ponedeljek, 27. april 2015

London - tretji del

Nedeljsko jutro, moj zadnji dan obiska v Londonu,  ni obetalo vremena, ki bi vabilo na raziskovanje mesta, zato sva se z Mihom dopoldne odpravila v trgovino. Poleg vsega drugega, kar njuno malo gospodinjstvo potrebuje, sva kupila tudi že pečeno testo za yorkshirski puding. V knjigah, ki jih na veliko požiram, Angleži vedno jedo yokshirski puding. :-)

Na poti do veleblagovnice Sainbury's
Mihu in Moniki najbližja postaja podzemne železnice

Po kosilu se je sramežljivo pokazal sonček in sklenili smo, da se odpravimo na Baker Street, kjer je prebival znameniti literarni junak, detektiv Scherlock Holmes. V isti ulici pa je tudi muzej voščenih lutk Madame Tussauds.

Z nadstropnim atobusom smo se odpeljali do Hampstead Road in se do Baker Street sprehodili tudi mimo kraljeve glasbene akademije.

Kraljeva glasbena akademija

Muzej voščenih lutk

Muzej posvečen Scherlocku Holmesu
Ker nas ogled muzejev ni zanimal, smo sprehod nadaljevali do Regents Parka in ker je bila ura pet popoldne smo, kot pravi Angleži, v parku pili čaj. :-)

Five o'clock tea :-)

Regents Park

Še kratek sprehod do Camden Road, kjer smo počakali avtobus.

Takole pa zgleda soseska, kjer stanujeta Miha in Monika.

Pogled na London - na banke
V ponedeljek zjutraj me je Miha pospremil do postaje Tottenham Hale, kjer sva se v četrtek srečala. Počasi se bom navadila, da ob slovesih ne jočem. Težko pa mi je še vedno. In verjetno bo tako tudi ostalo. Glede na to, kakšno službo in ambicije ima Miha, bodo srečanja in slovesi stalnica v naših življenjih.

Od postaje Tottenham Hale naprej sem bila spet prepuščena sama sebi. Pa sploh ni bilo težko priti nazaj domov. Samo napise je potrebno brati, se pravilno postaviti v vrsto in slediti rjavim Kappa nahrbtnikom. :-))

Na poti proti postaji Tottenham Hale

Naslednji vlak pelje na letališče

Na svidenje Anglija
Pozdravljena Slovenija - Blejsko jezero
Izlet v London mi je veliko pomenil. Vem, da sem mesto doživela in začudila drugače, kot "navaden" turist, saj sem ga spoznavala v družbi dveh mladih ljudi, ki ju imam zelo rada. Sedaj vem, kjer živi in dela moj sine. Vem pa tudi to, da sem sposobna sama priti tudi kam drugam, ne samo do službe in domov. :-))

Hvala za vse oglede in lepe komentarje v prejšnjih dveh objavah.

22 komentarjev:

jasna varcakovic pravi ...

Svugdje prodji, kuci dodji! Drago mi je da si uzivala.

Vladuška pravi ...

Ja, šeke ko probamo, vidimo kaj vse zmoremo. Lahko si res ponosna nase in preživela si res krasen vikend in sedaj imamo tudi mi nekaj od tega :)

Helena pravi ...

Vsi trije deli se berejo zelo zanimivo in jaz bi še ... :)
Super, ker ti je uspelo to mini potovanje. Zdaj pa novim potovalnim podvigom naproti!

Unknown pravi ...

ha ha najbolj si me nasmejala s tem " kappa"
no ker tudi jaz imam to samo za potovanje da imam komplet s kufri:)))
drugace pa se mi dopade taksen lep opis londona:)) bila sem tampred 8 leti dlih takle cajt:)))

Zvonka pravi ...

Tako lepo si vse opisala tudi v tretjem delu, da sem kar doživljala s tabo in na koncu imela solzne oči. Želim ti še veliko potovanj k tvojim dragim. Lp

Metuljčica pravi ...

