nedelja, 13. september 2020

Nekaj starega in nekaj novega

Je bilo še komu drugemu tako težko čakati novo kolekcijo Najlepšega para, kot meni? :-) Petek, dan ki je že sam po sebi čudovit, so mi polepšale še nove igrače. Že takoj bi jih vzela v roke, pa ni bilo časa. V soboto sva se z dragim ves ljubi dan potepala. Nedeljsko dopoldne pa je bilo samo moje. :-) Najtežje se je bilo odločiti, katere igrače najprej vzeti v roke. Odločila sem se za buče in jesensko barvno kombinacijo. 


 
Na beli akvarelni papir sem odtisnila buči in ljubko lisičko in vse skupaj pobarvala s svinčnikovimi akvarelnimi barvicami. Izrezala sem jih s pripadajočimi šablonami in zalepila v notranjost šesterokotnika iz trgovine Action Shop. Zastavico sem izrezala iz oranžnega in belega papirja in v belega vrezala voščilo. Vse skupaj sem s 3D blazinicami pritrdila čez okvir. Listi so darilce ob nakupu.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Najlepši par: Galerija meseca septembra (pravokotniki s šivi, jesen, zastavica, dodatek - voščilo, darilce ob nakupu)

- NBUS Challenge #18 (Najlepši par: stamps and cutting dies autumn

- AAA Birthday: Game #17: Animals & Critters

- Challenge Up Your Life: Challenge #127: Herbststimmung - Autumn Mood 

- Scrapping4fun Challenges: Challenge 175: Anything Goes 

- Najlepši par: Za kolekcijo Pomlad 2021 (štampiljke in rezalne šablone Jesen, dodatek Voščila za zastavico)

Čeprav vsakič nestrpno čakam novo kolekcijo Najlepšega para, pa uživam tudi, ko v roke vzamem starejše ustvarjalne pripomočke. Idej, kako jih uporabiti, mi zlepa ne zmanjka. :-) 


Embosiranje z rezalnimi šablonami je super tehnika, učinek pa naravnost fantastičen. Pa še zasvoji te. :-) Ker sem bila zadovoljna s prvo voščilnico, sem izdelala še eno. Uporabila sem enake šablone in enake barve, kot na prvi voščilnici, vendar malenkost drugače. Zgornjo voščilnico je dobila moja mama, spodnja pa potuje na drugo stran sveta. :-)

Zgornjo voščilnico prijavljam na izziv: 

- CAS Mix Up September: Mixed Media Challenge: Embossing with Dies (embossing with dies, smushing, die cutting, stamping, shading with distresses, gems)

Pri izdelavi spodnje voščilnice pa sem neizmerno uživala. In malo razbremenila škatlo z napol izdelanimi ozadji. Pacanje z distresi, vodo in plastičnimi šablonami je namreč eno mojih najljubših opravil. :-)


V škatli sem našla kartonček, ki sem ga za kdo ve kateri projekt posprejala z zeleno barvo. Plastično šablono in plastično mrežo sem naključno polagala na ozadje in potapkala z rumenim in zelenim distressom. Tudi voščilo je izdelano s pomočjo plastične šablone (Najlepši par). Pikice so izrezane s šablono iz črnega kartona prelepljenega s selotejpom. 

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #269: Ozadje in napis

- As You Like It Challenge: Favourite stencil (and why)  - I like to craft with stencils. There are a lot of them I like the most. But this sentiment is one of my favourites, because it makes a great effect. 

-Color Hues: Challenge #1: Yellow and Green

 

Utrinek sobotnega potepanja: Planinski muzej Slovenije v Mojstrani.


Pa naj še kdo reče, da so nove tehnologije samo za mlade! Neizmerno sem uživala na virtualnem spustu po jeklenici  z vrha Triglava v Mojstrano, v zimskem vzponu iz Kredarice na Triglav in v spustu v najglobljo podzemno jamo v Sloveniji.  Nepozabno doživetje v dobri družbi. 😍

 

Pazite nase!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


26 komentarjev:

Nancy pravi ...

I just love what you have done with our colors at Color Hues! This has such a great Artsy vibe to it. I have also played a bit with the virtual reality headset but nothing as exciting as what you have done. I was playing ping pong against a robot. How cool is that! Isn't technology incredible at times. Thanks for playing!

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, dva hudo polna, adrenalinska in ustvarjalno plodna dneva sta za tabo- uspešna na vseh področjih😉😀. V svojem brlogecu si bila zelo pridna in lepo si skup spravla novosti in "stare" pripomočke. Ne boš verjela, da sem tudi jaz doživljala adrenalinsko soboto- ti bom drugič povedala kje sem bla😉😂😂😂. Lep teden ti želim, naj bo tudi ustvarjalen. Objem😘😘😘 Andreja

OLga pravi ...

Fantastične voščilnice!LP

Ne-Ja pravi ...

Sonja sam elepotičke so se znašle v tej objavi. Navihana lisička, da o sivki in tvojih specialnih ozadjih ne izgubljam besed :). Očitno smo se ta vikend vsi potepali... :P

Goga pravi ...

