nedelja, 4. november 2012

Jesen na obali

Urejam vtise pravkar minulega tedna. Za ponoviti - vsaj enkrat na mesec :-)
Bilo je vsega po malem: dežja, burje, valov, sprehodov in dolgih pohodov, plavanja, lenarjenja, masaže, torte za rojstni dan, kakijev, balinanja...












Tašno presenečenje mi je dragi pripravil v "najini" Vili Sivki, potem, ko sem prišla od masaže.

V četrtek, ko sva prispela domov, sva najprej poštenoo zakurila, saj se nama je hiša ohladila, kot da naju celo zimo ne bi bilo doma. Zvečer, ko je bilo že znosno toplo, sta prispela še hčerka in njeni fant. Malo smo kartali, veliko kuhali in jedli ter se zabavali. Danes sva na kosilo povabila še moje starše, potem pa mladino odpeljala na vlak. Jutri pa spet veselo na delo :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)


3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito, sploh možek se je izkazal. Vse naj, naj,..tudi v mojem imenu. Prijeten nov delovni teden ti želim. Lp Tamara

oldpunca pravi ...

Hvala Tamara :-)

Unknown pravi ...

Res lepo...
In enkrat naslednje dni si veselo na malici pripovedovala o teh dogodkih, razen o ENEM!
Vse najboljše ti želim in veliko zdravja, čeprav malo pozno, saj sem komaj sedaj odkrila...:)
LP, Jožica