem se zabarikadirala v brlogec in vzela v roke drugačne barve, kot zadnja dva meseca. Čisto dobro mi je šlo. :-)

Tina in Vladka sta nam za prvi letošnji izziv Ko me inspirira pripravili nalogo izdelati voščilnico po skici, za katero ju je navdušila Vanči s svojimi snežinkami. Na "Less is More" pa želijo videti izdelek v nevtralni barvi. Poskusila sem združiti oba izziva. Kako mi je uspelo, pa presodite sami. Glede na barvni preskok prosim za milo sodbo. :-))



Štampiljko zidakov sem maskirala in jo delno odtisnila z lepilno blazinico ter vroče embosirala s prahcem v barvi tea dye. Trakec iz rafije, ki sem ga dobila v bonbončku od Maje iz Hiške iz papirja, sem zalepila na papir ter pobarvala z distress blazinico v enaki barvi kot je prahec. Iz traku sem izrezala akvarelna srca Najlepšega para in sestavila rožico. Tudi papir za osnovo je pobarvan z enako barvo. Napis pa je delno odtisnjen s štampiljko Tvoj dan Najlepšega para. Gumbek sem okrasila s pentljico iz rafije in ga z vročo pištolo prilepila na sredo rožice.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Ko me inspirira #44
- "Less is More": Week 257: Colour - NEUTRALS
- CASology: Week 179: SIMPLE
- As You Like It Challenge: Anything Goes


Na Craft-alnici je z novim letom zavel nov veter. :-) Andreji in Lili sta se pridružili Tina B. in Tanja E. kot članici ustvarjalnega tima ter kot januarska gostja tudi Perlica Zvezdica. Super. :-) Že v prvem izzivu, ki se imenuje Nov začetek, lahko uživamo v še več krasnih izdelkih ustvarjalnega tima. :-)





Recept za izdelavo je preizkušen. :-) Špricanje z vodenkami s pomočjo plastične šablone Topli žarki Najlepšega para, izrez kroga s šablono Krogi s šivi ter sveča, ki sem jo dobila od Vladke in pobarvala. Krog sem okrasila z nežnim roza trakcem. Potrudila sem se in okrasila tudi notranjost ter izdelala kuvertico. Naročnica je bila navdušena, jaz pa vesela. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Craft-alnico: Izziv #151: Nov začetek
- The ABC Challenge: Y is Your Choice


Za blažji preskok iz prazničnih na "celoletne" voščilnice vam pokažem še gasilsko fotografijo petdesetih voščilnic. 14 se jih je fotografiranju izognilo, saj so že prej šle od doma. 


Celotno objavo lepim v prvo letošnjo galerijo Najlepšega para.


Lep pozdrav do naslednjič. :-)
 



45 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vedno me navdušiš s svojimi svežimi idejami - roža iz srčkov, tale trakec pod svečo, čisto impresionirana, tako kot nad tvojim kupčkom voščilnic, pridna, pridna in hvala za eno izmed njih, ki je pri meni doma :).
upam, da se dobro držiš glede zda - jaz sem zelo slaba glede slovesov ...

Elaine Stark pravi ...

Lovely CAS cards. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

Tanja E. pravi ...

Draga Sonja,
odlično si ujela izziv Tine in Vladke!
Hvala za lepe besede razširjeni Craftalnici, hvala, ker si se nam pridružila tudi tokrat. Izvirno, lepo in cotkano si naredilo to voščilnico za krst. In bravo za kupček prekrasnih novoletnih. Res si pridna in vse dobro želim tvojima srčkoma čez lužo,
lepo bodi, T.

Sazzle Dazzle pravi ...

Gorgeous cards in your post Sonja and a fabulous CAS and striking design with neutrals. Swooning over your beautiful photo of Christmas cards. You've been super busy! Happy New Year to you and thanks so much for playing along at Less is More. Sarah x

jasna varcakovic pravi ...

Ruzicasta i bijela su tako njezne i zenstvene....Cijela kolekcija dole je Prekrasna. ...Zelim ti svako dobro u 2016 Sonja!

Sherrie M. pravi ...

Love how your brick embossed background grounded your bold flower. Thanks so much for joining us at CASology this week!

Nataša pravi ...

Prekrasno voščilnico si naredila. Zelo lepo tudi zgledajo na kupu novoletne.
Tvojima tam ćez lužo vse lepo in dobro :)

Goga pravi ...

Kar hudo mi postane, ko pomislim, kako daleč gresta tvoja sončka. Jaz sem zelo zaščitniška in težko bi mi bilo, a kar se mora se mora. Naj se jima uresničijo sanje.

Kot vedno si spet lepo in izvirno ustvarjala, obe voščilnici sta zelo lepi, prva izvirna in zelo lepo izdelana. Druga nežna in tako dekliška.
Super, da si se nam pridružila v Craft-alnici in hvala, da si vesela za spremembe v Novem letu. Lp Lili

Danica pravi ...

Tudi jaz želim tvojima srčkoma vse dobro tam čež lužo.
Res is fenomenalno ujela izziv pri Tini in Vladki. Rožica s srčki je čudovita in te tople barve, kar kličejo po pomladi.
Tudi krstna mi je zelo všeč. Pri izdelavi novoletni pa kapo dol. Sem vesela, da je ena teh lepotič obiskala tudi naš dom :-) Hvala

Brenda pravi ...

Very nice cards, you were a very busy girl. Thanks for much for joining us at AYLI Challenge!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tolikokrat si pospremila svoja dva na letalo, da bi se lahko že navadila....pa verjamem,, da se ne boš nikoli, ker skrb je le skrb za otroke, pa čeprav živita svoje sanje. Tako da tolažba je lahko samo ta, da je najbolj važno to, da se še vedno rada vračata domov. Z voščilnicami si me pa takoj kupila in to ravno zaradi barv in izvirnosti...vedno je nekaj na tvojih stvaritvah, pa čeprav samo ena malenkost, kar mi privleče iz notranjosti tisti krik...tooo, tole je pa res dobro.
Uživaj. čao

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Upsi....novoletni gasilski kolaž je pa krasen. čao

Adrijana Knez pravi ...

Kako ti je uspela voščilnica z rožo?? Čudovito in super si skupaj združila oba izziva. In ideja s srčki je zelo zanimiva. Krstna pa je tako zelo nežna in prejemniki so bili zagotovo presrečni. Nad kupčkom novoletnih pa kapo dol - pridna! Lepo bodi, Jana

moi pravi ...

Bila si pogrešana, pa imaš opravičen izostanek ;)
Otroci so le otroci in vedno bodo, ne glede na to koliko so stari ;)
Voščilnica je prekrasna, taka preprosta, nič načičkana, enobarvna in vendar WOW.
Tudi za krst je lepa, če pa je všeč tudi naročnici, je pa tako trud poplačan.
Med prazničnimi pa mislim, da vidim svojo ;)
Uživaj!

Kajcyika pravi ...

Prva voščilnica ja popolna! Res mi je zelozelo všeč :)
Druga pa je tudi prekrasna. Super res! :)

Chrissie pravi ...

I'm a little late with my visit this time!
This is super Sonja, looks like you've been having a busy time recently!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ja Sonja, ostajam odprtih ust! Prva voščilnica mi je blazno všeč in kako dobro si se lotila njene izdelave! Pa tako izvirna si bila pri tem! Več kot čudovita je! In druga - tako lepa in nežna je. Praznike pa je res najlepše preživljati z družino in verjamem, da ti je težko, ko sinko odhaja tako daleč. Ampak ti si razdalje med vami že uspešno premagala z letalom in to čisto sama, tako da se boš več kot uspešno spopadla tudi s tem izzivom! ;)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Joj, seveda, še tukaj iz srca HVALA za prekrasno voščilnico! In kako so čudovite vse po vrsti! Obvladaš, draga moja! ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Draga Sonja, prav lepo ste se imeli-podobno, kot pri nas.
Tudi jaz zamujam s komentarji, a ob poškodovancu doma, 2 otrocih, psu, gospodinjskih opravilih,službi težko dohajam.
Vse dobro ti želim,. Serija voščilnic je krasna in ta združena za oba izziva naravnost čudovita. Deževen pozdravček Tamara

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Sonja, očitno smo vsi malo "zamočili" pri prvih objavah in komentarjih:) Ja, ja, res je potrebno najprej urediti z domačimi (lepo, dokler smo lahko še skupaj), potem pa pride vse ostalo. Vidim, da si uspešno skočila v nove ustvarjalne vode in prva je odlična. Všeč mi je rožica, sestavljena s srčki, prav tako pa barvna kombinacija. Tudi krstna je lepa in nežna. Bodi lepo in uspešno, lep pozdrav, Andreja V.

Ardyth pravi ...

Beautiful cards, Sonja! So glad you joined us at CASology this week!

Carmen S. pravi ...

Liebe Sonja,
zuerst kommt immer die Familie, dann das basteln und bloggen.:) Ich hoffe Deinen Kindern geht es gut in San Franzisco. :)
Deine Karten sind wieder sehr schön. Du liebst die CAS Karten. :) Und ich stimme Dir zu, weniger ist mehr.

♥Liebe Grüße, Carmen

Klara pravi ...

Super ideja s srčkasto rožico! in zelo lepo izgleda voščilnica, tople barve prav pogrejejo v tem otožnem vremenu! Sicer je verjetno za mami težko, če otroci gredo daleč, ampak - tako bo pa to dober razlog za obisk Amerike? :)

Nella pravi ...

Zelo lepa in topla je prva, druga ljubko punčkasta:), set pa krasen. Pridna si :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Obe voščilnici sta zelo lepi. dodelani, domišljeni, čudovite barve pri prvi, sladka nežnst druge...bravo! Kar dobro sprejemaš te odhode, vem, da je vedno enako težko, ampak način, kako to sprejmeš, se odpraviš na obisk..mi je izredno lep.

Anne pravi ...

Happy new year Sonja!
You've been busy, what a super collection of creations
Thank you so much for joining us
Anne
"Less is More"

Helena pravi ...

Čisto upravičeno si malo zanemarila svoj blog. Prav je, ker si se posvetila svojim.
S to objavo si se odkupila :) Krasni voščilnici. Super ideja, da si za cvet uporabila kar srčke. Tudi druga je fantastična. In one, praznične, v gasilski postavi, so super lepe.

Unknown pravi ...

vidim draga moja da ste se imeli zelo lepo za novo leto:))) in da tale tvoj sine je pravi potepin:))) zlo sem vesela da mu uspeva vse kot po maslu:)))
ti si pa carica v brlogu in ustvarjas super voscilnice in tale rozica je prov pipi:))) tudi vse ostalo :)))

Zvonka pravi ...

Prva z rožico mi je super, kako dobro si se spomnila vsega, si postala že prava umetnica. Tudi krstna je zelo ljubka. Gasilska pa zasluži tudi vse pohvale.

Sandra Pecić pravi ...

Znači snežna avantura na autoputu... ti si baš avanturista :) Deca nek budu zdravo i dobro gde god da su.. šta drugo da poželimo

Valerija pravi ...

Krasne voščilnice. Vse! A prva je nekaj posebnega, nekaj je na njej, kar mi je zelo všeč. Prav posebna je.
Me veseli, da si se imela lepo med prazniki s svojimi in da si dala blog na stranski tir. Sedaj so ti pa tvoji dragi napolnili baterije in bo šlo do naslednjega srečanja.
Lepo bodi

Vladuška pravi ...

