četrtek, 31. januar 2013

Spet skica, tokrat za Manj je več

Zadnje čase veliko poslušam radijo. Na Valu 202 imajo ob četrtkih še posebej dobro muziko. Danes so bili Stonsi. Božanje duše starega rokerja :-) Sama sem doma in lahko nabijam, koliko mi duša da. Dragega je odneslo na Elefantentreffen  v Nemčijo. Z motorjem. Mislim, da že petnajstič zapored. Vse leto pravi, da ne bo šel, potem pa decembra začne pripravljati in popravljati stari motor. Pravi, da je super. Bo že držalo. Mora biti res nekaj posebnega, ko prek meje svoje vzdržljivosti v snegu in mrazu vozi več kot 500 km v eno smer. Sicer pa, vsak ima svoje veselje. Jaz sem rajši doma, na toplem :-) In bastlam...

Tokrat me je navdušil izziv na "Less is More", kjer želijo voščilnico, narejeno po skici. Preiskusila sem origami. Nastala je preprosta voščilnica, s katero pa je bilo kar precej dela :-)
                                             




Malo pa sem tudi pacala z vodenkami. In spet sem ugotovila, da so najboljši pripomočki za ustvarjanje v kuhinji :-)


Lep pozdrav do naslednjič :-)

11 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepi voščilnici in tudi prikaz izdelave super.
Čestitke za zmago na Izazovi i sladkiši!
Mislim, da je tvoj mož car-po duši tudi rocker ugibam-mu paše vožnja in veter v laseh.
Želim mu srečno in varno pot tja in nazaj k tebi.
Lp Tamara

Chrissie pravi ...

Super cards, it looks as though you have done some clever paper folding!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

oldpunca pravi ...

Thank you Chrissie. Yes, it is origami paper folding.

Jen Nelson pravi ...

love the paper folding

thanks for joining us
Jen xx
Less Is More

Janja pravi ...

Lepo si se poigrala in naredila dve zelo luštni voščilnici. Uživaj še naprej. Lp

Simko pravi ...

Origami rožice so čudovite! Prav tako pa obe voščilnici. Danes sem se zopet naučila nekaj novega... Priznati pa moram, da sem sama pri voščilnicah 'manj je več' v dilemi, ker nekako ne obladam manj... :). Tebi pa to gre super od rok. Pa lep vikend želim, Simona

Tina pravi ...

O kako lepa zbirka krasnih voščilnic. In tisočkrat hvala za navdih...tisto z vodenkami in ščetko me je čisto navdušilo!

Katja - Viva la vida blog pravi ...

O punca lepo si ustvarila:)
Zdaj me pa še nekaj zanima a sta motorista ?Midva z možem sva samo čakava sezono...pol pa teren .....

oldpunca pravi ...

Sem vesela, da ti je všeč moje "špricanje" s ščetko :-)

Danica pravi ...

Danes sem pri Tina na blogu prebrala, kako jo je navdušila tehnika "špricanja" z zobno ščetko, ki jo je našla na tvojem blogu.To sem si morala ogledati in je res zanimiv... mislim, da bom popoldne že packala. Sonja hvala za navdih.
Lepo in ustvarjalno nedeljo ti želim :)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

wow, tega pa jaz še nisem počela. zgleda zabavno.
pa luštne voščilnice so nastale.