četrtek, 1. oktober 2015

Bleščice na pohodu

Uf, tokrat pa moram pošteno prezračiti blogec in spihati prah. :-) Že lep čas me ni bilo, kar pa sploh ne pomeni, da lenarim. Pri meni zadnje časa nastaja veliko voščilnic za različne priložnosti in vseh sploh še objaviti ne morem, ker še niso prišle v prave roke. Celo pletilke sem vzela v roke. V začetku je šlo bolj na trdo, potem pa je steklo, kot po maslu. S štrikanjem je tako, kot z vožnjo s kolesom: ko se enkrat naučiš, več ne pozabiš.:-))

V službi je še vedno stresno in proti koncu tedna zgledam kot zombi, saj vstajam zgodaj, domov hodim pa pozno. No, danes je bil po dolgem času spet en pozitiven dan. Naredili smo namreč čisto posebna očala, za čisto posebno svetovno znano umetnico. Lepo je bilo držati v rokah vzorec, ki ga pozna ves svet. Ko bodo očala javno predstavljena, povem kaj več, prej pa ne smem. Považim se pa lahko. :-))

Toliko o zemeljskih zadevah. Sedaj pa k tistemu, kar resnično rada počnem, k papirčkom in barvam. :-) Novoletni prazniki se bližajo s svetlobno hitrostjo in kmalu se bo pri meni nabor barv skrčil, povečala pa se bo poraba bleščic. Po včerajšnjem ustvarjanju se tla v brlogecu že zelo lepo bleščijo. Ampak ne od čistoče. :-)))

Na izzivu "Less is More" ta teden ustvarjamo nekaj bleščečega. Prvič sem uporabila plastično šablono Najlepšega para Retro božič. Že Tinina predstavitev me je očarala in nujno sem jo morala imeti v svoji zbirki.  Čarala sem z barvami in bleščečim prahcem za embosiranje.




Osnovo za voščilnico sem izrezala s šablonicami Pravokotniki s šivi (seveda da od Najlepšega para). Najprej sem "potapkala" smrečje in to z vsemi zelenimi odtenki, kar jih premorem, da sem dobila barvo, ki mi je bila všeč. Prostor za bunkico sem maskirala z izrezanim krogom. Po smrečju sta prišli na vrsto bunkica in vrvica. In potem sušenje, saj je testni izdelek neslavno propadel zaradi moje neučakanosti. :-) Po tem, ko se je barva posušila, sem z lepilno blazinico potapkala črte in jih vroče embosirala z rdečim prahcem, ki se prav lepo blešči. Pentljica je izrezana s sposojenimi šablonami Najlepšega para (Renata hvala). Napis je iz Mavelu in zelo lepo dopolni praznični motiv. Dodala sem še malo belih polperlic, ker se mi je zdelo, da manjka še pika na i.

Voščilnico prijavljam na:
- Less is More:Week 243 Recipe SOMETHING SHINY
- Najlepši par: Galerija meseca oktobra
- The ABC Challenge: S is for Sprinkles

Ko ustvarjanje steče, je potrebno preizkusiti tudi drugačne postavitve in kombinacije. :-)




Lep pozdrav do naslednjič. :-)



27 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

kako sta obe lepi, pa ti tinini pentlji sta mi tako všeč.
dobro, da je vikend in bo malo počitka od službe!

Valerija pravi ...

Obe sta prekrasni, a prav posebna mi je prva, zaradi smrekove vejice in rdeče bleščice se tako lepo svetijo.

Helena pravi ...

Vidi se, da uživaš v ustvarjanju, saj sta voščilnici zelo lepi. Bleščice na prvi lepo pridejo do izraza in jo naredijo čisto praznično.
Za tista očala pa me res zanima, kaj je na tem in za koga so :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale plastična šablona je tudi meni prirasla k srcu (ali mi od Tine kaj ni????)....bunkico si res lepo in brez packe vrgla skupaj, pa še bleščice....moje bi bile povsod, samo na črtah ne...perlice so pa višnja na torti. Lepe so....
Firbec glede očal sem pa tudi jaz......itak....!!!! čao

Vladuška pravi ...

Zelo lepi sta in zelo mi je vpeč, da si se na tej drugi lotila netipičnih barv. Prav fajn izpade. Uživaj v vikendu in veliko ustvarjaj.

Cvetoči travnik pravi ...

Saj sem te pogrešala, sem pa vmes že mislila, da sem jaz kaj zgrešila:)
Tvoji voščilnici sta fantastični, prva je sploh praznično bleščeča, druga pa tudi zelo zanimiva. Tako ali tako so Tinini izdelki taki, da so hvaležni za kombiniranje - potrebne so le ideje, tebi pa jih ne manjka. Tisto o očalih (sicer ne vem, kje delaš in kaj ustvarjaš) me pa tudi zanima. Bom počakala:)) Lep pozdrav, Andreja V.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, res, super lepo ti je uspelo razporediti bleščice na črtice, čudovita voščilnica, lepa postavitev, lepo bleščeče, mojstrica manj je več!

Janja pravi ...

Uspela sem si ogledate vse kar sem zamudila in tega ni malo :).
Sonja, tvoje voščilnice so z vsako objavo lepše in lepše. S prvo praznično voščilnico si me navdušila. Čudovita je. Tudi druga je v zanimivi barvni kombinaciji, zelo lepa.
Lep pozdrav.

Tanja E. pravi ...

Čudovito!! LP:)

Zvonka pravi ...

Sonja, prva voščilnica je prečudovita - popolna. Res mi je strašno všeč. Takih bi jaz naredila več. Saj je tudi druga lepa, zanimivih barv. Lp

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

odlično si začela z bleščicami in Tininimi pripomočki.. prav po praznikih je zadišalo ;)

moi pravi ...

Tvoja voščilnica tako lepo pričara praznični duh. Si še meni naredila lušte po bleščicah ;)

Sazzle Dazzle pravi ...

That's one classy ornament image Sonja and I love how you've added the delicate touch of shine. Perfect take on the challenge and a perfect Christmas make.
thanks so much for sharing and taking part.
Sarah xx
Less is More

Anne pravi ...

Two super, shiny Christmas card, they look great!
Thank you for joining us this week
Anne
"Less is More"

Hiška iz papirja pravi ...

Saj je tudi druga voščilnica krasna, ampak prva z rdečo bunkico me je pa čisto očarala! Fantastična je z dodanimi bleščicami in napis je perfekten za zraven.

Neets B pravi ...

I love the swirls of red glitter, perfect touch of sparkly class!
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Klara pravi ...

O pridna si! Rdeča bunkica je res krasna!

Unknown pravi ...

o bejbi kolk se mi dopadejo:))) pikico lepsa ona roza rdeca:))) ti si pridna mravlja:))) ja jaz cele dneve in pol se telovadba zumbica pa sem od doma po 12 ur ma teden mine kot raketa:)))
ampak mi se nedamo:))))

Unknown pravi ...

Zelo sta mi všeč obe voščilnici, še posebej prva, ki je tako bleščeča :-)) Pa čestitam za hroščka, res si ga zaslužiš ;-))
Lp, Larisa

Renata pravi ...

Krasni obe, za odtenek zmaga rdeča. Dobro ti gre od rok.

jasna varcakovic pravi ...

Fino se pripremas za praznike; divne!

Unknown pravi ...

Joj kako sta obe srčkani, sploh ne vem katera mi je bolj všeč :) Prva se tako lepo svetlika, pa tiste perlice so čudovite zraven, druga pa je malo bolj igriva in navihana. Ni dvoma, obvladaš :)

Metuljčica pravi ...

Čudoviti sta in to prav obe. Všeč mi je, da si vejice dodala spodaj. Tudi sama nisem morala mimo Tininega Retro božiča, a nisem tako pridna kot ti, pa še več kot super ti gre od rok.

Dusi pravi ...

Krasna je.
Čisto pravi retro okrasek si pričarala... kot bi ga vzela iz starih škatel z novoletnimi okraski.

Simona pravi ...

Všeč sta mi, obe. Res retro. Sta me kar vrnili v čas otroških božičev, brez hudega blišča, smo se pa vsake lučke, ki se je videla skozi sosedova okna, ko so okrasili smrečico, razveselili. In kako smo občudovali steklene bombice ... Nekaj starimaminih še hranim in jih čuvam kot največji zaklad.

Hali pravi ...

čudoviti sta!

Nikki pravi ...

Lovely Christmas cards. Thanks for joining us at ABC Challenges.

Nikki