nedelja, 10. februar 2013

Dva vodnarja

Tudi podaljšani vikend hitro mine! Včeraj smo praznovali rojstna dneva mojega očeta in brata. 33 let razlike je med njima. Oče jih bo v sredo dopolnil že 81. Vsa sreča, da obstajajo praznovanja, da si vzamemo čas, poklepetamo, se pohecamo, obujamo spomine. Ko bi se vsaj še velikokrat zbrali! Nimamo navade, da bi si med seboj dajali velika darila. Našemu dedku sem naredila voščilnico, hčerka pa ga je povabila na podelitev diplome, ki bo naslednji ponedeljek. In bil je srečen :-)

Idejo za dedkovo voščilnico sem našla pri Simoni. Takoj mi je padla v oči. Hvala Simona. Za bratovo voščilnico pa mi sploh ni bilo potrebno iti iskat ideje. Je namreč strasten ribič :-) Nastalo je tole:



Fotoaparat pa me zadnje čase ne uboga in ne uboga. Prav jezna sem, ker ne znam ali ne morem fotografirati tako, kot bi rada.

Lep pozdrav do naslednjič :-)

6 komentarjev:

Simona pravi ...

Vse najboljše, obema. Voščitki pa sta lušni.

Klara pravi ...

Čestitki sta zelo lepi...mislim, da ni fotoaparat kriv za slabe fotke. Tudi meni se to dogaja. To pa zaradi pomanjkljive svetlobe, ki jo je v teh zimskih dneh bolj malo. :)) Ko bo več sončka, bo bolje.

Katja - Viva la vida blog pravi ...

Super sta ti uspeli....skor bi rekla da mi je "reklc" boljši...

Tud jaz mam vodnarja moza...prejšnjo soboto in god zraven...Fotke pa so čist ok...vsaj zame laika..

p.s. vse najboljše obema:)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti voščilnici,
vse najboljše obema slavljencema.

Vse dobro tudi na podelitvi diplome. To je lep dogodek.
Lp Tamara

Anonimni pravi ...

Lijepe čestitke.Prva mi je posebno upala u oci. Hvala ti sto svratis na moj blog, i hvala za komentare. Lp.

Janja pravi ...

Obe sta zelo lepi.
Slavljencema želim vse najboljše. Lp