ponedeljek, 15. marec 2021

Brez veliko besed

Skrajni čas je bil, da spet preizkusim kakšno novo ustvarjalno tehniko. Včasih se mi je že zdelo, da vse delam po enakem postopku. In to zna postati dolgočasno. Vsaj zame. :-) Lotila sem se odtiskovanja z izrezi. Vas zanima? Pa poglejmo. :-)


 

Papir je ključnega pomena pri tej tehniki, kar sem sem ugotovila, ko sem uničila celo polo mojega najljubšega akvarelnega papirja in popacala pol brlogeca z različnimi mediji za barvanje, učinka ni bilo pa nobenega. :-) Rayherjev Watercolour/Mixed Media papir, distress inki in veliko vode so pravšnji recept. Seveda prihaja tudi do stranskih učinkov, kot so popacani prsti in kup porabljenih papirnatih brisačk. :-) Ampak se splača, kajti učinek je res nekaj posebnega. Vsaj meni se zdi tako. 

S Sizzix šablonami sem izrezala zobnike, jih senčila z distressi, pošpricala z vodo in položila na papir, predhodno razmočen z vodo. Izreze sem odstranila s pinceto, jih posušila in nalepila na ozadje. Med zobnike sem postavila robota od Lawn Fawn, ki sem ga dobila za nagrado na izzivu  Bastel Traum. Zalepila sem ga na moss gumo za več dimenzije. Napis Najlepšega para je vroče embosiran z zlatim prahom. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CAS Mix Up Card Challenge: Watercolour Challenge: Print Making with Die-cuts  (print with die cuts, stamping, watercolouring, sponging with distress inks, die cutting, heat embossing) - Happy 5th Birthday!

- CRAFT-alnica: Izziv #281: Moška DL voščilnica

- NBUS Challenge #24 (robot)

Čisto drugačna pa je naslednja voščilnica, ki jo imam pripravljeno za tokratno objavo. 


Barvni izziv: bela + rdeča + kraft. Sliši se preprosto. Ko pa želiš stvari zakomplicirati (v kompliciranju sem svetovni prvak), pa pride do tega, da barvanje na kraft papir postane nočna mora. :-) Začnimo lepo na začetku. Belo osnovo sem embosirala z rezalno šablono kvadrati s šivi od Najlepšega para. Z manjšim kvadratom sem izrezala še kraft papir. Nanj sem z belim prahcem vroče embosirala božično zvezdo in napis. Barvanje z distressi ali katerim koli drugim meni ljubim medijem za barvanje na kraft papir ni uspelo, saj je kar "pojedel" barvo. Še sreča, da sem se spomnila na tempere. :-) Čeprav barvanje ni idealno, sem zadovoljna s kontrastom med rdečim cvetom in kraft osnovo. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- CAS Christmas March Challenge: Kraft, Red and White - Happy 3rd Birthday!

- Najlepši par: Galerija meseca marca (kvadrati s šivi, cvetoči božič, voščila za vse priložnosti)

- Make My Monday Challenge Blog: Challenge #144: Clean and Simple 

V prejšnji objavi sem vam pokazala samo cvet marelice, tukaj pa je naša marelica v polnem razcvetu. Omamno diši. Tudi čebele so jo našle. Držite pesti, da ji mraz ne pride do živega. V mislih namreč že kuham marmelado. :-)


V zadnjih dneh sem bolj kot kadarkoli doslej hvaležna, da imam svoj hobi, svoje papirčke. Notranji mir iščem v ustvarjanju. Čeprav se je že šest mesecev nakazovalo, da se bo nekaj drastičnega zgodilo v službi, pa nobeden od nas ni bil pripravljen na to, kar so nam povedali prejšnji četrtek. Kot da ta presneti virus ni že čisto dovolj, oziroma preveč! 

 

Pazite nase in na druge!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

 

23 komentarjev:

Erika Jerlah pravi ...

Všeč mi je vaše preizkušanje nove tehnike. Dobro izpade. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva

Valerija pravi ...

Mislim, da je tebi to odtiskovanje super uspelo. Tudi jaz sem uničila kup papirja :)
Čudovita tudi praznična.

Metuljčica pravi ...

Tudi sama se naveličam enoličnosti in super se mi zdi, da človek preizkusi nekaj novega. Dobro si "natuhtala" to tehniko, pa tudi tista z rožico je prelepa.

Janja pravi ...

Krasno so ti uspeli odtisi zobnikov. Hvala za nasvet. Lepa je tudi praznična voščilnica.
Sonja, vse dobro tudi glede službe. Lep pozdrav.

Ne-Ja pravi ...

Joj Sonja, spremljan malo po medijih kaj se dogaja s tvojo "firmo" :(-držim pesti in močno upam, da bo politika izpolnila svoj obljubo! Ampak sedaj k bolj lepim temam - tvoji zobniki so WAW, ideja svetovna, roboteh pa tako bjštr :). Zanimiva ideja mi je barvanje eko kartona - efekt zanimiv in tako z vintage pridihom :).

Claire pravi ...

