ponedeljek, 12. marec 2018

Eko karton, mavrica in igračkanje

Uh, kako hitro se teden obrne! Zdi se mi, da je vsak naslednji krajši. :-) Pa ne bom o tem, ker nima smisla. Saj tudi če bom jamrala, ne bo nič boljše. :-) Rajši vam pokažem, kam vlagam največ svojega prostega časa.

Na Craft-alnici je tokrat tema eko karton. Rada posežem po naravnih barvah. Posebej za moške voščilnice, ki naj ne bi bile preveč pisane in pretirano okrašene.



Pri zgornji voščilnici mi je izziv postavila sodelavka. Vinska steklenica naj bo, ime in leta, je rekla. In mozganje se je začelo. Vsa sreča, da imam moje kofetarce, ki premorejo vse mogoče izreze, saj sama vinske steklenice in kozarcev nimam. Tudi trta je nažicana. Hvala babe žabe! :-)  Za osnovo voščilnice sem vzela eko karton z juto in nanj z rjavo blazinico nanesla vzorec s pomočjo plastične šablone Les Najlepšega para. Ko sem šablono odstranila, sem površino pobarvala s svetlejšim rjavim odtenkom in napacala z belo tempero. Vinska trta je pobarvana s čopičem v akvarelni tehniki, steklenica, kozarec in črke pa so senčene z blazinico. Se vidi, da je črka V "operirana"? Originalni V sem nekje založila, ali pa je celo izginil v globinah kontejnerja za smeti, zato sem se morala malo znajti.

Moško voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Craft-alnica: Izziv#206 : Eko - Kraft papir
- Scrapping4FunChallenges: Challenge 110: Masculine, Boys

Idejo za spodnjo voščilnico pa sem našla na enem izmed izzivov. Tako zelo mi je bila všeč, da sem jo nujno morala preizkusiti. :-)



Divje vrtnice Najlepšega para sem vroče embosirala z belim prahcem in jih z Brush Pen markerji v akvarelni tehniki pobarvala v mavričnih barvah. Napis je Vladkin. Skupaj z lepimi mislimi in toplim objemom sem jih poslala Vanči.

Vrtnice prijavljam na naslednje izzive:
- Ko me inspirira #63: Mavrica
- Najlepši par: Galerija meseca marca
- Addicted to Stamps and More: Challenge #282: Make Your Mark


Preden se za danes poslovim, vam pokažem  kaj sem izdelala za osmi marec. Čisto spontano. Občasno me "prime", da moram nujno koga pocartati z drobno pozornostjo. :-)



Lep pozdrav do naslednjič. :-)

28 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

krasna moška v narvnih tonih in lepo se mi poda malo zlate oziroma rumene!
te mavrične vrtnice pa tudi meni nekaj hodijo po glavi, zelo mi je všeč ta mavrična ideja.
oo, prejemnice darilc za osmi marec so bile zagotovo navdušene, najlepše je takole nepričakovano dobiti kakšno pozornost, se mi zdi!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Ponovno si čudovito ustvarjala.
Vse mi je všeč, od moške voščilnice do drobnih darilc.
lep dan Tamara

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si ustrvarjala. V je originalen, rožnata mavrica svetovna in zelo lepi tagci za 8. marec :)

Priya pravi ...

Oh I love the Masculine card you have created. Beautifully coordinated elements. Well Done.
Thank you for sharing at Scrapping4fun Challenges.
Priya-DT

moi pravi ...

Čestitko sem videla že pri Vanči, ne da bi vedela, da je tvoja ;) Lepo mavrično si ji poslala. Tudi za 8. marec si se potrudila. Lušna taga in obesek.
Take z eko kartonom pa je tudi prav posebna. Krasno si se znašla in z nažicanim naredila prav posebno voščilnico. Tudi pri V-ju si se dobro znašla. (Joj, kako mrzim, ko se ti kak mini košček skrije :(

Moje drobtinice23 pravi ...

V lepe stvari vlagaš svoj čas :) Se strinjam, da si super sestavila voščilnico z "nažicanimi" izrezki :D Tvoje obeske že kar nekaj časa občudujem.
Želim ti lep mavričen teden :)

Valerija pravi ...

Prekrasni izdelki, še posebej mi je všeč moška voščilnica z "lesenim" ozadjem.

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja hudo pridna si bila, "podelala" si izzive v nulo in zadovoljila zahtevam in še sebi, saj si imela vzrok, da si lahko čepela v brlogecu:))) Moška je taka ravno prava za "deca" pri 60 in operacija je več kot uspešna, V je prav nobl v tej verziji. Ob drugi si me pa spomnila na divje vrtnice, ki sem jih v začetku tako rada uporabljala, sedaj pa sem nanje žal malce pozabila - bo treba skozi zaloge (pa pravim, da nič nimam:)). Tvoje cartanje babnic je bilo pa tudi lepo, pridna si. Pošiljam ti en lep pozdravček in velik objem, Andreja
p.s; danes sem se po dolgem času spravila "nad računalnik" in upam, da bom uspela vsaj malce pokomentirat in se "prikupit":) dekletom. A veš, da so instagram, FB in podobne zadeve sama potuha:)- ob tem pa trpi takšna komunikacija. Res konec, papa, Andreja

Helena pravi ...