Uff koliko lepega si nam spet pokazala. Pa še planinarila si vmes, fantastično <3.
Se mi je zdelo, da bo tale izziv kakor nalašč zate. Packanje je tvoje področje. Všeč mi je abstraktno ozadje na voščilnici. Tako lepo si ga ustvarila.
Hvala, da si se nam pridružila vg Craft-alnici. Lp Goga

Helena pravi ...

Prav je, da sta z dragim izkoristila krasen vikend in se malo potepala. Danes pa si nam postregla s temi lepotičkami. Tinine novosti na prvi voščilnici so lepo prišle do izraza. Tudi s starimi pripomočki ti gre super od rok. Za tvoja ozadja že vem, da so fantastična.

Jo pravi ...

Beautiful cards Sonja. The die embossed cards are extra special. Love the softness of both and the delicate colours chosen. The subtle background make a beautiful difference. Thank you so much for joining us at CAS Mix Up!

Brenda in IN pravi ...

I love your new goodies. That frame around the pumpkin is so pretty. Your embossing with dies came out gorgeous and the stencil card is lovely. I've always wanted to do a virtual trip and this looks like an adventure. So fun and glad you got to do it.

Darnell pravi ...

Where to start, Sonja?! I'll start at the end by saying how great you look taking your virtual heart-stopping adventures! Now to your lovely array of cards! Just WOW, each one is as beautiful as the one before! I love your autumn card design the best I think, with all the different shapes and your wonderful watercolor pencil painting. Having the three leaves trickling down is a perfect touch! I also love the design of your embossed die cards and the brightness of your yellow and green design! Thank you so much for sharing with everyone at NBUS! Hugs, Darnell

Keti's Projects pravi ...

Res lepo si razbremenila škatlo z ostanki. Ozadje je izpadlo res TOP. Hvala, ker sodeluješ na CRAFT-alnici. Keti (gostja)
p.s. Moram pohvaliti tudi ostali dve, tisti s sivko sta res krasni. Ampak tudi lisička ne zaostaja preveč.

Claire pravi ...

Aww what a cute little fox, I love him nestled amongst the pumpkins and framed by the hexagon. Great effect with the embossed die, turned out really well. Love the zesty colours of your third card, its very fresh. Well now, your virtual adventures sound absolutely amazing and way to go you for giving it a go :) x

Bonnie pravi ...

What a great assortment of cards, Sonja! Love your Autumn leaves and images on the brown card background! A nice welcome to Fall! Your embossing with dies is fantastic! I love both cards and how you've added the die cuts and soft background! Your stenciled card is so colorful and I can tell you had fun making that! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

nancy littrell pravi ...

Thank you Sonja for sharing all your beautiful cards using different techniques. So pleased you shared your die embossed cards with us at CAS Mix Up and your other two beauties. Swinging on any style swing never gets old...does it?!? TFS Hugs..Nancy

Klara pravi ...

Ooo kako lepe voščilnice! Sivka je res krasna, lisičke pa cort 100/uro! Za ozadje sem pa navdušena, kakšne lepe zaloge imaš! Bodi lepo!

Jane pravi ...

Sweet little fox nestled there with the pumpkins. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

AndrejaM pravi ...

Krasno ustvarjanje si nam pokazala. Hvala, ker si se z dimaničnim in barvitim ozadjem pridružila CRAFT-alnici.

Valerija pravi ...

Joj, kako krasne so vse tvoje voščilnice. Ampak tale lisička pa nedvomno zmaga. Tako zelo je simpatična... Ampak veš kaj, ni mi pa jasno, zakaj si sama tokrat nisem naročila teh novih štampiljk?! Sedaj mi je pa res žal...

Loll pravi ...

All your cards are beautiful Sonja! What a fun collection of new products you got to play with. Thanks so much for trying out the embossing with dies challenge ... both your cards are fantastic! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

moi pravi ...

Krasno gojiš in "zalivaš" svojo ustvarjalno žilico, še bolj pa mi je všeč, da oskrbuješ tudi otroka v sebi.

My Paper Epiphany pravi ...

A gorgeous trio of cards! Your entry for CAS Mix Up is very beautiful and I love the colours. Thanks for joining us:)

Nananas pravi ...

Great collection of cards! I love the CAS look of your fox/pumpkin card! Thanks for joining our AAA Birthday challenge!

Linda pravi ...

Beautiful cards .... love how you've used the dies to emboss. Thank you for playing along at CAS Mix Up xx

Lorraine pravi ...

A gorgeous card, lovely colours
Thanks for joining our As You like It challenge this time
Lorraine x

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love all the techniques!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Hugs
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Andreja pravi ...

Krasno pisano ozadje si ustvarila :-)) Zelo lepa voščilnica je nastala!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

Anja pravi ...

Such a wonderful take on the "Autumn Mood" Challenge! I love this little foxy peeking out of the pumpkins. Thank you for joining us at Challenge up your life. Greetings, Anja.