Seveda sem prebrala vse tri dele in uživala, kot vedno kadar nas razvajaš z zapisi potovanj. Tudi sama ti želim še veliko lepih potovanj s tvojimi dragimi.

Sandra Pecić pravi ...

Sad si pravi Englez! Opet da ideš, nego šta ;)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Draga Sonja, prebrala sem vse objave in to z velikim veseljem! Čestitke za tvoj podvig, mene bi kar orng stiskalo, če bi se sama podala na tako pot! Zdaj, ko vidiš, da gre, že lahko delaš plane za naslednji obisk ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vesela sem zate, da si uživala in to delila tudi z nami
krasna Anglija skozi tvoje oči
lp Tamara

Carmen S. pravi ...

Hallo liebe Sonja,
Deine London Fotos sind einfach wunderbar! Alles aus Deinem Blickwinkel zu sehen ist doch sehr viel schöner als die Fotos aus Prospekten an zu sehen. :))) Ich hoffe, Du hast Dich gut erholt. Vielen Dank für Deine schönen Bilder.

Ganz ♥ liebe Grüße, Carmen

Andreja pravi ...

Lepo, da si uživala, nas pa razveseljevala z reportažami :-))

Mojca pravi ...

z veseljem sem so prebrala in ogledala slike vseh treh dni in vidim, da si super uživala in to je najbolj važno! lp

Ne-Ja pravi ...

Važno je da sedaj veš da zmoreš - ma v to sploh nismo dovmili, toliko da veš ;). Čudovit potopis tvojih dogodivščin in škoda ker ga je že koncec.

draica pravi ...

Lepo, lepo in spet lepo si vse napisala, Sonja! Poznam tvoja občutja in doživetja, saj imam podobno izkušnjo tudi jaz! Občasni obiski doma ali tam, telefon, skype in to je to! Fino je, da ni sam!!! All you need is love!

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja, vesela sem zate, da si lahko ob spremstvu tebi ljubih preživela lepe dneve, toliko videla in vse to prenesla tudi nam. Na koncu so se mi oči orosile, kajti jaz še vedno jočem in to za vse, kar hočeš. Hvala za vse tvoje opise in naj se ti kmalu ponudi spet kakšna prilika. Lep pozdravček:))) Andreja V.

Danica pravi ...

Čudovit izlet si imela in lepo si nam ga predstavila. Čestitke za tvoj prvi samostojni potep :)
Lp Danica

Hali pravi ...

Bravo, moja junakinja. Čudoviti opisi in fotografije. In kakor zgleda, nas vse čaka poslavljanje od otrok, sploh ,ko poslušam našega maturanta... tudi bi šel v svet... In starši smo jim dali krila, zdaj jih moramo pustiti odleteti. Verjamem pa, d asmo jim dali dobro popotnico za življenje, ane?

helena pravi ...

Prebrala sem vse 3 dele potepanja po Londonu. Prav zanimivo te je brati, saj si doživela veliko lepega in zanimivega. Sem ti kar malo fouš....:)

Klara pravi ...

Še en krasen potopis! Hvala! Človeka kar prime, da bi se kam odpravil... Na primer v London :)!

Tina Z. pravi ...

krasen potopis in originalna ideja s five o'clock tea :) pa sploh ni za dvomit vase!

vilinke pravi ...

Sonja, enostavno čuuuudovito ;) Dragega že nekaj časa žicam da grema v London a si me s svojimi slikami in čudovitim opisom še dodatno prepričala da nujno morem tja!!! Opisala si vse spet tako čudovito in me nasmejala s potujočimi Kappa nahrbtniki ;) super da si se tako lepo imela in da si se družila z otroci ;)

Unknown pravi ...

Uau kako lepo potovanje! :) Vse slikice vseh delov sem z veseljem pregledala, hvala ti za tako lep potopis. V Londonu sem bila že več kot 5 let nazaj in lepo je videt, kako je tam zdaj :)