sreda, 23. oktober 2024

Roza oktober

Tole bo čisto kratka objava. :-) Včeraj sem se potepala na naši obali in če bo vse po sreči, se bom potepala jutri po prestolnici. Še en teden, ki bo s svetlobno hitrostjo odbrzel mimo. Kdaj bom delala praznične voščilnice? Nimam pojma. Sicer pa, zakaj bi bilo letos drugače kot prejšnja leta. :-)

Koper

Za CRAFT-alnico sem izdelala tri pozitivčice. Tudi tokratni izziv je obarvan roza, saj bodo vse objavljene voščilnice donirane fundaciji Europa Donna. 

Igrala sem se z ustvarjalnimi pripomočki Najlepši par, s čisto novimi in starejšimi.



 

Na vseh treh voščilnicah sem uporabila enak motiv, ampak v različnih barvnih kombinacijah in s tremi različnimi lepimi mislimi. 

Voščilnice prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #370 - EUROPA DONNA - Pozitivčica

- Najlepši par: Galerija meseca oktobra

- Addicted to Stamps and More: Challenge #479 - Any Occasion

Spodnja voščilnica pa mi je "ostala" še za prejšnji izziv Roza pentlja. Tudi ta gre na pošto, skupaj z ostalimi, za dober namen.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

Inkspirational: Challenge #327 - Seasonal 

- jingle belles: Pink Christmas - Week 2
 


 Lep pozdrav do naslednjič. :-)


1 komentar:

lauren bergold pravi ...

Oh my gosh, all of these are awesome but the 2025 holiday definitely caught my eye the most, what a great design! So pleased you could join our PINK CHRISTMAS challenge (for the cure!) at Jingle Belles! ♥