nedelja, 30. junij 2013

Bloglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5891989/?claim=vmhw7xcgrz7">Follow my blog with Bloglovin</a>

Uf, ta Bloglovin pa mi je dal vetra! Ves čas sem ignorirala obvestila o tem, da bo Google Reader šel v penzijo. Danes pa ni šlo več. Upam, da mi ne bodo še česa spremenili...

Če sem že tukaj, vam predstavim še eno super jed za vroče poletne dni. Baje bo naslednji teden  spet topleje :-)

Kmečke kumare:
- olupimo in naribamo kumarice in jih solimo
- skuhamo, olupimo in pretlačimo krompir
- naredimo prežganje s česnom
- dodamo kumare, jogurt, še malo soli
- zmešamo in kuhamo 10 minut
- dodamo zdrobljeni krompir
- kuhamo še 15 minut
- dodamo smetano in prevremo

Lahko jemo še vročo jed, lahko ko je že ohlajena, lahko pa jo še dodatno ohladimo v hladilniku in jemo celo še naslednji dan. Najbolj paše zraven rženi kruh. Za prste polizati :-)





Pri nas imamo pa ranjenca. Dragi ni verjel vražam, da se na god Sv.Petra in Pavla ne sme plezati na češnjo, pa je padel z lestvice. Ziher 4m. Pošteno je potolčen, hujšega pa na srečo ni. Takoj sem ga peljala na slikanje, potem sem ga pa prepričala, da je zlezel v kad, ki sem jo napolnila s kamiličnim čajem in mlačno vodo. Danes ima po telesu vse barve, kar si jih je moč zamisliti. Na srečo se mu ni nič ognojilo. Na lestvico pa upam, da en čas ne bo lezel :-)

Lep pozdrav do naslednjič:-)

13 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prek bloglovin te že spremljam,
hrana izgleda slastno-poletno
tvojemu dragemu pa želim čim hitrejše okrevanje
lepo se imej
pozdravček
Tamara

Mojca pravi ...

Tole pa zgleda kot "murke", jih kuha mama od fanta, ki je s prlekije ... samo mi to jemo samo kuhano in ne mrlo :) Joj upam, da je s tvojim možekom vse vredu in da brazgotine čim hitreje izginejo. lp

Sandra Pecić pravi ...

Interesantno,lagano i ukusno izgleda..;)

Unknown pravi ...

Recept oz. hrana zgleda poletno osvežujoče:)
Ampak tale padec z češnje pa ni kar tako:(.....treba se je čuvat oz.poslušat pregovore.....drugo leto bo drugač.....

Anonimni pravi ...

Ojoj, takele udarnine znajo zelo boleti, ampak ti si poškodovanca tako dobro oskrbela, da bo kmalu čil in zdrav. Takih kumar še ne poznam, mi imamo malce drugačno različico ... Bo treba poskusiti tudi ta način. Vreme pa naj kar ostane takšno, kot je. Tista vročina me namreč čisto pobije ...

Pozdravček,
B.

Simko pravi ...

Kuhala si slastno! Možek pa naj čimprej okreva in super, da ni bilo nič hujšega.
Pozdravček,
Simona

Anonimni pravi ...

Vec duze vrijeme je da sam se prebacila na Bloglovin i tamo te i pratim.Jelo izgleda mljac...ah muskarci, oni nikad ne slusaju,a m smo uvijek u pravu :). Zelim mu brz oporavak.
Lp, Sonja.

Vladuška pravi ...

Upam, da se tvoj dragi kmalu pozdravi. Hvala za recept :)

Tina pravi ...

Hvala za recept, ki izgleda zelo slasten. Tvojemu dragemu pa želim hitro okrevanje.

Janja pravi ...

Ojej, naj bo okrevanje hitro. Lp

Simona pravi ...

Sreča, da ni bilo kaj hujšega. Naj se hitro pozdravi. Mlečne murke - rečemo tej jedi pri nas - samo namesto jogurta damo noter kislo smetano. Zraven pa stročji fižol z ocvirki in kislo smetano. Njami...

Martina pravi ...

Ojej, čim prejšnje okrevanje ranjencu. Tudi pri nas se v sezoni kumar velikokrat pocrkljamo s podobno verzijo tojega recepta. Bom preizkusila še tvoj recept. Hvala.

MOJCA pravi ...

Kdor ne uboga ga tepe nadloga. To smo včasih rekli "porednim" otrokom. Je imel pa srečo, da poškodbe niso bile hujše. Želim mu hitro okrevanje, drugič naj pa ženo posluša!!!Juhica, čorbica ali karkoli je že, je pa sigurno slastna in bo za probat.Pa snahica je bila tudi sigurno vesela kofetarske čestitke - krasna je. čao