sreda, 24. november 2021

Tri praznične voščilnice

Deveti razred Male šole prazničnega ustvarjanja počasi zapira svoja vrata. Zato je skrajni čas, da na poličko odložim še zadnjo domačo nalogo, zimsko pokrajino. 


Moja zimska pokrajina je izdelana kot poštna znamka. Šparala sem s papirjem in si pri tem delo kar pošteno otežila. :-) Beli pravokotnik sem prerezala s šablono Čez hribe in doline in zgornji del akvarelno pobarvala z distressi. Tudi hiške in smreko sem barvala z distressi. Drevo, jelenčka in napis pa so odtisnjeni z distressom. Hišici sem "zasnežila" z belim filcem. Vsi ustvarjalni pripomočki so Najlepši par. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Mala šola prazničnega ustvarjanja 9: Naloga 10 - Zimska pokrajina

- little red wagon: CHALLENGE #629 - CUT IT OUT 

- Make My Monday Challenge Blog: #162 Cute Christmas 

- Merry Little Christmas Challenge Blog: MLCCB #40 - November Anything Christmas Goes

V CRAFT-alnici dekleta ustvarjalnega tima želijo videti voščilnico, izdelano po skici. Skice niso "moja skodelica čaja" in čisto zares se mučim z njimi. Verjetno zato, ker preveč kompliciram. :-) Tudi tokrat nisem mogla iz svoje kože.


 

Ozadje sem akvarelno pobarvala z različnimi odtenki distressov. Ko se je posušilo, sem ga pošpricala z belo tempero. Na ozadje sem zalepila bele trakove in jih okrasila z belimi snežinkami, zlatimi zvezdicami in rdečimi pikami. Dodala sem zlati napis in tri modre snežinke. Vsi ustvarjalni pripomočki so Najlepši par. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #299 - SKICA

- Najlepši par: Jesenska galerija (snežinke, srečno novo leto 4, pokrajina)

- Izziv pri ArtMBR 2021: Hrestač, Klarina omara

Za tretjo voščilnico pa sem navdih našla pri Bonnie, ki ustvarja na blogu Stamping with Klass. Zelo mi je bil všeč nabor barv in postavitev. Skoraj kopija njene je, le da z drugimi ustvarjalnimi pripomočki. 


 

Ozadje sem izdelala s plastično šablono  Gingham Stencil (Simon Says Stamp) in zelenim distressom. Vsi ostali ustvarjalni pripomočki so Najlepši par.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Najlepši par: Galerija meseca novembra (pravokotniki s šivi, božično zelenje, smrečica, veseli prazniki na vrvici)

- Cardz 4 Guyz: #284 Gingham, Checks or Plaid 

- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says - Anything Goes


Moja škatla s prazničnimi voščilnicami še ni polna. Veliko dela me še čaka. :-)

Lep pozdrav do naslednjič. :-)



 

21 komentarjev:

Claire pravi ...

A trio of festive beauties. I love the little village complete with snowy rooftops, and the warm glow of home in the houses. I do like snowflakes, they're unique much like your background.

Oooh I like the stencilled strip, might have to try that out... it works so well for the foliage and that very Christmassy bow x

Melanie Hungerford pravi ...

Love the soft plaid background on your card for Cardz 4 Guys, fantastic Christmas card!

Chrissy pravi ...

Gorgeous little scene and love all your die cuts.Thank you so much for joining in with our challenge at Little Red Wagon, hope you will play again..

Luv CHRISSYxx

Metuljčica pravi ...

Tvoje tri praznične voščilnice so prav čudovite. Tvoja zimska pokrajina me spominja na zimsko pravljico in mislim da bo v teh dneh tudi malce zasnežilo. Bodo pripomogle tvoje snežinke iz druge voščilnice. Zadnja voščilnica pa mi je super ideja, jaz bi takole okrasila zavito darilo.

moi pravi ...

Ha-ha-ha, spet sva bili na isti valovni :D
Čudovita zimska pokrajina ujeta na znamko. Razlika je v tem, da sem jaz zasnežila hiške z moos gumo z bleščicami :)
Tudi drugi dve voščilnici sta zelo lepi.

Klara pravi ...

Uau, čudovite so! Mi je pa najbolj všeč druga, kot notno črtovje (z nekaj manj črtami) in snežinke kot male note:).

ArtMBR pravi ...

Krasna objava. Pokrajina je tako resnična in pravljična hkrati. Mene ta naloga še čaka, sedaj bo lažje, ko je še ena ideja pokazana. ples snežink - resnično izgleda kot po notnem črtovju, pa je je prava popestritev Klarine omare. Tam je že veliko snega, ampk sedaj bodo snežinke res znale plesati. Hvala. Hkrati je tudi odlična ideja za izziv. Kdo bi se to spomnil? Tudi zadnja voščilnica je zelo lepa. Mislim, da ne boš imela težav z idejami za dokončanje zadane naloge. V stiski pa smo itak vsi (razen Mojce Božič, pa če začnemo že januarja. Lepo bodi in uživaj pri svjem ustvarjanju, pa še kaj za Klarino omaro ustvari.

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi midve sva si bili enotni glede okvirja za sliko :)
Tvoja zasnežena vasica je res lepa.
Snežinke na črtah so me spomnile na notno črtovje z notami. Fantastična ideja!!!
Tudi tretjo voščilnico si naredila zelo lepo.

Cvetoči travnik pravi ...

Ko se pa ti lotiš je pa konkretno😉. Kar naenkrat ples snežink prekrije celo vasico in jo kot poštno znamko pošlje v svet. Kot dodatek pa še čudovit aranžma in pravljica se konča?!- kje pa, vem, da jih bo pri tebi še veliko😀. Objem Andreja

dj pravi ...

A trio of gorgeous cards!! The one for our "gingham, checks, or plaids" over at Cardz 4 Guyz is perfection!! Love the Christmasy dies!!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno si ustvarjala. Vse dobro v vaše kraje 😉

Bonnie pravi ...

Your little houses are so sweet with their snowy roofs, Sonja! I love the blue background of the second card with the contrast of the white ribbon and snowflakes! I'm flattered that you liked my card well enough to CASE it! Love the greenery and bow and your plaid!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepe voščilnice, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

*Urška* pravi ...

Prekrasen tris voščilnic.

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica po naši skici. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

N-Eva pravi ...

Prekrasno sestavljena voščilnica po skici , Hvala ,da se igraš z nami na CRAFT-alnici, Lp, Neva gostja CRAFT-alnice

Valerija pravi ...

Uau, vse so prekrasne. Najbolj pa si me navdušila s svojo mehko snežno odejo na strehah hiš... Super!

Vladuška pravi ...

Čudovita je tvoja pokrajina. Prav tako si zelo lepo uporabila postavitev. Ta tretja pa je posebna in krasna. Hvala za vse tvoje krasne prispevke tudi v letošnji mali šoli.

Brenda in IN pravi ...

The houses look beautiful with their white felt snowy roofs. The blue snowy sky is lovely with the snowflakes and your CASE of Bonnie's card is beautiful. Three wonderful cards.

Dawn Phillips pravi ...

Three lovely cards. I adore your scene. Thanks for joining my challenge at Make My Monday. Love Dawn x

Andreja pravi ...

Všeč mi je tvoj pogled na našo skico! Čudovito voščilnico si naredila :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️