torek, 12. februar 2013

Srčki

Ne vem, kaj so delale maškare danes. Zime zagotovo niso odganjale! Čeprav sem se že malo naveličala snega, pa vseeno uživam ob pogledu na zasneženo pokrajino. Ko sem se danes peljala iz službe, je sonce sramežljivo kukalo skozi meglo in sneg na drevesih se je pravljično lesketal :-)

Včeraj sem se lotila izziva izdelave voščilnice za Valentinovo. Malo sem ščetkala, malo rezala, malo lepila. Za fotografiranje pa sem najela profesionalca, svojega dragega :-) 





Voščilnico prijavljam na:
CRAFT-alnico izziv #75 Ljubezen je v zraku
Izazovi i slatkiši Peti izazov - Srca/Dan zaljubljenih

Na spodnji fotografiji pa je motor mojega dragega, fotografiran 3.februarja, ko je po končanem zimskem taborjenju startal proti domu. Z Valentinovim in srčki nima nobene veze :-)



Lep pozdrav do naslednjič :-)

17 komentarjev:

Klara pravi ...

Zelo je lepa in srčkasto srčkana. Všeč mi je, ker je taka clean and simple. :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super voščilnica, všeč so mi tvoji srčki.
moj komentar na tvojo zadnjo fotko in trditev ...ljubi se je srečno vrnil k svoji ljubljeni domov.(Ljubezen)po moje pa ima vse rdečo nit.
Pa lep pozdrav do naslednjič
Tamara

Katja - Viva la vida blog pravi ...

Luštna voščilnica:):)

Tale tvoj je pa res od hudiča...očitno ga lubezen greje da zdrži na mrazu k se potepa z motorjem:):)zame mora bit vsaj 10 plus če ne ....negrem gor...

Tina pravi ...

Super valentinova voščilnica! Tista mašnica tako lepo zaokroži celoto.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Lepa misel na lepi voščilnici :)

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica s srčki! Krasna misel :-))

Simona pravi ...

Lušna valentinčica je nastala.

leycika pravi ...

luškano voščilnico si naredila :)
P.s. ko sem prebirala tvoj blog vidim da sva iz istega kraja :)

Anonimni pravi ...

Prekrasna čestitka.Jednostavnea, čista, prekrasna. Lp.

Janja pravi ...

Preprosto in zelo lepo. Lp

Ustvarjalne sanje pravi ...

zelo lepa voščilnica,deluje tako estetsko,lp

Keti's Projects pravi ...

Joj, klasična srčkasta voščilnica. IIIIIIIIII.... Lepo si jo povdarila z različnimi papirčki.

lp,K.

Cardarian pravi ...

Tvoji srčki so prav srčkani, motor tvojega dragega pa je coooool!!!
Pozdravček,
Cardarian

Goga pravi ...

Iiiiii, krasni srčki :). A tvoj dragi je tud motorist, kok fajn.
Je imel pa najbrž kar dvoje dolge gate na sebi, kaj :):) ??

oldpunca pravi ...

Ne samo dvoje gate, še ovčjo kožo je dal na sebe :-)

Vanja pravi ...

Prelepa cestitka!

Hvala sto si ucestvovala u izazovu! :)

Vanja

Renata pravi ...

Krasna, misel pa, še kako resnična.