ponedeljek, 29. avgust 2022

Čudni časi

Dolgo me ni bilo z vami. Ni šlo. Tokrat vam pokažem nekaj izdelkov, ki so nastali že pred časom. Trenutno ustvarjam zelo malo. Samo kar je nujno. Zamudila sem vse poletne rojstne dneve mojih blogerskih prijateljic. Na dopustu še nisva bila. Edini pametni koncert, ki se ga je splačalo obiskati v Lotmerki, je odplavila nevihta. V tem poletju, ki se počasi končuje, res nisem na pravem tiru. :-(

Najboljše, da kar "preklopim" na voščilnice in prijave na izzive. 

 
Najlepši par: Galerija meseca avgusta (pravokotniki s šivi, valoviti pravokotniki, potonike, hura, šola!)
 
 
"Less is More": Challenge #472 - Vellum (heat embossing at vellum)
 

 
 
 
 
 

Moving Along With The Times: Challenge 145 for August - Anything Goes 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)



16 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Draga moja Sonja - lepo si ustvarjala - pa kaj če so voščilnice iz zaloge, važno je da si spet z nami :). Medvedji objem, Jerneja

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Joj Sonja....tudi pri tebi!!! Sem mislila, da sem samo jaz v eni drugi virtualni sferi iz katerega ni in ni povratka!!!! Težki, zoprni in meni neznani čudni časi!!!! Če se bo kaj spremenilo??? Upam in si srčno želim.....ne samo zase, tudi zate in vse druge ustvarjalke....Tako kot pravi Jerneja....ni važno iz "katerih časov" so ti izdelki.....samo da si nazaj!!! Eni še čakamo ta navdih....pride ali ne pride....to je pa veliko vprašanje!!!! Lepo bodi...energije ti žal ne morem poslat....mislim pa nate!!!!!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Sonja, so dnevi in trenutki, ko se je treba enostavno prepustiti drugim stvarem in iti s tokom. Kako dobro te razumem. Zelo lepo si ustvarjala pred časom in ko bo prišel pravi trenutek boš prijela za nožke, papirčke in ustvarjala. Vse dobro, Tamara

Brenda in IN pravi ...

It's good to see a post from you. Taking time off is sometimes necessary and I'm glad you are. These cards are beautiful.

Wendy L pravi ...

Your creations are so pretty, Thanks for playing at MAWTT. xx

Valerija pravi ...

Sonja, tudi od mene ni bilo kaj veliko v tem mesecu. Pa nič zato. Pa kdaj drugič več. Včasih si je treba vzeti čas zase in za stvari, ki te v danem trenutku navdihujejo. Voščilnice so krasne. Sem vesela, da si jih pokazala.
Bodi dobro. Objem.

Stephanie Lanzalotto pravi ...

Your cards are beautiful, Sonja. I love the way you used vellum on your Less Is More card. The heat embossed leaved look wonderful along with the green ones. Thanks so much for playing with us at Less Is More.

Dawn Phillips pravi ...

Your cards are lovely and your pencil card is perfect for my theme. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

Hali pravi ...

Krasne so, vse po vrsti. Pridejo dnevi, takšni in drugačni, za dežjem vedno posije sonce. Objem

Zvonka pravi ...

Draga Sonja, voščilnice so čudovite kot vedno, še posebno sta me navdušili obe z vrtnicami. Saj bodo prišli boljši časi. Si v mojih mislih, objem. Zvonka

Darnell pravi ...

It's wonderful to see your blog come alive, Sonja! I have missed you, but understand. You certainly came back with some brilliant card designs for us - all just perfect for the various challenges and for giving us great design ideas! Big hugs, my friend! Darnell

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala na šolsko temo. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

perfectly4med pravi ...

Your cards are all so beautiful. Thanks for playing along with us at Less is More by introducing the vellum leaves with your wonderfully coloured rose.
Neil

Maria Valente pravi ...

Beautiful! Thank you for joining us at Make My Monday challenge.
Hugs

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica na temo "šola" :-)) Barvice so zmeraj "in".
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Goga pravi ...

Draga Sonja, upam, da te jesen vrne v stare tirnice. Hvala, da si našla čas in se nam pridružila v Craft-alnici. Bodi dobro, Goga