Aww sweet robot and I love the worn rusty look you've achieved from the cogs, it turned out so well. The poinsettia is so striking with the white embossing on the kraft, very festive looking x

Tina Z. pravi ...

Joj, kako sem v teh dneh mislila nate in upala, da nisi v tej firmi. Držim pesti, nekaj bodo morali narediti.
Ta tehnika je pa tudi meni svetovna, meni se je fino obnesel Fabriano papir, nisem imela problemov oziroma očitno več sreče.
Super so ti zobniki in kako krasno si jih postavila, res fajna kombinacija z robotom. In čudovita novoletna, meni ljuba barvna kombinacija. Jaz na kraft ponavadi barvam z barvicami, ker sem že večkrat! ugotovila, da z distressi ni efekta.
Drži se.

*Urška* pravi ...

Pa ti si prava mojstrica v preizkušanju novih tehnik.Katerekoli se lotiš ti več kot odlično uspe.Navdušena sem tako nad prvo kot nad drugo voščilnico.
Vse dobro ti želim glede službe in upam,da se bo končalo kar se da dobro.

Bonnie pravi ...

I'm so glad you persevered and mastered the print making technique, Sonja! You got perfect prints of the gears and the robot is so perfect with them. I love the bright red, painted flower on kraft as a Christmas card! Your blossoms are so pretty and I hope they grow to delicious fruit. Sorry about bad news at work. I hope they can work it out to your benefit, my friend.

Renata pravi ...

Brez velikih besed, sem v mislih s tabo. Upam, na najboljše. Voščilnici sta unikatni. Lepo si "razmetala" zobnike, robot se lepo poveže z njimi.
Barvanje na kraft papirju, sedi 5. Lepo ti je uspelo. lp

Brenda in IN pravi ...

I love how you made your print making card. I've learned too, that paper makes a difference. The card came out fantastic and I'm glad you kept at it. The Christmas card is awesome, Sonja. The red is so vibrant against the kraft and I love the berries. Great job on both.

Loll pravi ...

Beautiful Christmas card Sonja. Colouring red on kraft is very difficult, but you found the right product and your red poinsettia and berries are bright red and look amazing next to the white embossing. Thanks for sharing with us at CAS Christmas. xx

Darnell pravi ...

Sonja, your print-making with gears in these warm colors is spectacular! What a great choice and I love the little robot you added. I also love your poinsettia design on kraft paper! I have had the same problem with color being eaten by kraft, but you persevered and it turned out great. Thank you for sharing with everyone at NBUS and for sharing your full-bloomed fabulous apricot tree! I'll bet the jam is delish! Hugs, Darnell (p.s. You left us hanging ... what did they tell you at work??)

Andreja pravi ...

Krasno moško DL voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je veliko zobnikov.
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

AndrejaM pravi ...

Super si se lotila novih tehnik in nastele so prave lepotičke, Hvala, ker DL moško deliš tudi na CRAFT-alnici.

Leslie Miller pravi ...

Your gears are the perfect background for the darling robot, Sonja. The print making technique is a great way to stretch our dies, and in the end you mastered it. Love the rusty look you achieved. Your Christmas card turned out beautiful, too, and I believe I can smell the apricot blooms from where I sit. I don't think I've ever seen an apricot tree in bloom before. Beautiful! Thank you for sharing your print making card with us at CAS Mix Up!

Loll pravi ...

Oh my gosh, I was by earlier to thank you for joining CAS Christmas. I didn't notice that your first card was print making. It's amazing, Sonja. Great work with this fun technique! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! xx

Goga pravi ...

Tale tehnika je videti prav zabavna, sem si jo šla prav ogledat. Tebi je fantastično uspelo. Voščilnica je super lepa. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Colleen pravi ...

Thank you for sharing this at CAS Christmas with this awesome card with all the wonderful red berries and red flower! I think having it on Kraft (even though that is one of the asked for colors) it really does pop with the red and white!

ArtMBR pravi ...

Začela bom pri zadnjem delu objave , a žal kaj drugega, kot, da si rs lahko hvaležna ustvarjanju, da ti daje moč za premagovanje šokov, ne morem reči. Potem bi se dotaknila tvoje marelice. Seveda držim pesti, da bo na koncu ena lepa marelična slika. Kar se pa tiče tvojih izdelkov, pa sem ti hvaležna, da si tako nazorno opisala postopek odtisovanja z izrezami. To moram preizkusiti.

Nataša pravi ...

Fantastično ti je šlo od rok odtiskovanje.
Praznična je tudi zelo lepa.

Cazro pravi ...

Wow, what a brillaint idea. Fabulous card. Thanks for sharing with us at Make My Monday. Caz. DT.

Hali pravi ...

Ko sem slišala novico po radiu, sem najprej pomislila nate. Ja, res smo lahko srečne, da imamo hobije, naš svet, kamor se lahko umaknemo, ko nam je težko. Ampak saj veš, za dežjem posije sonce in vse se zgodi z razlogom in držim pesti, da se bo vse razpletlo v najboljše zate.
Čudovito si ustvarjala, prva z zobniki je sploh nekaj posebnega in res čisto za moške :-)