četrtek, 8. julij 2021

Rojstni dnevi in ostalo

Madonca, ga kurijo tam zgoraj! Gotovo s samimi bukovimi poleni. :-) Razmišljam, kako bi to toploto akumulirala za zimo. Ima kdo kakšno idejo? :-)

V tej vročini vas ne bom utrujala s preveč branja. Pokazala vam bom tri voščilnice. Dve sta že pri svojih prejemnicah na drugem koncu sveta, ena pa je čisto sveža in čaka v škatli na priložnost, da nekomu polepša dan. 

Najprej maki za Darnell. Vse najboljše, draga prijateljica! 💕


Za izdelavo voščilnice sem pokukala k Tini. Ozadje je narejeno s pomočjo doma izdelane stencilke in rezalne šablone elegantni trakovi. Cvetove makov sem barvala z distressi v akvarelni tehniki. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- Najlepši par: Poletna galerija (maki)

- The Flower Challenge: Challenge #58 - Add Spots or Stripes

Skodelica kave pa je za Mihovo Moniko. Vse najboljše, draga moja deklica! 💕



CAS, vijolična barva in kava. Vse, kar ima Monika rada. :-) Pike na lončku so izdelane s pomočjo domače stencilke. Tudi tole je Tinina ideja. :-) Le kaj bi jaz brez njenih pripomočkov in idej!

Voščilnico prijavljam v julijsko galerijo Najlepšega para (okrašeni pravokotniki, skodelica, srčni metulji, obroč za štikanje, šivanje, vse najboljše 4)

Enoplastno voščilnico pa želijo videti na trenutnem izzivu v CRAFT-alnici. Zgleda res preprosto, ampak OLC je najtežje izdelati, saj tukaj napak ni moč popraviti s kakšnim metuljčkom, ki prileti od nikoder in sede na packo ali poškodovan papir. :-) 

Takole sem se lotila izdelave:

Osnovo za voščilnico sem s papirnatim lepilnim trakom pritdila na podlago, da je ostala na mestu in da se papir ni poškodoval, ko sem trak odstranila. Na papir sem položila plastično šablono Najlepšega para (čestitke in hvala) in jo prav tako pritrdila z lepilnim trakom. Z akvarelnimi barvicami sem "prenesla" vzorec na papir in pozneje pobarvala. Odtisnila sem še voščilo in preprosta enoslojna voščilnica z nežnim cvetnim vzorcem in lepim sporočilom (Mavelu) je bila končana.


Voščilnico prijavljam v CRAFT-alnico: Izziv #289 - ONE LAYER

Sedaj grem pa v senco brat knjigo. Z velikim kozarcem vode in skodelico malin in borovnic. :-)

Ostanite v senci, pijte veliko tekočine in pazite nase!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)
 
 


16 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Čudovite so res vse, sploh pa OLC! ja, imaš čisto prav glede nje...
Vročina pa takšna, da skoz gledamo Tour pod ventilatorjem.

*Urška* pravi ...

Zadnje dni nam vročina prav nič ne prizanaša. Sploh ne vem, katera voščilnica mi je ljubša. Prav vse tri so pravljično ljubke.

Klara pravi ...

Sem ti kar fouš malin in borovnic v tej vročini! Enoplastna ti je super uspela; Moniki pa upam, da si privoščila ledeno kavo:)! Bodi lepo!

Klara pravi ...

Mak pa itak veš, da povsod paše;)

Zvonka pravi ...

Sonja, vse tri voščilnice so krasne. Make si tako lepo umestila, skodelica kave me itak vedno navduši/tudi v tej vročini, enoplastna ti je pa tudi super uspela, jih je kar težko izdelati, vsaj meni. Lepo bodi, objem.

Nena pravi ...

Edino kar lahko izdanim je ČUDOVITO

Ne-Ja pravi ...

sonja, a veš da sem se jaz spraševala isto . kam naj skrijem tole toploto da me počaka do burje ;)... Kako čudovit šopek voščilnic si nabrala. Make si odela v čudovite barve, CAS za Moniko je popoln in ideja da se poigraš s suhimi barvicami in stencil šablono...neprecenljivo! Ostani v senci z dobro knjigo - sem ti kar malo fovš :P.

Valerija pravi ...

Ja Sonja, tole bi pa bilo fino, če bi lahko delček te vročin shranili nekam za hladnejše dni. Če ugotoviš, kako to gre, mi sporoči, prosim.
Zelo lepe voščilnice si naredila. Maki so itak zakon tega poletja. S skodelico dobre kave tudi ne moreš nikoli zgrešiti. Uporaba stencil šablone na tak način, je pa zame nekaj novega. Super ideja in res krasna enoplastna voščilnica! Uživaj!

Claire pravi ...

Fabulous trio of cards, the watercolours poppies are delightful against the soft stripes. Mmm a cup of coffee, love the overspill and the polka dots. Nice inspiration to use a stencil slightly different by edging the images x

Brenda in IN pravi ...

The card for Darnell is gorgeous. I love the texture of the petals and the colors. The frame is so pretty. The steam on the coffee is so unique and the cup is lovely. Your one layer card is soft and delicate. Great job on all three.

Bonnie pravi ...

Love, love, love these poppies, Sonja! The petals are so bright and I love the contrast with the black center! An inviting cup of coffee and sweet flowers! It's hot here too. Stay cool!

AndrejaM pravi ...

Krasno enoplastno voščilnico si izdelala. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Čudovito ustvarjanje. OL voščilnica pa zmaga. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Zelo lepo enoplastno voščilnico si naredila in ustvarila krasno ozadje :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

MA-MI pravi ...

Lepe voščilnice in enoplastna je pravi romantični biser.
Kot gostja ustvarjalnega tima Craft-alnice se ti zahvaljujem za sodelovanje na enoplastnem izzivu.
Lep dan
Maja

Cara pravi ...

This is so beautiful, love those poppies. Thanks for joining us this month at The Flower Challenge, sorry I’m so late visiting you. I hope to see you next month too. Cara DT x