petek, 25. januar 2019

Alkoholni tuši

Že danes, ko ni minil niti prvi mesec novega leta, lahko z gotovostjo zatrdim, da so moje tako zelo skromne novoletne zaobljube šle rakom žvižgat. :-) Spat hodim, ko ostali svet sanja že tretjo kitico, neobjavljenih izdelkov pa se je tudi že precej nabralo. 

Ta teden sem se cele popoldneve potepala. Moj hrbet je klical po masaži, lasje so klicali po barvi in škarjah, dragi pa me je tako "pomlajeno" in urejeno včeraj peljal v kino. :-) Gledat sva šla film Metulj. Vau! Še danes sem malo pod vtisom prizorov iz filma. Ko veš, da se je vse to v resnici dogajalo, ti postane jasno kaj pomeni biti svoboden.

Sedaj pa k alkoholnim tušem. Sem omenila, da so me zasvojili? :-) To je prava meditacija in terapija! Sicer pa mene navduši vsak novi medij, s katerim lahko ustvarjam ozadja za svoje voščilnice. :-)

Ptička je Veroniki prinesla darilo, ki si ga je zaželela. Letno vinjeto. :-) Ozadje sem izdelala z alkoholnimi tuši. Zmešala sem vse barve, ki jih premorem in pri pacanju neizmerno uživala. Težava se je pojavila, ko sem poskusila voščilnico sestaviti, saj pri izdelavi ozadja od samega navdušenja nisem mislila na mere papirja. Edina možnost, da sem ozadje lahko v celoti prilepila na osnovo (žal mi je bilo, da bi kakšen košček zavrgla) je bilo, da sem spodnji del prerezala z vijugo iz seta Čarobni prazniki.  Prikupna ptička (hvala Zvonka) je čivknila voščilo. Dodajati karkoli drugega bi bilo po mojem mnenju odveč. :-)

 
Okraševanje notranjosti je moja šibka točka. Žepek izrezan s šablono oblaka je zadostil svojemu namenu. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Simon Monday Challenge Blog: Simon Says: Alcohol, Drinks Or Inks
- Najlepši par: Galerija meseca januarja (Pravokotniki s šivi, Čarobni prazniki, Mini voščila)

Na izzivu Less is More pa je tokrat naloga izdelati CAS voščilnico po skici. Ker je skica zanimiva, sem se je lotila. Ni bilo treba dolgo razmišljati, kako. :-) Osnovo, tudi tokrat narejeno z alkoholnimi tuši, sem s skalpelom razrezala na predpisano obliko, zalepila na belo osnovo, dodala marjetico, ki jo je Tina oblikovala za Rayher in napis iz seta Sreča. Moj domači kritik je bil navdušen nad barvami. Uporabila sem rumeno in vijolično barvo, ki sta se čudovito zmešali med seboj. 


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- "Less is More": Challenge #387 - Sketch 25
- Scrapping4fun Challenges: Challenge 132: Clean and Simple
- Addicted to Stamps and More: Challenge #325 - Photo Inspiration

Sedaj se grem pa še malo potepat po vaših blogih. :-)

Lep pozdrav do naslednjič. :-)





19 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, alkoholni tuši res naredijo super efekt! Krasni voščilnici si naredila!

Lia pravi ...

You did a great job. I like the card.
Lia DT S4F

Kathyk pravi ...

Three simply SPLENDID makes but my personal favourite is the super CAS make for the LIM challenge - top job

Kathyk

Ne-Ja pravi ...

Svetovna ozadja si ustvarila in res bi bilo pri tako bogatih ozadjih kaj več kot ptiček in marjetica popolnoma odveč. Hvala za ptička, ki je meni prinesel lepe želje ;-)

Brenda in IN pravi ...

A beautiful combination of alcohol colors on the top card and soft colors on the bottom one. Love that sweet bird.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Me veseli, da sva danes obe popotnici od enega do drugega bloga. Meni se jih je nabralo za ves teden....groza...ne vem kdaj bom prišla na čisti tir....hudimana...človek še zbolet ne sme, ker ga čaka nedokončan šiht na blogih....Upam, da punce niso bile preveč pridne.....Le pazi, da ti alkohol ne stopi v glavo....hehehe....ti je že...okužena po dolgem in po čez. Dobro mešaš te hlape...tale z marjetico je svetovna.

Michelle W pravi ...

Beautiful cards, those alcohol inks are a bit addictive aren’t they! Love the daisy in the middle! Thanks for joining us at Less is More,

Helena pravi ...

Lepo razvajanje si si privoščila. No, kino je bilo za oba.
S tuši pa si že okužena. Fino ti gre od rok in nastajajo same lepotičke.

Nataša pravi ...

Bravo za razvajanje :)
S tuši pa obvladaš, čudovite so :)

Zvonka pravi ...

Tudi mene že nekaj časa mikajo tuši. Katere imaš ti?
Krasno si spet ustvarjala, sploh druga z marjetico mi je top zaradi barv.

Valerija pravi ...

Obe voščilnici sta zelo lepi. Darilo pa itak fenomenalno.

Barbara pravi ...

Pretty card! love the background , so bright! Thanks for joining us this week on Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! Barbara

Cvetoči travnik pravi ...

Uživam ob tvojem zapisu:) - "preparacija" telesa je tisto, kar pri ženskah naredi večplastni učinek (tisto zunaj ni toliko pomembno) - predvsem je pomembno zadovoljstvo ob misli, da si naredila nekaj za sebe:))). Tvoje zaobljube pa itak, da so šle rakom žvižgat, sploh kar se tiče ustvarjalnih pripomočkov. Sem bila tudi jaz trdno prepričana, da alkoholnih inkov ne rabim, ampak mislim, da sem se tudi premislila in bo kakšen že moral priti v moj predal:))). Si pa naredila odlični voščilnici in več kot odlično raztegnila premajhen papir:))),
Lep pozdravček in uživaj Andreja

Vladuška pravi ...

Mogoče pa ti uspe z obljubami v februarju :) Vidim, da si pošteno padla v alkoholne inke in res je vedno zabavno takole pacati. Le nadaljuj in uživaj. Lušno si ustvarjala.

Janja pravi ...

Super ti gre ustvarjanje z alkoholnimi tuši. Ozadja so tako lepo pisana.
Kakšno urico več, pa le poskušaj odspati. Pravijo, da je spanec zaveznik ženske lepote :). Lp

The Enticing Creation pravi ...

Very nice background colours and the sweet bird...your next card also very nice....Thanks for playing on Scrapping4funchallenges

Hugs
Rituparna DT S4F

Majda pravi ...

Se ti oglašam medtem, ko so okrog mene ugasnile že vse luči. Hrbet me opominja, da bi tudi sama potrebovala masažo, sivina v laseh kuka na plan, se počutim na nek način povezana s tabo ;-)
Čudovito si spet ustvarjala, alkoholni tuši ti odlično ležijo in hvala, da svojo žarečo belo voščilnico deliš v galeriji Scrapping4fun. Vedno te je lepo srečati :-)
Objem k tebi, Majda

Nonni pravi ...

Beautiful use of alcohol inks. The colors look very vivid and rich against all the white space. Perfectly CAS! Thanks for joining us at Less Is More!

Kylie pravi ...

Your alcohol ink background is stunning. I had a giggle when you said "My domestic critic was impressed with the colors". Me too! Thanks so much for playing along at Less Is More xx