ponedeljek, 27. november 2023

MŠPU - deseta naloga

Že enajsta sezona male šole prazničnega ustvarjanja je končana. Letos sem naredila vseh deset "predpisanih" domačih nalog. Veliko novega sem se spet naučila, saj Tina in Vladka svoje znanje nesebično delita z nami. Hvala obema za še eno prijetno virtualno druženje.

Za deseto nalogo je bilo potrebno izdelati tresoči element na voščilnici. Pri meni se trese bunkica iz nove kolekcije Najlepši par


Ozadje iz akvarelnega papirja sem poštemplala z gumicami in distressi ter razmazala z mokrim čopičem. Na foliji, kjer sem štemplala, mi je ostalo nekaj odtisov od gumic kar sem pošpricala z vodo in popivnala s papirjem. Ozadje sem podložila z zeleno moss gumo in izrezala bunkico. Na hrbtno stran ozadja sem zalepila prozorno folijo in moss gumo. Izrez sem napolnila z zvezdicami, kroglicami in bleščicami in pokrila vse skupaj še z rdečim papirjem, potem pa zalepila na osnovo. Bunkico sem okrasila in dodala napis. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- MŠPU sezona 11: Deseta naloga - Naj se trese eden od elementov na voščilnici


- Najlepši par: Galerija meseca novembra 

- Krafty Chicks Challenge: #691 - All Occcasions

 

Na spodnji voščilnici pa sem namesto prozorje folije uporabila pavs papir in bunkico premalo napolnila. Ampak, trese pa se. :-)



Lep pozdrav do naslednjič. :-)


3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooo dečva draga... nič še ni fertik......kaj pa 11. in 12. naloga???? Letos so naše tršice mal pojačale tole šolo:-))......Tole z bunkico tresočko se mi dopade...obe verzije so super...vidiš in malo manj vidiš!!!!...Zdaj pa le hitro ideje na papir, da ne bo čez novoletne praznike popravni izpit!!:-))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa tresočka Sonja, vse dobro v tem prazničnem decembru. Lp, Tamara

Vladuška pravi ...

Lepo se trese pri tebi in hvala ti za vse naloge in dobre ideje.