torek, 21. november 2023

MŠPU - deveta naloga

Nisem bila prepričana, da se bom sploh lotila izdelave koledarja za MŠPU. Po tem, ko sem si podrobno ogledala video, pa sem se lotila izdelave. Žal mi je edino, da nisem spodaj zaprla škatlice, saj ga ne mislim pošiljati po pošti. Pa naslednjič. Gotovo bo še priložnost za popravni izpit. :-) Tudi tokrat sem ustvarjala z Najlepšim parom.


Napaka pri izdelavi je vidna iz aviona. Prvič sem namreč čisto mimo zalepila letnico in potrebno je bilo odstraniti številke in zamenjati papir z zvezdicami. Kriva pa so očala, ne jaz. :-)

Domačo nalogo prijavljam na naslednja izziva:

- MŠPU sezona 11: Pop-up koledar

- Najlepši par: Galerija meseca novembra

 

No, pa malo presekajmo praznično ustvarjanje z eno moško voščilnico. :-)


Štampiljko tega simpatičnega igralca računalniških iger (lahko pa, da je poklicni izdelovalec računalniških iger) sem pred časom dobila od prijateljice. Barvanja se vedno lotim z velikim rešpektom. Tudi pri tem odtisu je bilo tako. Na koncu pa sem bila presenečena, kako preprosto ga je bilo pobarvati. Voščilo je v stilu računalničarjev. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #348 - POKLIC

- NBUS: NBUS Challenge #56 (Lilly of the Valley - rubber stamp Game Boy is NBUS)


- Krafty Chicks Challenge: #690 - CAS 

- little red wagon: Challenge #731 - Home Sweet Home! 

 

Po kratkem premoru nadaljujem s prazničnimi voščilnicami. :-)


Iz belega akvarelnega papirja sem izrezala pravokotnik in iz njega izrezala valoviti kvadrat, ki sem ga nasmušala z različnimi odtenki modrih distresov ter pošpricala z belo tempero. Ko se je posušil, sem ga na hrbtni strani na njegovo mesto zalepila s papirnatim lepilnim trakom. Izrez sem okrasila z jelenčkoma in smrečicami. Dodala sem še zvezdo repatico in odtisnila voščilo.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- Christmas Card Throwdown: November Theme Challenge - Winter Countryside

- Vesela hiška: Izziv št. #48 - POLJANA


 

- "Less is More": Challenge #496 - Anything Goes (keep it CAS)

- Inkspirational Challenge #303 - SEASONAL



Lep pozdrav do naslednjič. :-)





10 komentarjev:

JanR pravi ...

Such fabulous projects! All so very creative! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Kathyk pravi ...

Popped across from LIM to admire your entry but all of your makes are fabulous

Kathyk

Vladuška pravi ...

Čudovit koledarček in krasen okras. Hvala ti za vse domače naloge in krasne izvedbe. Preostali dve sta prav tako krasni.

Tina Z. pravi ...

vau, kako krasen koledarček in tudi računalničar, ja!

Valentina B pravi ...

Ooo Sonja, krasen prazničen koledarček je nastal v mali šoli prazničnega ustvarjanja. Prav tako pa si ustvarila čudovito zimsko poljano in jo delila z nami na izzivu pri 52CCT. Hvala, da si se nam pridružila, pridi še kaj. :) Pozdravček, Valentina DT

Julia Aston pravi ...

Love your calendar design, the great boy's bday card - and your lovely winter scene of trees and deer, Sonja! Thanks for sharing your winter card with us at Inkspirational: Seasonal! Julia xx

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker na temo poklic sodeluješ pri CRAFT-alnici

Majda pravi ...

Draga Sonja,
tudi tvoje tokratno ustvarjanje je očarljivo in navdihujoče. Da si se ustavila v naši Veseli hiški pa še dodatno veselje :) Hvala iz srca!
Lepo, lepo bodi, Majda

FinArt pravi ...

Toliko prekrasnih krecij si nam pokazala v tej objavi. Ena lepša od druge. Hvala, da si nas s svojo zimsko pokrajino obiskala tudi v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Andreja pravi ...

Čudovit voščilnica :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️