petek, 10. november 2023

MŠPU - sedma naloga

Za sedmo domačo nalogo, ki se glasi OKRAŠENO ŠTEVILO, sem porabila nekaj ostankov, ki so plod letošnjega prazničnega ustvarjanja. Po tistih iz prejšnjih let nima smisla brskati, ker niti več ne vem, kaj vse sem shranila in zakaj. :-) Se bo treba v kratkem ojunačiti in vse skupaj vreči v smeti, saj obstaja nevarnost, da se v brlogecu več ne bom mogla niti obrniti. :-) 


 

Za ozadje voščilnice sem svetlo modri karton suho embosirala s plastično šablono in "zasnežila" z belo tempero. Številke sem okrasila s smrekami, darili in zlatimi zvezdicami ter dodala voščilo. Ustvarjala sem z ustvarjalnimi pripomočki Najlepši par.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- MŠPU 11: sedma naloga - Okrašeno število

- Najlepši par: Galerija meseca novembra


Lep pozdrav do naslednjič. :-)



4 komentarji:

Brenda in IN pravi ...

I love how you put all these elements together for such a great card. It's a wonderful Christmas card, Sonja.

Vladuška pravi ...

Ti povem, da tudi jaz skoraj nič več ne prišparam, ker nikoli več ne grem gledat kaj imam, ali pa zelo zelo redko. Sproti narežem kar potrebujem. Če pa že, pa izreze kar dodam v vrečko z dotičnimi šablonami. Tako še edino porabim naslednjič in se celo razveselim, da mi nekaj ni potrebno izrezat :))) Zelo lepo si okrasila številke.

Tina - pravi ...

Sonja...prelepa je. Navdušena sem od prve številke do zadnje snežinkice...

Hali pravi ...

Čudovita je, Sonja.