torek, 25. junij 2013

Kava za Moniko

Ne, ne potujem več :-) Nadaljujem z ustvarjanjem. Za tokratno voščilnico so me navdihnile Vladka, Tina, Mojca in vsi čudoviti izdelki na izzivu Ko me inspirira #14. Hvala dekleta za tokratni izziv, čeprav sem ga zamudila :-)

Voščilnica je namenjena sinovi punci, ki ima zelo rada kavo. Jaz pa imam rada njo, ker je super punca! Upam, da bo voščilnica prispela pravočasno. Rojstni dan namreč praznuje 30.junija. Vem, da ta teden ne gleda bloga, zato si upam objaviti prej :-)

Za voščilnico sem uporabila umazano bel papir s strukturo rožic. Krog sem narisala s šestilom. Robove sem malo posenčila z rjavo barvico. Celotna voščilnica je v rjavih, kavnih odtenkih. Kavno skodelico sem narisala in izrezala ročno. Pravzaprav je vse narejeno ročno, tudi napisi. Se opazi? :-)







 
Voščilnico prijavljam na:

Lep pozdrav do naslednjič :-)


18 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Skodelica kave na tvoj način je čudovita,
pred mano je nekaj ur spanja in potem prva jutranja kava - brez nje res ne gre.
lp Tamara

Unknown pravi ...

O kolk lepo:)

Anonimni pravi ...

Prekrasno, sve ručno a tako precizno. Ja upravo uzivam u svojoj jutarnjoj kavici.
Lp, Sonja.

Andreja pravi ...

Super navdih, škoda da si ga zamudila!
Všeč mi je ideja s skodelico :-))
Luštno in lepo!

Danica pravi ...

Lepa voščilnica za tvojo snaho:)Napis mi je pa prav všeč.
Lp Danica

Anonimni pravi ...

Mmmmm, kavica! Se bo gotovo zelo prilegla!Lepo si se poigrala s čipko. Lahko jo še malce podrgneš k kavo, bo še lepo dišala. ;)

Pozdravček,
Barbara

helena pravi ...

Lepo ti je uspelo. Z napisom ni nič narobe, tako je še bolj "tvoj".

Vladuška pravi ...

Krasno si ji pripavila in zelo se mi dopade ta skodelica spredaj. Sem zelo vesela, da smo te vse skupaj navdihnile za tale izdelek.

Simko pravi ...

Č U D O V I T O! Res nekaj posebnega! Glede na moj luksuz, da veliko izrezujem s šablonami je že prava umetnost narediti nekaj tako lepega z ročnimi spretnostmi. Sem se preizkusila v ročnem rezanju, ko sem izdelovala gol za nogometno voščilnico in mi je vzelo precej časa... :). Pa vse najboljše Moniki!
Pozdravček,
Simona

Veronika pravi ...

Mmmmmm...kavica :) ladjico si tudi ti izdelala? ;)

Simona pravi ...

Prekrasna je. Zapis pa takšan, da če bi bila jaz tvoja "tamlada" bi se kar razjokala.

Hali pravi ...

Čudovita je in sigurno bo Moniko razveselila :-)

Mojca pravi ...

Prečudovita je!! zelo dobra izvedba. lp

Klara pravi ...

Kako dobra ideja tale s skodelico in kako krasno si jo naredila. Superca... :)

Ayaa pravi ...

Ne predstavljam si jutro brez kave. Ideja mi je zelo všeč, vse je lepo sestavljeno - še najbolj mi je zanimiva tista "mapica" bela (na dober način je prepognjena).

Všeč mi je!

Martina pravi ...

kakšna super ideja tole s skodelico. Všeč mi je izbor in kombinacija papirčkov

Vanja pravi ...

Predivna cestitka! :)

Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

Vanja

Misiówa i Spółka:-) pravi ...

Extremely charming card. Greetings:)))