torek, 3. oktober 2017

Nedeljski izlet z vzorcem :-)

Včeraj sem obljubila, da vam danes pokažem še eno voščilnico, za katero inspiracija je bila vzorec, najden med nedeljskim potepanjem. Pa poglejmo celo zgodbo. :-)

Veronike in Andreja nisva videla že skoraj mesec dni. Mala mora "odslužiti" teden dni dopusta sredi najvišje turistične sezone, zato ne najdeta časa in priložnosti priti v Prlekijo. In če Mohamed ne more h gori, gre gora k Mohamedu. :-) Glavni vzrok najinega izleta pa je bil, da otrokoma pokaževa avto, ki je zamenjal razbitega Volva. Presenečenje. :-) Dragi je nabral kostanje, jaz sem izpraznila shrambo z domačimi dobrotami, pa sva šla - na zajtrk v Ilirsko Bistrico.

Veronika je šla popoldne na šiht, Andrej pa se je ponudil, da nama razkaže svoje kraje. Ilirska Bistrica je bila vedno samo še eno mesto na poti na morje. Dokler se najino mlajše dete ni odselilo v tiste kraje, se nisva nikdar ustavljala. Veliko vsega sva zamudila. Ilirsko Bistrico z okolico je vredno obiskati, saj skriva takšne bisere, da pozabiš zapreti usta.

Vodič in turist. :-)
Slap Sušec v Ilirski Bistrici

Do slapa Sušec, ki je skoraj sredi mesta, se pride po lepo urejeni potki. Imela sva srečo, da je bilo po deževju veliko vode in se nama je slap predstavil v vsej svoji lepoti.

Brkini so na drugem bregu reke Reke. S soncem obsijani hribčki so se nama predstavili v najlepši luči. Grad Prem je lepo obnovljen in pogled iz njega je sanjski.

Vasica Prem v Brkinih

Grad Prem

Dvorišče grada Prem

Pogled z gradu
Če se lahko tako Andrej kot Veronika vsak dan vozita v službo na obalo, sva še midva skočila na morje. Navdušena sva bila nad tem, kako profesionalno Veronika opravlja svoje delo. Naenkrat je govorila z različnimi gosti v treh jezikih.:-)  Letošnjo pomlad se je začela učiti italijanščine in jo obvlada veliko bolje, kot jaz, ki se je učim in poskušam govoriti že 15 let. Angleščina in nemščina pa ji nikdar nista delali težav. Po najinem mnenju ji je delo, ki ga opravlja, pisano na kožo. :-)

Portorož
Da ne pozabim na zgodbo o vzorcu. :-) Vsak izziv na Craftalnici me zaposli na polno, tokratni vzorec pa mi ni dal miru niti na izletu. :-) Ko sem se vzpenjala na grad Prem, sem občudovala prelepo tlakovano potko in ideja je bila rojena. :-)

Že ko sem stopala po potki, sem v mislih delala inventuro med svojimi ustvarjalnimi pripomočki. Pravokotniki -  imam. Krogci - imam. Potrebne barve - imam. :-) Doma sem si takoj naslednji dan premerila papirje, pobarvala papir, izrezala pravokotnike in krogce in pričela s sestavljanjem. Jabolko in hruška sta iz drevesa padla na potko in naključnemu mimoidočemu dala vedeti, da sta tam samo zanj. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Craft-alnica: Izziv#195: VZOREC
- NBUS Challenge #12 : I have never before used apple and pear from the new die cuts and stamp set from Najlepši par
- Najlepši par: Galerija meseca oktobra (Pravokotniki s šivi, Danes je tvoj dan, Sladko sadje, krogci so darilce ob nakupu)

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

22 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovit fotografije in super vzorec si našla in ga enkratno tudi prenesla na voščilnico.

Keti's Projects pravi ...

Aaaa, hudooo. Krasen izlet in totalno podpiram spoznavanje slovenskih krajev. Pri nas je res lepo. Si moram dati Ilirsko Bistrico na seznam (teh zadev, ki si jih predstavila, nisem poznala). Voščilnica pa zmaga. Tale potka je ful dobra.

Kirsty Vittetoe pravi ...

What lovely creation!

Tina Z. pravi ...

oo, fantastične fotke, toliko skritih biserov, pa grad in slap, to me vedno pritegne. mi tudi prakticiramo spoznavanje slovenskih krajev z otroki, koliko se le da (smo rekli, da ne bomo jamrali, da nikamor ne moremo z malo deco, če imamo vse pred nosom) in čisto povsod se najde kaj lepega, kar ne moreš včasih verjeti.
in kakšen navdih si ti imela, poseben vzorec in čisto posebna voščilnica. kako dobro na tej poti paše to sadje, res znaš izvrstno opazovati in seveda ustvarjati!

Klara pravi ...

