nedelja, 22. oktober 2023

MŠPU - prva naloga

Vpisala sem se v enajsti razred Tinine in Vladkine Male šole prazničnega ustvarjanja. V vseh prejšnjih letih sem se ogromno naučila od zelo prijaznih učiteljic in spoznala veliko enako mislečih in znanja željnih sošolk, ki so postale moje prijateljice tako v blogerskem, kot tudi resničnem svetu. Prav zaradi obeh učiteljic in vseh sošolk sem z veseljem privlekla na plano ustvarjalne pripomočke za izdelavo prazničnih voščilnic. Z novo kolekcijo Najlepši par pa sem še malo nadgradila svojo (že dolgo ne več skromno) zbirko ustvarjalnih pripomočkov. :-)

Torej, prva naloga v letošnji MŠPU je ZABAVNI NEGATIV. Poigrala sem se z velikimi številkami, ki so seveda čisto "friš" nove, in roza barvo, da so voščilnice primerne tudi za zadnji izziv pri CRAFT-alnici.



Mislim, da ni treba posebej poudarjati, da so vsi ustvarjalni pripomočki Najlepši par. :-) Pravokotnik s šivi sem izrezala iz roza foto kartona in s pomočjo plastične šablone razmetane pike s sivo distress blazinico nanesla vzorec. Pravokotnik iz belega kartona je izrezan s pomočjo šablone vesela pošta. Na ta pravokotnik sem položila velike številke in jih izrezala. Namesto ničle je bunkica, ki se blešči zaradi srebrnega kartona. Še pentlja, srčno voščilo, "vrvica" in lepilo in tri skoraj enake voščilnice gredo na pot za fundacijo Europa Donna. 

Praznično voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- MŠPU 11:  prva naloga - ZABAVNI NEGATIV

- Najlepši par: Galerija meseca oktobra


- CRAFT-alnica: Izziv #346 -  EUROPA DONNA - Praznična voščilnica z roza pentljo

- NBUS: NBUS Challenge #55 (big numbers, pendant and sentiment are NBUS)

 

- Krafty Chicks Challenge: #686 - CAS

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej sošolka moja ti želim en lep pozdrav na tvoj konec Slovenije. Tina nam je res naredila veliko uslugo s temi veliki številkami, saj se z njimi tako lepo napolni tudi veliko voščilnico. Tvoj okrasek na sredini pa naredi novoletno voščilnico še toliko slajšo. Mislim, da obe komaj čakamo, kaj nam bo danes pripravila Vladka.....

Tina - pravi ...

Sonja, kako lepo si zdužila oba izziva...nad roza barvo sem popolnoma navdušena in nad pikicami v negativu tudi. Hvala, ker si se nama pridružila!

Vladuška pravi ...

Ddraga Sonja, lepo se je znova družiti tako virtualno (še bolje bi bilo v živo ;)) in sem vesela, da nadaljuješ z nama že 11-tič po vrsti. Krasne so tvoje voščilnice in roza barva se jim lepo poda.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala z rožnato pentljo! Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici

Ink Outside The Box With Diane pravi ...

A pleasure to see your project in our gallery. Love your CAS approach and the colours! Can’t believe 2023 is almost over! Thanks for sharing.
Diane - DT @ Krafty Chicks Challenge

Erikine spominčice pravi ...

Zelo lepa serija roza voščilnic. Hvala za sodelovanje pri dobrodelni Craft-alnici, kjer sem gostja. Erika