nedelja, 16. februar 2014

Čebelica

Tokrat vas bom po dolgem času popeljala spet malo v naravo. Gremo jahat :-) Še prej pa vam pokažem mojo verzijo čebelice za Izziv #101 na Craft-alnici, kjer dekleta želijo videti izdelek v rumeno-črni barvni kombinaciji.

 
Osnova voščilnice je del bonbončka od Moi. Hvala še enkrat :-) Satje sem pobarvala z rumeno blazinico. Čebelico sem snela iz neta, jo sprintala na rumeni karton in pobarvala črne črte in srebrna krilca. Tipalke sem narisala. Napis sem našla v kuharski knjigi, ki jo je oče podaril mami, ko sta se poročila. Romantičen fant je bil moj oče :-)) In že v mladosti je rad dobro jedel :-) Ozadje voščilnice je krasen Tinin papir. Srček pa ni smel manjkati. :-)

Spodaj je pa moja mala nagajiva "čebelica Maja". Po vseh albumih sem brskala, pa druge fotke nisem mogla najti. Spomnim se pa, da sem puloverček podaljšala, ko ga je Veronika prerasla. Tudi načrt iščem že nekaj dni. V nobenem kupu revij ga ne morem najti... 
Tole presenečenje pa naju je pričakalo doma v petek, ko sva z dragim prišla iz službe :-) Očitno je lepo brskati po mojem brlogecu. Srčka sta "ropotuljici" :-) Vesela sem, da sem hčerko navdušila za ustvarjanje.

V soboto sva z dragim prvič letos s konji in novimi čeladami šla v naravo. Čudovito je bilo. Konji so komaj čakali, da se razdivjajo, saj veliko priložnosti za ježo čez drn in strn letos še ni bilo. Jaz pa ugotavljam, da bo potrebno nekaj narediti v smeri kondicije, kurjenja odvečnih kilogramov in gibčnosti, saj sem s svojo tehniko, kako zajahati, v smeh spravila dva fanta in štiri konje :-)

 
Spodnja fotka je manipulirana. Božo namreč za Romeom drži smreko, da bi zgledalo bolj naravno :-))

Pa še "moj" lepotec :-) Pravzaprav je Princ Miličin konj in mi ga samo prijazno posodi, ko mora peči pecivo :-) Moram ga zatožiti, ker mi je nagajal. Če je opazil šop lepe trave, se je kar ustavil, jaz sem pa "bremzala" v sedlu, da nisem zletela čez njegova ušesa. Enako je naredil, ko je postal žejen. Potrebno je bilo močno zategovati uzde in proti koncu sva bila spet prijatelja :-)
Lep pozdrav do naslednjič :-)

28 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lep napis na preprosto lepi voščilnici. Super, da lahko greš s konji v naravo - pa čeprav si jih nasmejala...pozdrav iz Koroške, Jana

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O koliko zanimivih fotografij,
da ne pozabim
čebelica - voščilnica je krasna
tvoja Veronika je še danes marljiva, kot čebelica Maja na njeni majici iz otroštva.
Znak ljubezni je vedno lepo prejeti,
kar požene kri po žilah in orosi oči.
Narava in konji-smo v letu konja
zato bo o teh plemenitih živali letos še kaj slišati-ježa je pa morala biti poživljajoča.
Lp Tamara

vilinke pravi ...

Kako lepo si preživela dan ;) za voščilnico lahko rečem le , pridna kot čebelica bzzzz

moi pravi ...

Super si uporabila embosiran papir. Glede valentinovega presenečenja pa: jabolko ne pade daleč od drevesa ;) Lušno presenečenje vaju je čakalo.
Glede ježe pa tu kar malo zavidam.

jasna varcakovic pravi ...

Volim pcele i volim konje...bas ti zavidim!

Ne-Ja pravi ...

Super objava - vidim, da si bila zopet pridna za vikend :). Čebelica je tako bzzzzzzzzzzzzzz :)

papa

Danica pravi ...

Vidim, da si imela popolen vikend. Objavila si čudovite slike. Krasna objava
Voščilnica pa je fletna.
Lp Danica

Martina pravi ...

Predivan dan u prirodi,tvoje slike mi bude uspomene i sve veću nostalgiju za domom...Lijepe fotke. A i jako lijepa čestitka.
Lp, Martina

Sapfina pravi ...

Kako ljubko voščilnico si ustvarila in dodan napis ima s svojo zgodbo še poseben pomen. Super, da je pričela ustvarjati tudi hčI. Zelo pozorno darile vama je pripravila.
Pozdravček, B.

Mojca pravi ...

Waw kako krasne srčke sta dobila! in res si se imela lepo! lp

MOJCA pravi ...

Nisi napisala, kdo se je bolj smejal, fantje ali konji??? Voščilnico si pa krasno skombinirala . Še posebno dober efekt naredi rdeče-belo ozadje. Kar hitro najdi načrt, da boš pripravljena , ko bo treba štrikat vnukom, ker je krasen puloverček. čao

helena pravi ...

Ej, kako sem ti fouš jahanja.....):) Voščolnica pa je luštna in simpatična.

Vladuška pravi ...

Zelo lusna voscilnica in vidim da sta blazno uzivala.

Tanja E. pravi ...

Prisrčna čebeličina voščilnica ti je nastala. Verjamem, da je veselje videti, ko otroka navdušiš za ustvarjanje. Ob fotografijah jahanja te kar ponese ven, na livade:)), LP.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Mene je pa pulover navdušil! Škoda, da nisi iz njega kakšen povšterček naredila, ko ga je prerasla.
Voščilnica je luštna, in napis se mi dopade :))
Fotke na konjih pa so itak svetovne.

MA-MI pravi ...

Všeč mi je tista drobna čebelica na voščilnici. In puloverček s čebelico Majo je krasen. Lp, Maja

BojaMoja pravi ...

:) mogoče pa je Princ le pogrešal dobro mero ovsa pred ježo :)))

Lepa čestitka ♥♥♥

*Urška* pravi ...

Prekrasna voščilnica.Vidim,da si zopet lepo izkoristila dneve.Vesela sem zate in všeč mi je ,da si takšen ljubitelj narave in konjev.
LP,Urška

Hiška iz papirja pravi ...

Kakšna prisrčna čebelica! Čisto prav je, da voščilnice nisi črno obrobila, ker tale rdeče-bela črtasta obroba deluje tako veselo in še barvno se ujema s srčkom :) Pa lušten napis ;)

Hali pravi ...

Uuu kakšna čebelica, na voščilnici in na fotki :-)

Klara pravi ...

Prava umetnica si...vsestransko. Super voščilnice delaš, pleteš, da ti ni para pa tudi jahanje obvladaš...in verjamem, da še marsikaj. :))

Andreja pravi ...

Krasna voščilnica in embosirano ozadje ji zelo lepo pristojin:-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!
Fotke so čudovite!

Janja pravi ...

Saj ne vem kaj naj najprej pohvalim :), ker je vse tako lepo.
Čebelici na voščilnici in puloverčku sta krasni.
Hvala, ker sodeluješ na 101. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Unknown pravi ...

Draga moja kolk si fejst na konjiču...:).....čebelica pipi....ma vse super..tudi smreka v ozadju hihi:)...se ti dogaja....

Navihančki pravi ...

Lepe fotke in prisrčna voščilnica! In oh kakšni čudoviti konjički :)♥♥

Biljana pravi ...

Iii, kok lepa voščilnica in krasni konji!

Sandra Pecić pravi ...

Fantastično izgledate na jahanju..Slika gde prelaziš preko potoka je izuzetna,a konj ti je prelep...Uvek se stresem kad se zamislim kako me zbaca sa sedla da ga ja uzjšem...;))))
Divan dan ste imali,vidi se.Ćerka je preslatka u tom džemperiću,koji je predobro ispleten...nažalost i mi smo dosta stvari poklonili kad su ih deca prerasla,a sad mi je malo žao...Znači, nasledila sklonost ka rukotvorinama..;)

Simko pravi ...

Iiiii, iiiii in še enkrat iiiiii.... Koliko čudovitih fotografij. Ne vem, kako se mi je izmuznila tale tvoja objava, ampak gremo lepo po vrsti.
1. Voščilnica je čudovita!!
2. Tvoja čebelica maja je pravtako čudovita!!
3. Srčki za valentinovo - sladki in čudoviti!!
4. Fotografije iz hajanja - čudovite!
Pa lep pozdravček do prihodnjič,
Simona