četrtek, 27. maj 2021

Skrajni čas je...

 ...da se spet malo oglasim. Velike spremembe se mi dogajajo zadnje mesece in enostavno ne najdem časa za pisanje bloga. Kot nekateri že veste, gre firma, kjer delam, s 30. junijem v likvidacijo. V službi vzdušje ni ravno pozitivno. Nikjer na stenah ni več plakatov manekenk, športnikov in ostalih znanih oseb z našimi očali. Razstavne vitrine so prazne. Vsi si želimo samo še, da ta zadnji mesec čim prej mine. Sama sem iz vsega potegnila najboljše, kar sem lahko. Od 1. julija naprej bom pripravnik za penzijo. :-) Od delodajalca smo dobili vse, kar so nam obljubili. Za to so zaslužni tudi sindikati. Politika pa je snedla svojo besedo. Ampak to smo tako ali tako pričakovali, ker jih že preveč dobro poznamo. Med vsemi turbolencami v službi mi je uspelo prejeti dve dozi cepiva proti covidu-19. Torej sem tudi na tem področju na varni strani. :-)

Sicer sem se pa oglasila z namenom, da vam pokažem nekaj voščilnic. Upam, da bom kdaj prišla na zeleno vejo in vam pokazala vse, kar se skriva v arhivu in še ni ugledalo luči bloga. :-)

Za začetek so tukaj muce Najlepšega para. Voščilnico je dobil Miha za rojstni dan in jo tudi fotografiral. Jaz je nisem uspela ujeti s fotoaparatom. Pa saj ni čudno. Ena muca je odletela z balonom, druga pa je skupaj z miško stekla za njo. :-) Prepočasna sem. :-)


Za izdelavo voščilnice sem uporabila akvarelni papir. Na ozadje sem s pomočjo stencilke akvarelne črte nanesla malo zelene barve za travo in modre za nebo. Muce in balon sem odtisnila, pobarvala z distressi in izrezala s pripadajočimi rezalnimi šablonami ter zalepila na osnovo. Dodala sem še spodbudni napis in voščilnico poslala na drugi konec sveta. Miha je bil navdušen, to je pa tudi najbolj pomembno. Vsi ustvarjalni pripomočki so od Najlepšega para. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica. Izziv #286 - Živali

- Najlepši par: Galerija meseca maja (okrašeni pravokotniki, mačje navihanke, medvedki, sanje)

- Addicted to Stamps and More: Challenge #406 - Make Your Mark 

- As You Like It Challenge: Favourite Colouring Medium (and why) - distress inks because of easy use

Spodnja voščilnica pa je odpotovala na drugi konec Slovenije. K Veronikinemu Andreju, ki je sredi maja praznoval rojstni dan. 



Izdelala sem jo po skici enega prejšnjih izzivov na CRAFT-alnici, ampak mi je ni uspelo objaviti. Zobniki so Sizzix rezalne šablone. Nekateri so senčeni z distressi, drugi vroče embosirani z zlatim in srebrnim prahcem, Robotek (Lawn Fawn) je pobarvan z distressi. Napis je od Mavelu in je vroče embosiran z zlatim in srebrnim prahcem. Zadovoljen prejemnik, srečna ustvarjalka. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- AAA Birthday: Game #25 - Happy Birthday

- Papercraft Challenges -: Challenge #70 - Anything Goes 

- Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says - Anything Goes

Za protiutež vsem tem strojnim elementom in nagajivim mucam pa vam pokažem še šopek marjetic. Iz fotografije te voščilnice pa sem morala pošteno pihniti prah. :-) Dolgo časa je ždela v arhivu in čakala na svojih pet minut slave. :-)


Ozadje sem izdelala s pomočjo doma narejene stencilke zidakov. Zalivalka je reciklirana embalaža indijančkov, marjetice pa so izrezane iz belega akvarelnega papirja. Sredina cveta je senčena z distressi. Dodala sem še male pikapolonice za srečo in napis na vrvici. Vsi ustvarjalni pripomočki (razen stencilke zidakov) so od Najlepšega para. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Just Us Girls Challenge: Just Us Girls #585 - Photo Week

- Moving Along With The Times: Challenge 130 for May - A Bouquet of Flowers

- little red wagon: Challenge "603 - Say it with Flowers

- Make My Monday Challenge Blog: #149 Floral Birthday


Pazite nase in na druge!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

 

21 komentarjev:

Klara pravi ...

Lepo, da si se oglasila! Bo v čakanju na penzijo več časa:)! Voščilnice so pa krasne, sploh mi je všeč ideja o dveh črtah kot travi oz.nebu... In mačkonih:). Miren junij ti želim!

Metuljčica pravi ...

Draga Sonja, te čisto razumem. Tudi sama sem doživela marsikaj in če že napišem objavo je ta kratka. Mene so iz tega stanja potegnile Tinine nove šablone s katerimi vse tako rade ustvarjamo. Tvoje voščilnice so čudovite. Lepo si ustvarjala za svoje ljube, me je pa nadvse navdušila tudi voščilnica z marjeticami. V čakanju na penzijo ti želim vse dobro.

