četrtek, 5. marec 2020

Vse najboljše, CRAFT-alnica!

CRAFT-alnica, prvi slovenski blog izziv, praznuje deseti rojstni dan. Dekleta ustvarjalnega tima so pripravila super praznovanje in nagradno igro.

Ker je Craftalnica tudi moj prvi blog izziv, se temu praznovanju z veseljem pridružujem.

Izzive sem spremljala že prej, kot sem pred osmimi leti začela pisati blog. Verjetno je bil ravno to eden izmed vzrokov, zakaj sem se podala v blogerske vode.

Moja prva objava je bila prijava na izziv v Craftalnici. Strašno ponosna sem bila sama nase. 

Takrat sem bila v fazi štrikanja, ampak sem hitro zajadrala med papirčke, ki jim ostajam zvesta vse do danes.

Zvesta pa ostajam tudi Craftalnici in ji kličem: »Še na mnogo zanimivih izzivov!« :-)




Na rojstnodnevno zabavo sem prinesla moško voščilnico. Idejo za ozadje sem videla pri Tini. Ozadje in okvir sta izrezana iz kraft papirja z juto. Na ozadje sem odtisnila napis Najlepšega para najprej z rjavo barvo, potem pa vmes med vrsticami še z modro. Zgleda, kot bi bilo naključno počečkano. :-) Robove sem senčila z rjavo distress blazinico in z enako blazinico pobarvala še okvir. Tudi kuverta je po robovih senčena z rjavo blazinico. Za napis sem uporabila enako modro barvo kot za ozadje, zvončki pa so takšni, kot v naravi. :-)


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Lep pozdrav do naslednjič. :-)



16 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Vau, je lepa, tole z modro ki da poseben čar.
Imava podobno zgodovino s CRAFTalnico ja, tudi pri meni je bilo vse tole, krasni spomini.

Helena pravi ...

Čudovita moška voščilnica, malce vintage za nostalgijo ...

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica. To ozadje je res super!

Claire pravi ...

I think this is awesome, I love the way you've stamped the script overlapping and in different colours... super. Two of my favourite colours together, blue and brown with the pop of snowdrops look great together x

moi pravi ...

Krasno voščilnico za okroglo si naredila. Moder napis in zvončki tako poživijo celoto.

AndrejaM pravi ...

Krasno ozadje si ustvarila z dvobarvnimi odtisi besedila in sestavila zelo lepo voščilnico. Hvala ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice

Klara pravi ...

Čudovita je! Hihi, tudi moji začetki bloga so povezani s Craftalnico:)!

leycika pravi ...

Čudovita je :) te majhne kuvertice so mi tako ljubke :)

Martina pravi ...

Kako krasno, da si ostala zvesta papirčkanju. Zdaj lahko občudujemo tvoje čudovite kreacije.

Zvonka pravi ...

Prav posebno moško voščilnico si pripravila za praznovanje Craft-alnice, čudovita je. Tudi sama sem povezana s Craft-alnico že od samega začetka. Pozdrav.

Moje drobtinice23 pravi ...

Z zelo lepo voščilnico si se pridružila praznovanju. Tudi s tem ozadjem si pritegnila mojo pozornost. Sicer pa tvoje pletenje še vedno greje moj vrat 😊❤️

Dawn Phillips pravi ...

I love how you've created that layout. It's really lovely. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

Goga pravi ...

Martina voščilnica je prelepa. Hvala ti za zvestobo v naši Craft-alnici. Hvala tudi, da si se nam pridružila pri praznovanju 10 rojstnega dne.
Lp Goga

Cvetoči travnik pravi ...

Lepo si pripravila ozadje in prav zaradi barvne kombinacije da misliti, da gre za moško voščilnico, čeprav je mogoče to samo v naših glavah:)). Pa saj ni važno kam bi šla, v glavnem da je super. Pozdravček Andreja

Ne-Ja pravi ...

Sonja to idejo z natur in modro pisavo si zagotovo izposodim - svetovna moška voščilnica. Vidim, da imava iste začetke z blogom in CRAFT-alnico :)

Andreja pravi ...

Hvala za čestitke in hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila.