nedelja, 13. december 2020

Snežak in velik napis

Čas je, da se spet malo javim. :-) Nič novega ne bom povedala s tem, da mi zmanjkuje časa na vseh koncih in krajih. En mali milijon projektov sem si spet naložila. Pa s prazničnimi voščilnicami zamujam. Vsako leto ista zgodba. In nikdar ne bo drugače. :-)

V CRAFT-alnici so dekleta rekla, da se snežak ali pingvini morajo bleščati. Izpolnila sem jim željo in izdelala zelo bleščečo voščilnico s snežakom. :-)


Odtis snežaka sem pred leti dobila od moi. Mislim, da tale motiv obstaja iz časov, ko sama še nisem resno razmišljala o izdelovanju voščilnic. Je pa strašansko simpatičen. In čisto enostaven za barvanje. Šal, kapo in nos sem pobarvala s suhimi akvarelnimi barvicami in z vodnim čopičem zgladila sledi barvic. Nanesla sem še malo bleščic z wink of stela. Snežaka sem izrezala s škarjami. Ozadje je senčeno z distressi in pošpricano z vodo in perfect pearls. Na osnovo sem zlepila zlat washi trak z bleščicami. Tudi srce je izrezano iz washi traku zalepljenega na pisarniški papir. Napis, zasneženi hribčki in srce so od Najlepšega para. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

CRAFT-alnico:  Izziv #275: BLEŠČICE IN SNEŽAKI ALI PINGVINI

Make My Monday Challenge Blog: #137 Christmas Theme Card

Še eno mini serijo prazničnih voščilnic imam. Izdelala sem jo po Tininih navodilih iz enega prejšnjih četrtkovih FB druženj. 



Strukturno pasto sem po liniji najmanjšega napora iztisnila iz tube. Belo so mi očitno porabili škratje. Sicer pa tale perla barva lepo paše na kraft osnovo. :-) Ideja s suhim embosiranjem osnove za voščilnico mi je super všeč. Izpade vrhunsko. Tina, hvala za idejo. <3 Napis sem izrezala iz akvarelnega papirja, ki sem ga pošpricala z rdečim sprejem. 

Mini serijo prijavljam v decembersko galerijo Najlepšega para (kvadrati s šivi, plastična šablona drobne snežinke, veliko praznično voščilo, božično zelenje 2, skodelica)

Poskusila pa sem tudi z nanosom strukturne paste na vzorčasti papir. Navdušena sem nad efektom. 


 

Voščilnico pošiljam v boj za novo kolekcijo Najlepšega para. (veliko praznično voščilo)

Prijavljam pa jo še na izziv Cuttlebug Mania: It is Red and Green day.

Pazite nase in na druge!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


13 komentarjev:

Claire pravi ...

Super collection of cards and like you I'm terribly behind with Christmas cards this year... I love your snowman, hes so cute with his palr blue scarf, hes my favourite :) x

Brenda in IN pravi ...

What a sweet snowman and I love how you made the heart. The colors on your Christmas cards is so pretty and the structural paste is gorgeous.

OLga pravi ...

Zelo lepa bleščeča voščilnica.LP

Metuljčica pravi ...

Ta snežak je res uporaben in čudovito si z njim popestrila voščilnico. Všeč mi je tudi serija z velikim Tininim napisom. Nanos strukturne paste na vzorčni papir ti je čudovito uspel, sem tudi sama navdušena. Tudi ti pazi nase. Tebi in vsem tvojim vse dobro.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovite voščilnice, od snežaka do lepega voščila. Vse dobro, objemček na drugi konec Slovenije Tamara

Darnell pravi ...

I think receiving Christmas cards after Christmas is a sign of good luck for the new year! (I just made that up, but it sounds pretty reasonable, right?!) You might be late, but you've sure been productive, Sonja! All your designs are fantastic! That happy little snowman with his schparkly surroundings is my favorite! Happy Holiday Hugs, Darnell

Pamela pravi ...

wow, love all the Christmas cards you've created, someone will be very lucky to get those. Thank you for playing with us at MMM

Aleksandra M pravi ...

Kako simpatičen snežak! Hvala za sodelovanje pri Craftalnici, kjer sem ta mesec gostja. 🙂

Klara pravi ...

Tudi meni je na zadnjem papirju všeč, kako pridejo do izraza snežinke. Snežak je pa itak srčkan, preostale pa prav lepe! Mislim, da imamo (skoraj) vse težavo, da na koncu kakšna voščilnica zmanjka...

AndrejaM pravi ...

Oooo, Snowy! in čudovito ozadje! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Valerija pravi ...

Zelo lepe voščilnice, prav vse, ampak tale snežak je tako prikupen, da je tokrat on moj favorit!

Ne-Ja pravi ...

Sonja, na obisk prihajam z zamudo, saj sem letos podobna tebi - en kup projektov (načrtovanih in padalcev) in zadnej sekunde za domače praznične voščilnice...ampak tebi je to uspelo z odliko in ta strukturna pasta da noro dober efekt. Še dobro, da so palčki skrili belo temparo/blazinico :).

Andreja pravi ...

Krasna je tvoja bleščeča se voščilnica :-)) Snežko je prav simpatičen.
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice!