nedelja, 6. maj 2012

Zapestnica

Konec dopusta. Bilo je kratko, ampak sladko :-) Jutri pa v službo, novim delovnim zmagam naproti.

Danes sem si med gledanjem motoristične dirke naredila zapestnico. Že kar nekaj časa nazaj sem našla idejo za njeno izdelavo, ampak ni bilo prave inspiracije. Dobro, da je bila današnja dirka napeta in sem pod nujno morala zaposliti roke :-)


Za izdelavo sem uporabila usnjeni trak, najlonsko vrvico, leseni gumb in lončene kroglice iz zapestnice, ki se mi je strgala. Recikliranje :-)

Tole je pa prva letošnja jagoda, ki zori v cvetličnem koritu na balkonu :-)


Jutri popoldne bova z dragim sadila paradižnike in papriko, ki sva jo danes prinesla od moževe sestrične. Paradižnikov je 10 različnih sort. Punca ima voljo in čas, da vse sama vzgoji in sadike razdeli hvaležnim odjemalcem :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)


Ni komentarjev: