petek, 15. junij 2012

Sivka

Je res že petek? Ta teden je spet odletel kot blisk. Je bilo pa lepo. V torek sva z dragim šla na Dunaj, na letališče, po najinega študenta in njegovo punco. Dolgih pet mesecev smo se gledali samo preko skypa, sedaj sem ju pa spet lahko objela :-) Do konca avgusta bosta doma, potem gresta pa nazaj.  Te tri mesece, kar bosta doma, ju bova z dragim razvajala, kolikor bo šlo. Sedaj čakava, da pride še hčerka domov, da bomo spet družina.  Upam, da ji je današnji izpit uspel  :-)


Dragega je ta vikend odneslo v Bosno na izlet, oziroma bolj maratonsko vožnjo z motorjem. Trije prijatelji, vsi navdušeni motoristi, grejo vsako leto ob tem času na moško turo. Pa naj mu bo! Saj je priden :-)

Zadnjič me je dragi skregal, ker imam na blogu slabe fotografije. Sicer se zaradi tega ne sekiram preveč, sem pa danes vseeno angažirala sineta, da mi je pofotkal sivko, ki se je te dni razcvetela. Moj sine pa ni mogel iz svoje kože in je fotke še malo obdelal. Kdor zna, pač zna :-)


Bi pripela še čudoviti vonj sivke, pa ne morem :-)





Ko gledam ta grmiček, ki je že kar konkreten grm, imam tisoč in eno idejo, kaj vse bom naredila iz posušenih cvetov. Na koncu jih bom pa verjetno spet naložila v vaze in razstavila po celi hiši, da jo bom lahko vso zimo vonjala :-)

Lep pozdrav do naslednjič :-)


Ni komentarjev: