torek, 19. februar 2019

Twofer Card Challenge #13

Ta teden sem že drugič z vami, da vam pokažem delček mojega nedeljskega ustvarjanja. Na Darnellinem Twofer Card izzivu in na mojih voščilnicah so na vrsti zvezde. :-)


Šablon in štampiljk zvezd imam malo morje in kar nekaj prekladanja in odločanja je bilo potrebno, da sem izbrala šablono, s katero sem brez težav izdelala dve voščilnici za dva različna namena: čudovite zvezde iz seta Zvezdnato nebo Najlepšega para. Izdelala sem preprosto voščilnico za rojstni dan in malo bolj komplicirano praznično. Veliko je bilo barvanja in bleščic. :-)



Prijavljam ju na izziv Twofer Card Challenge #13: Stars.

Poglejmo najprej rojstnodnevno.


Na akvarelni papir izrezan z največjim pravokotnikom s šivi sem nanesla tri barve distress oxidov. Prehode sem "zgladila" s čarobnimi čopiči, ki ste jih gotovo srečali pri Moi. :-) Ko se je osnova posušila, sem izrezala zvezde, prilepila obojestransko lepilno folijo in posula z zlatimi bleščicami. Napis je iz Arta.

Ker v našem malem mestu čopičev ni bilo moč dobiti, je Moi poslala na lov za njimi svojega moža, za kar se obema najlepše zahvaljujem. :-)

Voščilnico prijavljam v februarsko galerijo Najlepšega para (pravokotniki s šivi, Zvezdnato nebo).

Za izdelavo praznične voščilnice sem si vzela več časa. :-)

Najprej sem z različnimi barvami distressov "nasmušala" zimsko noč. Tukaj so zvezde posipane s srebrnimi bleščicami in svetijo na spokojno zimsko pokrajino. Med zvezdami se je izrisalo rdeče srce. Napis je izrezan s šablono, ki mi jo je pred časom posodila Moi. Vsi ustvarjalni pripomočki, razen napisa, so od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na CAS Christmas February Challenge: Peace.


Lep pozdrav do naslednjič. :-)


20 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Le od kod letijo tvoje ideje?Čudoviti prav obe, s tem da je zimska prefinjena in zelo premišljeno sestavljena. Navdušena sem. Pozdravček Andreja

Ne-Ja pravi ...

Sonja super ideja za twofer. Tokrat si me sezula z zimsko pokrajino. Ozadje je TOP in povezava z belino v ospredju naredi voščilnico popolno. Očitno je bil Martinin mož uspešen pri lovljenju krtač, ker ti prehodi zgledajo super ;).

Helena pravi ...

Naj se blešči in sveti. Zelo lepi sta obe in bi težko izbrala meni ljubšo :) Pozdrav!

Hali pravi ...

Uauu lepo si uporabila zvezde za oba namena. Mhmhm težko bi se odločila, katera mi je ljubša. Kar obe :-)

*Urška* pravi ...

Sonja,pa ti si prava zakladnica idej.Obe voščilnici sta mi nadvse všeč.

Klara pravi ...

Tudi mene sta obe zvezdni voščilnici navdušili in še spomnili na twofer izziv! Super sta!

Zvonka pravi ...

Sonja super si izdelala obe zvezdnati in zadostila kriterijem izziva. Škoda, da nisi rekla za čopiče, pri nas jih je bilo še dovolj. Lep pozdrav.

Renata pravi ...

Uuu, lepi svetlikajoči, zvezdnati voščilnici. Težka odločitev, katera je lepša.

Linda pravi ...

Love your starry night to showcase the lovely Peace sentiment. Thanks for joining us at CAS Christmas.

Shaz in Oz.CalligraphyCards pravi ...

Hi Sonja two quite difffernt cards.. love them both. You cant get a lot of things hete so do lot of online shopping too. Well done!
Covered several challenges with pretyy #creations.
Hugs Shaz in Oz.x

Darnell pravi ...

You created two fantastic designs for the challenge, Sonja! Your glittery birthday card is going to make someone feel like a star! And your Christmas card is divine from the starry sky to the scalloped frame, to the beautiful tree and the fab PEACE sediment! I love the heart constellation!! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #13! Hugs, Darnell

ArtMBR pravi ...

Spet sem se nekaj naučila -twofer voščilnice. To je meni pisano na kožo, ko rada delav trise ali vsaj v paru, pa nisem vedela, da je to poseben sistem. Sicer pa ja, vedno kaj novega pri tebi.

Loll pravi ...

Two awesome star cards Sonja! Love the bright colours of the first with the pretty gold stars, and then the beautiful, peaceful Christmas card with the starry sky. Thanks for playing along with us at Twofer Card Challenge and CAS Christmas!

Bonnie pravi ...

Love all these stars, Sonja! Beautiful colors on the birthday card and I love the peaceful starry night sky on the Christmas card! Thanks so much for sharing this with us at CAS Christmas!

Tina Z. pravi ...

oo, sta prekrasni obe, rojstnodnevna energična v rdeči, novoletna pa mirno spokojna!

Brenda in IN pravi ...

Two beautiful cards for the challenge. I love the soft colors on your first card and the beautiful scene in the second card. The frame is so pretty around the night sky.

Kara Lynne pravi ...

I love the pink and orange blend of colors on your birthday card and those gold sparkly stars! Your Christmas night scene is beautiful and peaceful! Thanks for joining in the fun with us at the Twofer Card Challenge!

Anita in France pravi ...

The glow of the golden stars framing the sentiment is just so rich against the watercolour background, Sonja ... and what a wonderful, serene Christmas scene ... so sweet with that starry heart highlighted against the starry galaxy sky! Thanks so much for playing along with us at Twofer! Anita :)

Susan pravi ...

Love the "heart constellation" - great starry sky!! Thanks so much for joining us at CAS Christmas!

Valerija pravi ...

Tudi tokrat fantastični "twofer". Še posebej si me navdušila z rojstnodnevno. Super ideja zvezdice uporabiti tudi na tak način.