Povsem pravilno, da ste si vzeli toliko skupnega časa in vaša dva tamlada sta res neverjetna koliko potujeta in vsa čas za to. Nabrala pa si bosta res ogromno izkušenj in znanja. Bravo! Lepo si ustvarjala in všeč mi je ta delno zamaskiran zid in prav tako krstna voščilnica. Me veseli, da si ob vsem uspela izdelati tudi voščilnico za najin izziv.

Tina pravi ...

Sonja...ti pogumna mama. Naj bo Moniki in Mihi v San Franciscu lepo, da bo tudi tebi lažje. Hvala za čudovito rožico iz src, nežno krastno voščilnico in krasen pogled na tvojo praznično kolekcijo.

Metuljčica pravi ...

Tista prava mama si, srčna, to se vidi tudi preko tvojega ustvarjanja. Voščilnica je prelepa, tudi krstna in bravo za kolaž decembrskega ustvarjanja.

Unknown pravi ...

Krasni voščilnici, lepih nežnih barv. Prva z rožico pa je sploh tako ljubka, in gumbek! :)
Tudi jaz želim tvojima vse dobro ob selitvi. In tebi, da ti bo čim lažje <3

Andreja pravi ...

Sonja, vse dobro želim tvojima dvema :-))
Lepo si se razpisala in tudi lepo ustvarjala, krasne voščilnice so nastale. Krstna je tako zelo nežna...
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Mojca pravi ...

Waw prav obe sta simpatični. Hvala, ker sodeluješ na izzivu ABC in AS You Like It. LP

Natasa pravi ...

Super ideje, krasni voščilnici! Sploh me je pa prva zelo pritegnila

ArtMBR pravi ...

Pripravila si objavo za dušo in z njo lepo počastila praznike in naredila prehod v nekaj novega. dvakrat za prebrat, res.

Neets B pravi ...

Such great cards and wonderful texture too, love the flower on your neutrals card. And look at all those fabulous Christmas creations!
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Renata pravi ...

Ko se imamo lepo vedno prehitro mine... dnevi bežijo kot ure..

Krasne voščilnice si prikazala! Zelo mi je všeč podlaga iz platna na krstni voščilnici.

Hiška iz papirja pravi ...

Draga Sonja, bom kar tukaj komentar napisala ... še malo za nazaj :) Ampak začela bom pri rožici iz srčkov, ker sem za nekaj časa pozabila zapreti usta, ko sem prebrala, kako si jo sestavila - bravo za res super idejo! Toliko časa imam ta trak doma, pa mi ni nikoli padla na pamet, da bi ga pobarvala ali iz njega celo kaj izrezala s šablonami! Sem zelo vesela, da ti stvari iz bonbončka pridejo prav, tudi voščilnica s torto ti je super uspela. Hudo mi je všeč tudi voščilnica s srčkom iz jeansa za LIM, zelo domiselne stvaritve nastajajo v tvojem brlogcu! Da niti ne govorim, kako si bila pridna pri prazničnih voščilnicah, lepa skupinska fotka, sem ponosna, da je ena lepotička izmed njih moja ♥
Vse dobro tebi in tvojim, tudi ta mladim na drugi strani oceana ... Maja

Maja pravi ...

Cel kup lepih voščilnic, tako ti dve zadnji, kot tudi gasilska z novoletnimi voščilnicami.

Renata pravi ...

Nevem, kako mi je ušla ta objava. Obe voščilnici sta mi zelo lepi. Prva umirjena, vseeno veliko pokaže. Tudi krstna je nekaj posebnega. Lepo izpade na platnu, ki sem ga jaz malo zanemarila. Ravno včeraj sem nekaj prekladala stvari in ga dobila v roke. Nimam še kilometrine z njim, kar pa tebi ni noben problem. Me boš mogla dobit malo v roke. Zajeten kupček prazničnih, z katerih se smeji ena, ki je tudi pri meni.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Sonja, čudovito si ustvarjala. Prva je nekaj posebnega, pri drugi sem navdušena nad uporabo roza traku, za novoletne pa kapo dol. Super!
Hvala, da ustvarjaš z nami. Srečno!