četrtek, 28. januar 2016

Medtem, ko testo počiva...

... napišem brzinsko objavo. :-) Ja, prav ste prebrale. Kekse pečem. Za vsak primer sem se k peki spravila že danes, da imam jutri še možnost ponoviti vajo, če se kaj sfiži.

Dragi je danes zjutraj zajahal svojega rumenega Suzukija in se s prijatelji odpeljal na zimsko srečanje motoristov v Nemčijo. Ne se čuditi, sama sem ga že davno nazaj nehala spraševati, kako se mu ljubi... Miha in Monika danes zadnjo noč spita v Londonu. Jutri popoldne odletita v San Francisco. Jaz sem se pa odločila, da ne bom doma pucala stanovanja in se smilila sama sebi, pač pa grem s prijateljicami v Ljubljano. :-))

Za današnjo objavo sem spet pripravila malo več izdelkov. Nekaj jih bo pa še počakalo na svoj zvezdni trenutek. :-)

V Craft-alnici tokrat ustvarjamo z dodatkom lesa. Nisem pripravila voščilnice. Po dolgem času sem spet malo šivala.
 
 

Z največjo šablono iz seta Akvarelna srca Najlepšega para sem iz starih kavbojk izrezala dva srčka. Robove sem namazala z lepilom, da se mi blago ne bi cefralo. Skupaj sem ju sešila z oranžno prejico (še vedno me preganjajo leviske), dodala leseni gumb in napolnila s sivko. Upam, da bo prejemnici všeč. Zapakirala sem ga v škatlico, ki sem jo ročno izrezala s pomočjo plastične šablone. Ker sem se modernizirala :-)), je ročaj izrezan z najmanjšim pravokotnikom iz seta Pravokotniki s šivi Najlepšega para. Tudi napis in krogec sta od Najlepšega para.

Srček lepim v Craft-alnico: Izziv #152: LES

Na "Less is More" pa je ta teden tema silhueta. Brez barvanja ni šlo. :-) Prvič sem poskusila izdelati ombre efekt z distress blazinico. Jasno, da v oranžni barvi. :-)) Metuljčki so velika štampiljka (Fiskars), ki sem jo kupila lansko pomlad na svojem izletu v Londonu. Izdelki Najlepšega para tudi tukaj niso manjkali (pravokotniki s šivi in napis).



Voščilnico prijavljam na izziv "Less is More": Week 260 Recipe: SILHOUETTE

Spodnji metuljčki pa so odleteli k naši Ne-ji, ki je ta teden praznovala rojstni dan. Nežni, kot mlada mamica. :-) Recept je preizkušen in že večkrat uporabljen. Za osnovo sem na karton nalepila časopisni papir in ga potapkala z belo tempero. Malo sem se uštela pri barvanju skozi plastično šablono, saj mi je bela tempera malo preveč popila barve, zato je mavrica malo bolj bleda. :-)) Napis je odtisnjen na pavs papir. S kristalčki sem zakrila lepilo.


Celotno objavo postavljam na ogled v prvo letošnjo galerijo Najlepšega para.



Lep pozdrav do naslednjič. :-)





32 komentarjev:

Natasa pravi ...

O krasen srček je, super izvedba in super ideja. Le kdo ne bi bil vesel takega dišečega darilca?!

Valerija pravi ...

Ej, Sonja, pravilno si se odločila. Pa kdo bo pucal, pol pa nikjer več nič ne najdeš :)
Ampak ne razreži vseh kavbojk, ne bo še poletja, čeprav je danes tako zgledalo. Jupi za tako zimo!
Krasna objava polna lepih izdelkov.
Lp

Sazzle Dazzle pravi ...

Beautifully done Sonja, love your inking and perfect silhouette butterflies. thanks so much for playing along this week!
Sarah xx
Less is More

Jan Clothier pravi ...

I love your butterfly card, especially the way the butterflies dance over the coloured section, all the way across the card.

Tina pravi ...

Jej, kako lepo je tvoje jeans srce!!! Tudi voščilnici sta mi čudoviti...samo, ker za šivanje nisem, se kar ne morem `odlepiti` od njega :-))). Pa srečno vsem tvojim popotnikom...

moi pravi ...

Spet si naredila veliko stvari. Srček je zakon, pa še diši. Tudi voščilnici nič ne zaostajata.

Metuljčica pravi ...

Se mi zdi, da se ustvarjalke preprosto dopolnjujemo. Kot vidim vsem ugaja oranžna barva, metuljčki, srčki... in meni je to tako zelo všeč. Vse kar si pokazala v tej objavi je naravnost čudovito.

Nataša pravi ...

Prekrasne stvari si ustvarila, srček mi še je posebej všeč :)

Vladuška pravi ...

Sem zelo vesela, da bom lahko probala tvoje kekse :))) Tale srček je tudi meni zelo padel v oči, krasen je. Na prvi voščilnici z metulji mi je zelo všeč kako jih nekaj preletava rumeno podlago, na drugi pa ta mavrični prelet metuljev. Tudi jaz želim vse dobro vašim popotnikom.

Dusi pravi ...

Všeč in to zelo. Šivanje, jeans... čisto po mojem okusu.

Andreja pravi ...

ooo naša pridna Sonja :-)) Spet si nam natresla veliko lepih voščilnic in krasne šivane srčke. Lepo se imej v LJ in verjamem, da bo pecivo zelo slastno .-)
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Klara pravi ...

Tudi jaz sem na strani tistih, ki jim je pospravljanje ne najbolj nujna stvar na svetu :)! Sicer je pa krasen srček, pa voščilnica z metulji že kar kliče pomlad... :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tvoj srček sem že občudovala... Krasen je, voščilnici pa tudi. Se jutri vidimo.
Hvala, da ustvarjaš z nami. Srečno!

leycika pravi ...

Ta srček mi je pa res izredno všeč, ravno tako tudi voščilnica :) Lp

Janja pravi ...

Dišeči srček v škatli je čudovit in kako lepo, razigrano letajo metulji po tvojih voščilnicah. Lp

Zvonka pravi ...

Srček je tako preprost, pa vendar enkraten, zelo lepo si ga zašila. In obe voščilnici z metuljčki sta prekrasni, se ne morem odločit za zmagovalko. Se vidimo jutri. Lp

Carmen S. pravi ...

Hallo liebe Sonja,
der Jeans Schlüsselanhänger gefällt mir sehr, sehr gut. Eine wunderschöne Arbeit, genau wie Deine Schmetterlingskarten die den Frühling erahnen lassen. Hoffentlich kommt er Bald. :)

Liebe Grüße, Carmen

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lep srček, zelo, zelo lep! Tudi meni so ti šivi čisto najlepši :) Pa tudi voščilnica mi je všeč in prav tako, tista z mehkim srčkom, ki me je razveselila danes po pošti. Sonja, tvoj srček je kot sonček! Hvala, objem :)

Tina Z. pravi ...

tale srček je res nekaj posebnega, kako ti obvladaš ta jeans, vau ... pa krasna ideja glede silhuet in ti mavrični metuljčki, uf ... res obvladaš vse te različne tehnike.
in čisto prav glede pucanja, upam, da ste uživale v lj, ziher bolj zanimivo kot biti sam doma!

Unknown pravi ...

Lepi izdelki:)

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, tudi ti si ena od tistih, ki jim mirno lahko rečemo multipraktik. Imaš tako pisano paleto ustvarjalne nadarjenosti, da je veselje. Srčke - čudovit in še dišeč povrhu. Voščilnici pa tudi krasni, sploh prva v tistih sončnih barvah:) Žal mi je, da nisem prišla na piškote:)) Tvojima popotnikoma srečno pot in lep pozdrav tebi, Andreja V.

jasna varcakovic pravi ...

Divne ideje i jos bolje izvedbe...Srce-privjesak je preslatko!

Helena pravi ...

Pri vas pa se res dogaja na polno.
Srečno dragemu na severu, mladima preko luže ...
Krasni izdelki in lepo te je bilo spoznati v živo.

Renata pravi ...

Tudi jaz sem pravkar iz pečice vzela mandljevo pecivo... :)
Nekaj časa sem bila odsotna od mojega bloga in toliko novih izdelkov so ustvarile pridne roke... Krasni vsi po vrsti, še posebej pa mi je všeč srček v škatlici.

Anne pravi ...

Sorry to be so late visiting you, what beautiful butterflies!
Thanks so much for joining us
Anne
"Less is More"

Unknown pravi ...

ulala potepinka upam da si se imela fajn v lj:)))
obeski so superca:))) pipi:)))
voscilnica pa nezna:))

Tanja E. pravi ...

Krasen srček in prav vse, kar si pokazala, res lepo in raznoliko ustvarjaš, da se je veselje pri tebi ustavitivi. Hvala, ker deliš z nami v Craftalnici, LP:)

Hali pravi ...

kakšni izdelki Sonja in še piškoti in izlet. Bravo, prav vidi se, kako si pri vsem uživala!

N-Eva pravi ...

Sonja, me veseli da sva se tudi v živo spoznale :-) Obe voščilnici sta luštkani, srček pa je od sedaj samo moj....hvalaaa. Sem upoštevala tvoj nasvet in ga imam obešenega v avtu za srečo.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Medtem ko je testo počivalo, si naredila res veliko stvari. Nekaj smo jih videli, metuljčkasta voščilnica rumeno-črna kombinacija je pa res vsa frfotajoča...mtuljčki, srčki....ni kaj, tudi nas stare že očitno razganja. čao

Unknown pravi ...

Kako srčkan srček. ;) To, da je napolnjen z dišečo sivko, je pa še dodatno super! Pa igrivi metuljčki na voščilnicah, zelo lepo! :)

Goga pravi ...

Kakšni krasni izdelki, seveda je srček z lesenim gumbom najlepši, saj je za Craft-alnico.
A v Ljubljani si bila medtem ko je dragi hladil ritko na Elefantu? Škoda, da nisem vedela kaka fajn zasedba ste bile.... Pa drugič.
Lp Lili