Moje drobtinice23 pravi ...

Draga Sonja, pri vsem, kar zdaj doživljaš sem vseeno vesela, da si prišla vsaj do penzije in jo boš lahko uživala. Naj ti zdravje služi pa bo ves v redu.
Kot pravi Darja, gremo nekateri po res trnovi poti pa vendar ohranimo pozitivno energijo v sebi.
Saj veš, tvoji izdelki so fenomenalni in polni topline.
In ja, Tina res vedno znova poskrbi, da nas v danem trenutek s svojimi pripomočki potegne na površje.
Pošiljam ti ogromen sončen in srčen objem.
Danica

Claire pravi ...

Aww bless you Sonja, sounds like life has been difficult during an horrendous 12 months but it's good to hear you're all sorted and ready to become a trainee retiree... enjoy this relaxing time doing lots of things you want to do :)

I love all your cards, so different but my favourite is the sweet watering can full of pretty daisies, its a beautiful card and very striking against the handmade brick wall x

Pip Lewer pravi ...

Great trio of cards. The robot card is extra special and great placement of all those gears. I hope things go smoothly at work in the next month and good luck with retirement. Maybe you'll have lots more time for cardmaking. Glad you joined us this month to celebrate our birthday at AAA Birthday.

Cécile RIBON pravi ...

What a charming bouquet. Thanks so much for sharing with us at Just Us girls this week.

Brenda in IN pravi ...

Sounds like a rocky time for you at work. I am glad you were able to get your shots at least. Those kitties are adorable and the gears made a very cool masculine card. But those daisies stole my heart. I love the brick wall and shading and those little lady bugs are so cute.

AndrejaM pravi ...

Krasne izdelke si pokazala, veseli me, da turbulentni dogodki niso nič načeli tvoje ustvarjalnosti! Hvala, ker z nagajivima mucama in miško sodeluješ pri CRFAT-alnici

meg pravi ...

Three beautiful cards,love the watering can with flowers,thank you for joining in at MMM

Jenny L pravi ...

Hi Sonja,
what a gorgeous Bouquet in that lovely watering can.
Beautiful colours and design.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. DT

Bonnie pravi ...

I hope things settle down for you soon, Sonja! Your creativity is inspiring with these cards! Love these sweet little kitties even if they are naughty! I always love seeing these gears. They are so perfect for a guy card! Your bouquet of daisies is so sweet in the watering can! Love, love love those ladybugs!

Andreja pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila! Mucke in miške so zelo simpatične.
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Jane pravi ...

Robots and cogs - great combo! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

*Urška* pravi ...

Še dobro, da se pri vsaki stvari najde nekaj tudi dobrega. Verjamem, da ti tudi v penziji ne bo prav nič dolgčas. Vesela pa sem tudi, da je ustvarjalni duh še vedno s teboj navkljub težkim dnem.
En veeelik objem in poljub,
Urška

Valerija pravi ...

Draga Sonja, lepo je spet videti tvojo objavo in vse krasne voščilnice. Verjamem, da se nahajaš v težkem obdobju, a prepričana sem, da boš kot pripravnica na penzijo hitro ugotovila, da doma sploh ni tako slabo in lahko se boš posvetila stvarem, ki te resnično osrečujejo. Še za pisanje objav bo ostalo več časa ;)

Renata pravi ...

Krasna foto objava. Z vsako si me navdušila. Pri prvi nevsakdanjim nebom in travo. Mucke si ljubko umestila v celoto. Robot na drugi je tako prisrčen med vsemi zobniki. Vse pohvale tvojemu barvanju, prava profesionalka si postala. Zdaj ko boš imela več časa, pripraviš delavnico samo zame. Tretja z domačo stencilko. Neverjetna si. Va postavitev na njej, prava milina. Z tvojim ustvarjalnim duhom bo pot do penzije minila 1,2,3. Pošiljam ti veliko pozitive in velik objem.

Imke pravi ...

Thanks for entering our "Flower" Challenge @ Little Red Wagon with your fun card. Hope to see you back again soon.

Imke ~ MY CRAFTY PLACE

Maria Valente pravi ...

Fabulous cards! Thanks for sharing at Make My Monday.

Debbie Mageed pravi ...

Such great cards! Love your CAS style - just the right amount of detail. Thank you for playing with us at the Cardz 4 Galz Challenge and hope you can join in again soon.
Debbie
www.secretstamper.com
Creative Creases Challenge for fun fold cards!

Ne-Ja pravi ...

Sonja, sreča v nesreči glede službe, ma važno da se je tebi izšlo... o oblubah politikov pa raje nebi - grrr... pokazane voščilnice so zelooo izvirne in dodelane v nulo - sedi 5 za idejo in izvedbe.

Stempelomi pravi ...

great card!Thanks for joining us at papercraft-challenges.