petek, 25. julij 2014

Z motorjem v Romunijo - drugi del

Končali smo z obiskom mesta Oradea. Pa nadaljujmo s potovanjem! :-)

Po dvanajsti, ko sva se odjavila iz hotela, sva jo mahnila proti mestu Cluj Napoca. Ampak ne naravnost. Bi bilo preveč dolgočasno :-). Šla sva skozi vasi in čez hribe. Ugotovila sva, da ima vsaka vas policijsko postajo, vsaj en penzion, avtopralnico, vulkanizerja in marsikje dve cerkvi, pravoslavno in katoliško, pa še kakšna evangeličanska se je našla.
Romunska vas
Podeželska idila

Pogled s prelaza
Vozila sva se po čudoviti zeleni pokrajini čez gorske prelaze, med deročimi rekami in med smučarskimi progami. Srečala sva veliko motoristov.

Skupina poljskih motoristov
Pošteno lačna sva se ustavila v gostilni med planinami. Kosilo, ki so nama ga pripravili, je bilo sveže in okusno, gostilna pa zelo čista. Pa še odprto internetno povezavo so imeli. Pozneje sva ugotovila, da jo imajo povsod, kjer sva se ustavila.

Tukaj bo kosilo
Popoldne sva prevozila še en gorski prelaz in sicer po makadamu. Precej sva si pretresla kosti, ampak pogled na okoliške hribe, na že skoraj pozabljeno idilo ročne košnje in sušenja sena je odtehtal vse napore.

Cesta ni najlepša, zato je pa pokrajina sanjska

Hiše so hišice...

Tihožitje?

Te ograje pa ni potrebno barvati

Prevoz

Glavna cesta
Naslednja destinacija za spanje je bilo mesto Turda. Najin cilj je bil ogled rudnika soli, ampak sva prišla prepozno in ogled preložila na naslednji dan. Prenočišča ni bilo težko najti. Tudi motor je »spal« na varovanem in ograjenem dvorišču.

Turda
Pogled z balkona najinega drugega prenočišča
Tukaj sva prenočila
Zjutraj sva takoj po zajtrku med prvimi kupovala vstopnice za ogled rudnika soli Salina Turda.  Rudnik je zelo lepo urejen, označen in vzdrževan. V ogromni dvorani, 13 nadstropij pod zemljo, imajo urejeno zabavišče z vrtečim kolesom, biljardom, minigolfom, kegljiščem in celo malim amfiteatrom. Glede na akustiko morajo biti predstave in koncerti tam res nekaj posebnega. Všeč mi je bilo in ni se mi zdelo kičasto ali odveč. Pač zelo smotrno izkoriščen ogromen prostor. Še trinajst nadstropij niže pa je slano jezero, po katerem se lahko voziš s čolnom. Če imaš seveda čas in te ne vleče raziskovat naprej :-).

Vhod v rudnik soli

V rudniku

Slano jezeru na dru rudnika

Ogromna dvorana globoko pod zemljo

Kilometer dolg tunel

To sem pa jaz :-)

Proti poldnevu sva ponovno zajahala najinega črnega Suzukija Bandita 1200. Tokrat sva jo mahnila po glavni cesti najprej proti mestu Tirgu Mures (kjer imajo enako oznako na registrskih tablicah, kot midva: MS). Nos sva vtaknila v vsako odprto cerkev in muzej.

Namesto strehe so tortice :-)
Tirgu Mures

Čas za kosilo

Center mesta

Gremo naprej
Do mesta Brasov sva spet vozila po krasnih cestah. Po vrhovih hribov sva videla kar nekaj gradov in prav žal mi je bilo, da nisva imela več časa za oglede. Na cestah je bilo veliko policajev, ki pa niso težili. So pa vozniki avtomobilov tako fer, da tudi motoriste opozarjajo na policijske kontrole. Pa še tole me je prijetno presenetilo: vsi šoferji uporabljajo vzvratna ogledala :-). Čim zagledajo motor, se umaknejo na desno in te spustijo mimo. Ob postanku na bencinski črpalki sva naletela na motoriste iz Latvije in na hitro izmenjala izkušnje in vtise s poti.
Na cesti proti mestu Brasov

Brasov je krasno srednjeveško mesto, stisnjeno med Transilvanske hribe in gozdove. Ponaša se z zelo lepim trgom in znamenito črno cerkvijo.  V cerkev nisva šla, je pa že sama zgradba od zunaj dovolj impozantna, da ti ostane v spominu.

Vhod v Črno cerkev

Ogromna je!

Čudovit trg

Vidite, kaj piše na hribu?

Trg z druge strani
Ta večer sva se namenila prespati čim bližje znamenitemu gradu v Branu, kjer je živel tudi grof Vlad Tepeš, po liku katerega je Bram Stoker »ustvaril«  Drakulo. Iskanje prenočišča v Romuniji je prava otroška igrica. Penzionov, hotelov in privatnih sob je zelo veliko. Cene so za naše razmere nizke, čistoča pa je na višku. Prenočišče z zajtrkom naju je v povprečju stalo 25€. Za oba.

Prispeli smo v Bran
Pripravite se. Naslednjič gremo takoj po zajtrku skupaj prestrašit grofa Drakulo :-)

12 komentarjev:

jasna varcakovic pravi ...

Mislim da si ovim fotografijama ispravila stare predrasude o Rumuniji kod mnogih...Divna je - od prirode do gradjevina koje izgledaju sasvim zanimljivo.

Martina pravi ...

Wow, koje divne slike. A ova zemlja je jednostavno predivna.
Lp, Martina

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Prav uživam, ko pogledam na tvoj blog! Tvoji potopisi pa so sploh zakon! Veseli, ravno prav informativni in slikoviti, da te kar potegne! zanimive fotografije in tvoj način pisanja sta razlog, da preberem in pregledam čisto vsako objavo za nazaj. Niti v sanjah si nisem predstavljala, da je Romunija tako čudovita! Sama nisem ravno ljubiteljica potovanj, ampak se mi zdi, da bi v Romuniji našla ogromno zase. Čakam nadaljevanje Sonja :), hvala :)

Adrijana Knez pravi ...

Po drugem delu vajinega potopisa sem še bolj navdušena in zelo mi je všeč rudnik soli - čudovita "dvorana". Po fotkah sodeč je Romunija zelo čista drzava!!! Saj sem vedela, da bomo srečali nekje na poti znamenitega romunskega grofa ;)))
Lep vikend ti zelim, Jana

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno popotovanje
že čakam nadaljevanje poti
do sedaj sem navdušena
lp Tamara

Martina pravi ...

Vau, kako zanimiv zapi, no zapisa - tudi spodnji. Hvala za tako doživet opis in čudovite fotografije. Komaj čakam nadaljevanje.

Danii pravi ...

Ooo, super potepanje :-)
Lp Danii

Metuljčica pravi ...

Super je preko tvoje kronike potovati z vama. Hvala za lep zapis in fotografije.

Unknown pravi ...

iiiiii kot da sem tam tko te berem:))))superca:)))

Ne-Ja pravi ...

Sonja, še dobro da smo v digitlani dobi, ker drugače ne vem če bi ti uspelo vse slike iz vajinih potovanj spraviti v hišo :). Noro dobre fotke in super oris vajine poti in vtisov :)

Bostjan85 pravi ...

Odlične fotke,že čakam na Drakulo :)

Vladuška pravi ...

Nadvse zanimivo in pokrajina in tudi mesta so res krasni.