Ooo kako krasna potka! Super navdih in hvala za poučno poročilo:)!

Helena pravi ...

Lepo je slišati, kako mladi najdejo svoj kotiček pod soncem, kjer se počutijo fajn. Vajin izlet pa je obrodil še sadove v obliki fantastične voščilnice. Dobra opazovalka si in prav takšna ustvarjalka.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Naša deželica je res čudovita in koliko neraziskanih kotičkov skriva. Tvoja dva pa sta le streljaj čez hribe od mene :)
Krasna inspiracijska voščilnica je nastala.
Jabolka si vzela na Brkinih-tam so najboljša :)
lp Tamara

Tina pravi ...

Sonja....najprej en velikanski hvala za krasne fotografije in namig za naš naslednji izlet :-)...ne vem, če bi kdaj odkrila kako zelo lepo je na bistriškem koncu. Res sem ti hvaležna!!! Izvir in upodobitev inspiracije pa me je čisto prevzela!!! ČUDOVITO!!!

Janja pravi ...

Na grad Prem me vežejo čudoviti spomini, zato mi je ta objava še posebej všeč.
Da pa najdeš idejo kar na tleh :), je vredno vse pohvale. Voščilnica je čudovita. Lp

Hali pravi ...

u kako lepo si nas popeljala po ilirski bistrici...čudovita inspiracija in ti si noro dobro opravila z izzivom :-)

moi pravi ...

Sonja, res je še veliko skritih kotičkov, za katere ne vemo v tej naši ljubi kuriki. Pa je prav, da se jih ogleda v vsej njihovi lepoti. Hvala za vse slikce in lušte.
Krasno si prenesla vzorec na papir. Sedi 5. Z bravuro opravljen izziv. Vem, da ti bo tudi naslednji pisan na kožo ;)

Marjeta pravi ...

Hvala ker si me popeljala po prelepi Sloveniji. Tudi zame je Ilirska Bistrica samo kraj na poti do morja. Bil do sedaj...
Krasno si sestavila potko. Tinino sadje je pa tisto, kar da voščilnici piko na i.
Hvala ker se ponovno igraš z nami v CRAFTalnici.

Andreja pravi ...

Kar nekaj dobrih vzorcev sem vidla, ampak tale tvoj, ne da je samo dober, ampak je tudi zelo izviren in navdihujoč :-))
Bravo za tale vzorec, zelo mi je všeč in ti si ga čudovito prenesla na zelo cart voščilnico. Super ideja!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Nena pravi ...

lepa zgodba o vajinem potepanju
in kako super si našla idejo za ozadje voščilnice...kapo dol

Sapfina (Barbara) pravi ...

Sonja, jaz sem ze cisto potolcena, ker ob vsaki tvoji objavi padem dol! :))) Kaksen prelep izlet ste si naredili, inspiracija in voscilnica pa ... daj no ... hudo!! ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Samo upam, da ne bo kdo u luft gledal, ko bo hodil po tvoji potki in pomendral sadje, ki je na tleh....škoda bi bilo. Si pa res utrgana do skrajnosti....svetska ideja in prav zmagovalno si jo uresničila. Izlet pa....v tvojem stilu...z užitkom berem.

Darnell pravi ...

Thank you for sharing the photos of your lovely day, Sonja! The waterfalls are amazing! I love where you found the inspiration for your adorable fruit card!! Inspiration is everywhere!! Thank you so much for playing again in my NBUS Challenge #12! Hugs, Darnell

Ne-Ja pravi ...

Še dobro da se je hči preselila, da boš lahko spoznala tudi druge konce Slovenije ;). Svetovno si upodobila potko na voščilnici in hruška pa jabolko prav pašeta poleg :)

Goga pravi ...

Kakšne krasne fotke, pa je že padla ideja kam z motorjem. Grad Prem, zakaj pa ne?? Hvala za navdih.
Pa kako lepo si naredila vzorček na voščilnici, čiste linije vzorca so mi zelo všeč.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.Lp Lili

kr ena pravi ...

Ooo, super kako si združila motiv z izleta in voščilnico.
Lp, Nadja

Cvetoči travnik pravi ...

Saj ne morem verjet, kako fantastično znaš združit izlet, ga idilično opisat in na koncu še najdeš inspiracijo za voščilnico. Ko berem tvoje potopise mi je vedno žal, da nisem ob tebi (kdo ve, ali bi vsi mi videli to kar vidiš ti). Lep pozdrav in le hitro se spet kam odpravita:), Andreja

Vladuška pravi ...

Ti pa res nikdar ne nehaš misliti na ustvarjanje in še na popotovanju iščeš vzorce in kombiniraš v glavi :) Dobra si, ni kaj in vsekakor je bil to lep izlet in verjamem, da je lepo videti, da je tvoj otrok dobro.