Prva je takšna, čisto ta prava moška. Umirjena in v njihovih barvah ter dodatkih.
Vanči je dobila barvito, polno optimizma in energije.
Pridna, ker si se potrudila še za dan žena.

Klara pravi ...

Moram najprejpohvalit tvoje kirurške sposobnosti- V je kot pravi :))). Tudi sicer pa je moška krasna,vrtnice čudovite in obeski spet nekaj posebnega! Lepo se imej!

Vladuška pravi ...

Kako lepo si pocrkljala dekleta za 8. marec. Pa mavrične cvetlice so prav fletne in se lepo bohotijo. Pri moški pa si se odlično znašla z vsemi nažicanimi zadevami :)

vilinke pravi ...

Moška voščilnica pa je zmagovalna, zelo mi je všeč ozadje ki si ga izbrala in kako enostavno in domiselno si jo sestavila, res super.
LP Vilinke

Renata pravi ...

Lepo sestavljena moška voščilnica. Usklajena z barvo in vsem kar je želela naročnica. Zelo mi je všeč. Spet si prikazala mavrico na poseben način. Vanči bo sigurno polepšala dan. Krasno cartanje. Kar vidim prejemnice, nasmeh do ušes, veselje nepopisno.

Tamara pravi ...

Sami krasni projekti so nastali. Hvala ker se igraš z nami na CRAFTalnici. Bodi lepo, Tamara (mesečni sponzor)

Nella pravi ...

Super si ustvarjala te dni :) Moška voščilnica je krasna in res lepo od tebe, da tudi svoje babe žabe obdariš :)

Hali pravi ...

he he tudi jaz rada za moške uporabim rjavo barvo, grozdje, trto.. ne moreš zgrešiti :-) Mavrica je sigurno razveselila Vanjo in darilca.. u kako te razumem, tudi jaz neznansko uživam, ko kar tako nekoga razveselim. In to je to kar šteje največ.Pozdrav v tvoj ustvarjalni kotiček :-)

Scrapping4funChallenges pravi ...

Lovely Birthday card, love the wine bottle
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Metuljčica pravi ...

Pri tebi sem že vajena da se vedno potrudiš in presenečaš. Lepo da si obdarila prijateljice za 8. marec. Krasno si ustvarjala za Vanči, moška voščilnica pa je super.

Tina pravi ...

Sonja, tvoje pozornosti so neprecenljive...zato začnem s tistim delom ob osmem marcu :-). Tvoje mavrične rožice sem včeraj občudovala v živo ;-) in so krasne in prinesle so krasno energijo. Viktor pa naj ga 'cuka' le iz tvoje krasne steklenice :-)))))).

Marija pravi ...

Ponovno si bila zelo pridna. Tudi sama največkrat posežem po eko papirju kadar je potrebno izdelati voščilnico za moške. Super da si pomagamo med sabo in kakšno stvar delimo. A kaj ko mislimo da moramo vse nujno imeti... Prav simpatično, mavrična je voščilnica za Vanči in pa krasna darilca si naredila ob prazniku.

Zvonka pravi ...

Ta moška je univerzalna in unikatna. Mavrico si krasno ujela v divje vrtnice, tvoje pozornosti so pa vedno srčne in prikupne. Lp

Majda pravi ...

Lepo je ponovno priti k tebi na obisk - toliko vsega si ustvarila medtem, ko sem sama ustvarjala in kopičila srčne spomine :)
Veseli me, da si moško delila tudi z nami na blogu Scrapping4fun.
En velik objem na daljavo, Majda

Andreja pravi ...

Čudovito moško voščilnico si naredila in ozadje je fantastično :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Tudi mavrična je zelo lepa.

Nena pravi ...

kot vedno.....super

Shylaashree pravi ...

a colourful card. the background is fabulous and perfect .Thanks for playing along with us at Addicted to Stamps & More. Hope to see you again
Shylaa DT@ATSM
Adhiraacreations

ArtMBR pravi ...

Dobro si se znašla. Včasih je namig s strani naročnika dobrodošel, včasih pa dodatna težava. Vsekakor tebi je uspelo. No, med crklankami pa sem tudi jaz in sem bila zelo vesela. Saj so bile priložene še znamke. Lepo ustvarjaj še naprej.

Goga pravi ...

Saj ni čudno, da ti zmanjkuje časa, če pa toliko naenkrat ustvarjaš. Amak je pa fajn in vse po vrsti zelo lepo.
Lepo si uporabila eko karton in moška vošćilnica je prav posebna.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Keti's Projects pravi ...

Lepo si ustvarjala. Tudi z operacijo si se dobro znašla. Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.